PERSPECTIVA LUI DANBI
M-am trezit de dimineata cu acelasi chef de viata . M-am ridicat lenesa din pat si am mers sa ma pregatesc pentru scoala . Uniforma scolara nu imi place. Fusta este prea scurta ,iar eu mereu imi luam o pereche de colanti mai ales acum ca era sfarsitul lui noiembrie si era frig afara . Mi-am luat acelasi palton gri si geanta cu carti si m-am indreptat spre scoala care din fericire nu era asa departe de inde locuiam eu .
In cateva minute am ajuns la scoala . Am mers in clasa si m-am asezat in banca mea ,unde mi-am scos o carte si am inceput sa citesc...
PERSPECTIVA LUI WOO HYUN
Dupa cateva ore de zbor am ajuns inapoi in Seul . Nu imi place aici , dar pentru ca tata a murit acum trebuie sa stau cu mama . Tatal meu a murit acum cateva luni intr-un accident ,iar eu pentru ca nu am implinit inca 18 ani trebuie sa stau cu mama si cu noua ei familie . Parintii mei s-au despartit cand eu aveam 14 ani , fiind deja mare am putut sa aleg cu cine vreau sa raman asa ca l-am ales pe tata . Nu pot sa explic de ce am facut asta , dar asa am simtit in acel moment. Chiar daca am mers cu tata am pastrat legatura cu mama . Daca ma intorc la ea acum as fii preferat sa ma intorc in Busan , in orasul meu natal , dar ea s-a recasatorit si s-a mutat in Seul.
La aeroport am fost intampinat de mama care se bucura de venirea mea . Am salutat-o , iar apoi am mers spre casa . Pe drum mama mi-a vorbit despre familia ei si despre faptul ca am un frate vitreg pe care cei doi l-au adoptat . Are 16 ani si merge la liceul de arta din Seul . Eu nu vreau sa merg la arta prefer sa merg la un liceu normal , iar mama m-a inteles si mi-a facut transferul la un liceu care era aproape de spitalul unde lucra ea . De cand a murit tata nu imi mai place sa cant si nu cred ca voi mai canta prea curand .
Am ajuns acasa si am facut cunostinta cu sotul mamei mele care pare un om de treaba . Nu am nimic impotriva lui pentru ca stiu ca el nu are nici o vina ca parinti mei s-au despartit . Mama l-a cunoscut dupa divort . Ma bucur ca mama e fericita . Mi-as fii dorit ca si tata sa fii fost , dar el mereu isi dorea sa ii ajute pe ceilalti. Viata lui era spitalul si pacienti lui asta a fost unul din motivele care au dus la divortul lor . Tata nu prea petrecea mult tim cu noi si totusi eu l-am ales pe el ...poate l-am ales din cauza ca imi era teama ca el sa nu ramana singur .
M-am instalat in camera mea , iar apoi am decis sa merg sa ma plimb . Era frig afara , dar e si normal peste cateva saptamani va fii prima zi de iarna , oare va ninge ? Mie imi place foarte mult zapada . In curand va fii Craciunul , din pacate este primul Craciun fara tata .
Mergeam pe strada si urmaream pesoanele ce treceau pe langa mine . Fiecare era ocupat cu treburile sale si nimanui nu ii pasa ce se intampla in jur . Vedeam saraci cum cerseau pe la coltul strazi , imi era mila de ei si le dadeam cate un banut . Atentia imi fu atrasa de o fata ce mergea cu capul in pamant . Nu puteam sa ii vad chipul , dar ceva la ea ma atragea in ciuda aspectului ei saracacios .
-Ai grija ! strig eu la ea vazand ca trece pe trecerea iar o masina se apropia cu viteza . Am vazut-o cum a ridicat privirea dar nu a reactionat in niciun fel . Ce avea de gand fata asta sa faca ? M-am grabit si am reusit sa o trag in bratele mele evitand ca masina sa o loveasca .
Cateva minute a stat nemiscata in bratele mele . Cred ca era in stare de soc . A ridicat incet privirea si m-a privit cateva secunde in ochii api s-a departat de mine .
-Esti bine ? o intreb eu .
-Da ...si multumesc ..., murmura ea apoi pleaca fara sa se uite in urma .
Fata asta mi se parea putin ciudata . In ochii ei nu se citea absolut nimic de parca nu ar avea sentimente . Nici macar nu era speriata ca ar putea sa moara . Nu am mai intanit niciodata o astfel de fata .
M-am intors acasa . Mama era plecata la spital , iar tatal vitreg era plecat impreuna cu fiul lor , dar nu stiu unde asa ca eu eram singur in imensa casa . Bine nu singur ci cu angajati de aici , dar ei isi vedeau fiecare de treaba lui .
****
Am fost trezit de alarma enervanta a ceasului . M-am ridicat lenes ddin pat si am inceput sa ma pregatesc pentru prima mea zi de scoala . M-am grabit putin pentru ca nu vroiam sa intarzii din prima zi .
Am ajuns la timp la scoala si am mers sa imi caut noul diriginte . L-am gasit , se pare ca era proful de sport si parea a fii un tip de treaba . Am mers impreuna cu el in clasa .
-Buna ziua ! au salutat elevii
-Buna ziua ! raspunde el . Va rog salutati-l pe noul vostru coleg ! Te rog prezinta-te ! se adreseaza el .
-Eu sunt Nam Woo Hyun ! Ma bucur sa va cunosc si va rog sa aveti grija ....
-Domnule va rog sa ne scuzati ! striga doi tipi care tocmai au intrat in clasa intrerupandu-ma .
-Voi derbedeilor ! A cata oara intarziati ? ii intreaba dirigintele .
-Ne scuzati domnule ! Nu se va mai intampla zice unul din ei care era un slabanog roscat celalat fiind brunet si putin mai plinut decat roscatul , dar amandoi la fel de inalti .
-Treceti in bancile voastre !
-Imediat ! au zis amandoi si s-au asezat in banca .
-Dute si tu ! imi zice dirigintele .
-Unde ? intreb eu
-Poti sa te asez langa Danbi ! Se afla in spatele derbedeilor , dar ei fiind inalti si ea scunda cred ca nu ai observat-o !
Eu ma duc in ultima banca si ma asez langa noua mea colega . Aceasta este cufundata in lectura unei carti si nu pare sa isi fii dat seama de prezenta mea .
-Eu voi pleca ! Voi sa nu faceti prosti astazi ! ne anunta dirigintele si pleaca , iar eu imi intorc privirea spre noua mea colega . Era mai scunda decat mine ,avea un par negru si lung care ii ascundeau trasaturile fetei . Era prea concentrata citind de parca nu ii pasa de ce se intampla in jurul ei .
-Buna ! Eu sunt Woo Hyun ! incerc sa fac eu cunostinta cu ea . Colega mea isi ridica capul incet si se intoarce spre mine . Pe chipul ei se putea citi uimire ,iar eu eram la fel de surprins .
-Cel care m-a salvat ! spune ea mai mult soptit .
Ea era fata pe care am salvat-o ieri . Este atat de frumoasa uitandu-ma mai atent la ea . Cred ca este o coincidenta mare ca acum sunt asa aproape de ea ....
Cum vi se pare capitolul ? Poate ati observat ca in aceasta carte exista doua personaje principale Danbi si Woo Hyun . Am nevoie putin de ajutorul vostru . Am nevoie de cineva care sa o interpreteze pe Danbi este singura pentru care am nevoie de actor :D pentru restul voi folosi numele reale de exemplu Nam Woo Hyun este Woo Hyun din Infinite :3
CITEȘTI
"Black Pearl"
Fanfiction''- Iubire ...? Ce inseama sa iubesti ? '' (Danbi) ''-Nu voi renunta niciodata ! Intr-o zii te voi gasii ! Pentru ca tu esti Perla Neagra si esti doar a mea ! '' ( WooHyun )