zProfesör Lupin tam gidecekken, durdurdum. "Adını hatırliyorsunuz değil mi?" dedim anlayışla. Hafifçe kafasını salladı, kimse arkadaşının adini unutmaz, değil mi. Biliyordum.
"Müsaitseniz konuşabilir miyiz Profesör?" dedi Hanny, "Olur tabii." dedi Remus, "Siz, acaba, babamla.. yakın arkadaş mıydınız? Yanii, Aylak Patiayak veya Kılkuyuktan biri miydiniz?"
"Hanny bu konuda seninle konuşmam gerekiyordu ama şuan değil. Merak etme her şeyi anlatıcam ama, ama şimdilik benden uzak durman lazım."
Profesör Lupin benden uzaklaşmadan defterimi çıkardım ve birkaç satır okumaya başladım, "Lily Aylak'ın anlındaki sürekli yer değiştiren yara izlerini temizlerken, Aylak çikolata ikramında bulundu, çikolatayı çok sevmesine rağmen benimle paylaştığına göre bu işte bir iş var. Tamam peki, Patiayak gelmeden yazma işini bırakayım, geçen sefer baya bi dalga geçmişti..."
O sırada Profesör Lupin ceketinden çıkardığı bir parça çikolatayı yemek üzereydi.
Hanny asasını Profesör Lupin e doğruttu ve bir büyü fısıldandı, yüzündeki bütün yara izleri gün yüzüne çıkmıştır. "Siz.. Aylak mısınız?" dedi Hanny sevinçle. Remus aynı hızlılıkla yara izlerini kapattı ve kızın kolundan tutup KSKS sınıfına götürdü. "Evet, evet aynı zamanda vaftiz babanım ama şuan bunun sırası değil."
"Vaftiz babam mısın? Ne demek sırası değil? Harry peki ? Onunki ? o da sen misin?"
"Hayır.."
"Onunki ?"
"Patiayak"
"Pati mi ayak? en sevdiğim oydu tüh ya, aşşırı bed ess bi karakteri vardı, noldu şimdi evli mi?"
"Hayır." dedi Lupin kafasını eğerek. "Akşam 9 da yanıma gel sana her şeyi başından sonuna kadar anlatıcam söz veriyorum."
"Peki, peki,peki. Son bir soru.." dedi Hanny ciddi bir şekilde, "Buyur." dedi adam kafasını sallayarak, "Nişanlı mı?" dedikten sonra muzip bir tavırla kırkırdadı "Babana o kadar benziyorsun ki..."
E bi zahmet kime benziyim Snape e mi aman töbe töbe.
Yine de gülümseyerek karşılık verdim ve ortak salona gittim.
Harry de ben geldikten birkaç dakika sonra girdi, "NERDESİN SEN!" diye bi bağırdı altıma sıçıyodum. "Bağırma be yavşak" diye bağırdım, Öğrenci başkanı kafasını kaldırıp "ŞŞŞŞŞŞŞT" gibi bir ses çıkardı.
"Harry" dedim, "Hı?"
"Göl kenarına gidelim mii?"
"Oraya aşıklar gidiyo, biz kardeşiz."
"İyi ben de Cedricle giderim."
"Tamam geliyorum." dedikten sonra ben odama o da odasına çıktı ve üstümü değiştirdim, gri bir hırka ve siyah taytımın üstüne yine siyah bir kalın askılı atlet giydim, odadan çıktım ve aşşağı indim. Harry mülteci gibi giyinmişti. Saçımı asamla tutturdum ve Kapıya yöneldim, Harry merdivenleren indi ve yanıma geldi. "Biz de gelelim mii?" dedi Hermione ve Ron. Harry tabii diyecekken ben durdurdum. "Söyle yapalım, siz üçünüz gidin benim bi işim var geliyorum." dedikten sonra onları gönderdim.
Saate baktım, 9'a daha vardı. Odama çıktım ve camın önüne oturdum havanın kararmasına yaklaşık yarım saat vardı, defterimi açıp araya sıkıştırılan notları ve fotoğrafları inceledim. Bir kağıdın üstünde "Seviyorum seni" yazıyordu, yanından da ok çıkarılmıştı ve aynen şu yazıyordu "Oda beni seviyor, Junior Lily Ve James size söylüyorum yavrularım O DA BENİ SEVİYOR"
Babam tam bir aptal aşıkmış, umarım Harry de ona benzemez, etrafta sürekli ateşli kızılından bahseden bir Potter bütün büyü tarihine yeter de artar.
