IV.

192 30 10
                                    

PERSPECTIVA LUI DANBI 

Am urcat repede in autobuzul care tocmai sosea in statie . Nu stiu de ce am fugit de el . Poate mi-a fost teama de el sau poate ...Chiar nu stiu ce e in mintea mea acum . De ce a trebuit el sa ma salveze ? De ce tocmai el este colegul meu de banca ? De ce a aparut el in viata mea  ? Atatea intrebari fara raspuns...Acum cum o sa mai dau ochii cu el dupa ce am fugit ca o idioata ? 

M-am uitat la ceas si am vazut ca mai aveam doar 10 minute pana sa ajung la cafenea . Niciodata nu am intarziat si nu imi doresc sa fac asta tocmai azi cand seful vine in inspectie . Am coborat repede din autobuz si am inceput sa alerg . Imi doream sa ajung cat mai repede . Mai aveam doar cativa metri pana la cafenea si eram bucuroasa ca ajung la timp . Insa bucuria imi este distrusa de prostul obicei al domnului Wang , florarul , care arunca mereu apa in strada . Nu e prima data cand alunec , dar e prima data cand reusesc sa evit sa cad . Reusisem sa ma prind de cineva care trecea pe acolo in acel moment . 

-Ce incerci sa faci ajumma ? ma intreaba cel de care ma prinsesem . 

-Nu sunt o ajumma ! ii zic eu nervoasa de faptul ca ma considera o ''ajumma '' , eu sunt tanara si am doar 18 ani . 

-Bine nu esti o ajumma ! Esti o noona perversa ! zice el 

-Eu perversa ? Tu pustiule ai grija cum vorbesti ! il amenint eu . 

-Nu sunt pusti ! Am 16 ani , iar tu sigur esti o pedofila ! 

-Ce ai spus !? Tu...idiot enervant ce esti ! ...Nu am timp sa ma cert cu tine ! ii spun si plec in fuga , mai sunt 2 minute pana sa imi inceapa tura . 

Din fericire am ajuns la timp . Am mers repede la vestiare si m-am schimbat in uniforma . 

-Danbi ! il aud pe manager strigandu-ma . 

-Da , domnule ! ma rasund aparand in fata lui . 

-Danbi , stii ca astazi vine seful cel mare in inspectie ? 

-Da , stiu ! 

-Dupa cum stii el conduce un lant de cafenele ce se extinde in toata Coreea si chiar si in Japonia ! Iar ce este important este ca noi sa fim cei mai buni angajati ai lui , iar cafeneau aceasta sa devina nr 1 ! 

-Am inteles domnule ! Eu ce trebuie sa fac ?

-Tu esti un bun angajat , te descurci bine ! Dar iti lipseste un lucru ! 

-Ce anume ? 

-Nu esti sociabila ! De cand lucrezi aici nu te-a vazut sa zambeti vreodata si nici nu vorbesti cu clienti , iar ei se simt stanjeniti si intimidati in fata ta ! 

-Eu...

-Imi pare rau Danbi ...stiu ca ai nevoie de acest serviciu , dar nu pot sa risc sa pierd clienti din cauza ta asa ca esti concediata ! 

-Dar domnule ! 

-Imi pare rau ...uite ! zice si imi intinde o carte de vizita . 

-Ce este aceasta ? il intreb luand cartea de vizita pe care era scris numele Dr. Park So Ra 

-Ea este sora mea si este medic veterinar . Am vorbit cu ea sa te angajeze . Aici nu ai nevoie sa interactionezi cu oameni si nici sa zambesti pentru ca vei avea grija de animale ! 

-Multumesc , domnule !

-Nu ai pentru ce Danbi ! Esti o fata buna , insa fara noroc ! Cred ca e mai bine sa lucrezi acolo decat aici ! Poti sa pleci  , sora mea te asteapta maine ! 

-Va multumesc inca o data ! ii spun si ma intorc la vestiar sa ma schimb 

Desi eram trista ca am fost concediata , ma bucur ca macar nu am ramas fara servici . Managerul este un om de treaba ca m-a ajutat si poate si sora lui este la fel . 

"Black Pearl"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum