OMG al meer dan 3,000 lezers op dit verhaal! En heel erg bedankt voor iedereen die dit verhaal leest, stemt of reageert, het betekent heel veel voor me, love you! xx
---------------------------------
Eva pov
"Hoi oma!" zeg ik vrolijk wanneer we haar huis binnen lopen. Ze komt de keuken uitlopen en ziet Rein en mij.
"Eva, wat heb ik je lang niet gezien schatje!" zegt ze terwijl ze mij een knuffel geeft en een kus op mijn wang.
"Ik heb Rein meegenomen. U kent hem nog wel toch?"
"Natuurlijk, zo oud ben ik nou ook weer niet" zegt ze en ze loopt naar rein toe en geeft hem ook een knuffel.
"Hallo mevrouw" zegt Rein. Ze kijkt hem met een strenge blik aan. "ik bedoel oma" zegt hij lachend. Mijn oma lacht ook en we lopen de woonkamer in.
"Eva, kun jij straks even naar de buren toe lopen? Er is een pakketje bezorgt voor mij" zegt mijn oma en ik knik. Ik ga naast Rein op de bank zitten en hij slaat een arm om mijn middel heen. "anders haal je dat pakketje nu even, dan is de thee klaar als je terug bent" zegt mijn oma. Weer knik ik en ik sta op. Ik geef Rein nog een kus en loop naar de buren toe.
Ik druk op de bel en een jongen met krullend haar doet open.
"Hoi, is hier een pakketje bezorgt?" vraag ik beleefd en hij knikt. Hij pakt een grote, zware doos. "wauw, die is groot" de jongen lacht en knikt.
"Moet ik hem anders even brengen?" vraagt hij.
"Als je het niet erg vind" we lopen richting het huis van mijn oma. "Ik ben Eva trouwens"
"Ik ben Stijn" glimlacht hij. We komen aan bij het huis van oma en hij zet de doos in de gang.
"Bedankt voor het tillen, als ik het zelf had moeten doen, had ik waarschijnlijk nog bij je voordeur gestaan" zeg ik lachend. Stijn lacht ook en geeft me een knuffel.
"Geen probleem hoor, misschien zie ik je nog wel eens" zegt hij tegen me en gaat weer weg. Ik loop de woonkamer in en ga naast Rein zitten op de bank.
"Dus je hebt Stijn al ontmoet?" zegt mijn oma, terwijl ze de thee voor ons neerzet. "Hij is de nieuwe buurjongen. Er is nog eentje, maar die is iets jonger, meer van jullie leeftijd. Hij heet Nils"
Rein verslikt zich bijna in zijn thee als hij dat hoort en ik klop op zijn rug.
"Als het goed is komt hij zo het gras maaien, hij vroeg of hij dat mocht doen" vertelt ze.
"Maar ik maai toch altijd het gras? Dat hoeft Nils toch niet te doen" zeg ik tegen mijn oma, terwijl ik een koekje uit de trommel haal.
"Ach, jij hebt het zo druk met school, en hij bood het zelf aan" dan gaat de bel en mijn oma wil opstaan.
"Oh, ik ga anders wel" zegt Rein, maar dat lijkt me niet echt slim, aangezien hij waarschijnlijk nog boos is door dat gedoe van vanmiddag.
"Nee, ik ga wel" ik sta op en loop naar de gang. Ik zie een glimlachende Nils staan en open de deur. Hij kijkt verbaast als hij mij ziet staan.
"Oh, hoi Eva" zegt hij terwijl ik hem binnen laat. "Wat doe jij hier?"
"Mijn oma woont hier" zeg ik terwijl we de woonkamer inlopen. Hij ziet Rein op de bank zitten en lijkt geschokt.
"Hey" zeggen ze allebei ongemakkelijk.
"Okee Nils, de grasmaaier staat klaar, dus je kunt gewoon beginnen. En als je klaar bent kom je maar gewoon naar binnen en dan krijg je nog iets van me" zegt mijn oma. Nils knikt en loopt weer naar buiten. "Oke, wat is hier aan de hand?" Zegt ze zodra de achterdeur dichtklapt.
JE LEEST
Cyberbully ~ Mainstreet
FanfictionEva is een meisje dat niet bepaald populair is. Op een gegeven moment wordt ze gewoon echt gepest, maar dan vooral op het internet. Niemand komt voor haar op, haar vrienden laten haar in de steek en ze blijft helemaal alleen over. Hoe zal dit eindig...