Defterden yeni bir fotoğraf düştü, babamın sırtında annem vardı ve babamın bacaklarına Patiayak yaslanmıştı ve muhtemelen fotoğrafı Aylak çekmişti. Ne kadar tatlılarr diye düşünürken dışardan bir çığlık koptu. Odamın camı şamarcı söğüte bakıyordu şansa bak.
Harry olduğunu düşündüğüm biri ağacı kızdırmış olmalıydı defteri mefteri bıraktım ve koşturarak odamdan ve ortak salondan ayrıldım.
Hızlı hızlı koşarken birilerine çarptığım kesindi, bahçeye çıktım ve ağaca yaklaştım, asamı saçımdan çıkarmak için biraz yavaşlamam gerekti Şamarcı Söğüte yakşaltım ve beni yakalamaması ümidiyle etrafa bakındım, "Harry?" diye bağırdığımdan Hermionenin sesini duydum ve dikkatımı ağacın altındaki kovuk dikkatımı çekti ses ordan geliyordu.
Hiç düşünmeden içeri girdim, Şamarcı Söğüt beni yakalamamıştı, çok şükür.Uzun dar tünelden yürürken karşıma çıkan merdivenden tırmandım. Kafamı çıkardığımda Sirius Black ve beslediğim Sibirya kurdu ordaydı.
Harry Sirius Black in yakasına yapışmıştı. "Harry! Bırak onu!" diye bağırdım, neden bilmiyorum, okuduğum hikayeler yüzünden onun kötü biri olmasını kaldıramıyordum galiba. "Kardeşini dinle Harry." dedi Sirius Black, "Dinleme Harry, ne dediğini sanıyorsun sen Hanny!!"
"Harry bırak onu" dedim gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı, Harry adamı bırakıp geri çekildi, "Pati.." dedim sessizce "Doğruyu söyle, annemle babamın yerini sen mi söyledin!!"
"Hayır, hayır ben değildim, Kılkuyruk söyledi."
"ONA NASIL İNANIRSIN!" diye bağırdı Harry, "Babam en çok ona güveniyormuş-"
"Ve adam onun güvenini boşa çıkarmış, hatta ihanet etmiş.Bizi de öldürecek anlasana!"
"Kendini çok önemsiyorsun Harry. Buraya seni öldürmeye gelmedi"
"Lils'e çok benziyorsun" dedi Sirius, "Annemin adını ağzına alma!" diye bağırdı Harry. O sırada içeri Lupin ve Snape girdi. Alın şu adamı ya.
"Uzak dur ondan Hanny."
"Aylaaaak" diye bağırdı Sirius sevinçle, "Ashildr?" Remus o kadından bahsediyor olmalıydı. "Sen, ölmemiş miydin?"
"Ölmüştüm, duydum ki hayatımın aşkı Azkabandan kaçmış, toprağımı silkeleyip geldim." diyip göz kırptı. Kadın bunları söyledikten sonra Sirius un yüzünde küçük bir sırıtış oluştu. TÜH YA GİTTİ TAŞ GİBİ ADAM.
"Yakalayın onu!" diye bağırdı Sirius, "Levicorpus" asasını piyanonun üstündeki fareye doğrulttum asamı. Lupin de bana yardım ederken Snape şu ezik üçlüyü dışarı çıkarmaya çalıştı. "Şimdi yakaladım seni EXPELLİARMUS" fare duvarın köşesine yapıştı. "Orospucocuğu" asamı saçıma taktım, "Sen az önce birini öldürdün." dedi Remus. "O da benim annemle babamı öldürdü!" Herkes bana bakarken fare camdan çıkıp gitti. "Siktir"
"Onu yakalayacağız söz veriyorum" dedi Sirius. "Şimdi sen suçlu değils.in değil mi ?"
Adam kafasını iki yana salladı, "Harika!" diyip gülümsedim.
Hep birlikte kovuktan çıktığımızda ben Ashildr ile sohbet ediyordum, her şeyi tam anlamıyla ne zaman öğrenecektim acaba...
WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
YILLLLLLLLARR SONRA YAZDIM EVET İNŞ BEĞENİRSİNİZ AMİN
YPRUM FŞN YAZON TM MI SEVİYRPUJMMMMMMMMSİZİİİ
bu arada ASHİLDR DİYE Bİ KARAKTER YOK BEN UYDURDUM ÖLE YANİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz Potterlar
Fanfiction"Yani siz babamı taniyordunuz? Değil mi? Onunla ayni zamanda okumustunuz." Hayran kurgu olduğu için bazı karakterler kitapta olduğundan farklı, küçük ya da büyük, ve kendi oluşturdugum karakterler var