Ma uitam la ea ,sau mai bine zis ma holbam ca un idiot la ea . Chipul ei exprima inocenta ,dar si tristete . De ce e trista ea ? Nici o fata nu ar trebui sa fie trista . Ce nemernic a facut-o sa sufere ?
-Hei tu ! Nu te mai holba la ea ! imi zice tipul brunet din fata noastra .
-Nu ma holbam ! zic uitandu-ma la el ,iar apoi ma intorc spre ea care isi ridicase privirea si se oprise din citit . Sa stii ca nu ma holbam la tine ! ma adresez eu ei .
-Danbi ,daca el te va deranja sa ne zici ca ne vom ocupa noi de ei ! ii zice cel roscat .
-Nu trebuie ! le zice ea sec apoi incepe sa citeasca iar .
-Cum te numesti ? ma intreaba roscatul .
-Woo Hyun ! raspund eu .
-Eu sunt Jong Suk ,iar el e prietenul meu Woo Bin ! imi zice roscatul .
-De la ce liceu vii ? ma intreaba brunetul ,adica Woo Bin .
-Am studiat in SUA ,dar acum m-am intors acasa ! Raspund .
-Amice ,bun venit in clasa noastra ! zice Jong Suk .
-Cred ca vom fii buni prieteni ! zice si imi intinde mana Woo Bin .
-Si un sfat prietenesc din partea noastra ...Amice ai grija in clasa asta este cuib de vipere ! zice Jong Suk cu o expresie serioasa ,iar eu ma uit prin clasa si observ ca sunt foarte multe fete si inafara de noi trei mai erau inca doi baieti .
-Fetele de aici sunt niste scorpii ! spune si Woo Bin .
-Chiar atat de rele sunt ? ii intreb eu .
-Da ! Mai ales Ji Yeon si Ji Won
-Ok .Voi avea grija !
-Si nu uita ...sa nu te atingi de Danbi ! imi sopteste Won Bin . E un sfat ! zice el vorbind normal . Poate el crede ca e un sfat , dar mie mi se pare mai mult un avertisment . Nu inteleg dee ce ar trebui sa stau departe de ea . Nu cred ca Danbi este o fata rea si cred ca nici celelalte nu sunt asa rele . Sigur cei doi exagereaza ca sa stau departe de ele , cred ca se simt amenintati de mine in fond sunt asa chipes incat niciuna nu ar putea sa imi reziste .
***
Orele se apropiau de sfarsit . Abia astept sa scap de ele . E asa de greu ,in SUA era mai usor .
Acum era ultima pauza ,iar eu eram in curtea liceului . O vad pe Danbi singura privind in. gol . Ma apropii de ea fara sa ma observe si ii pun o mana pe umar . Ea tresare la atingerea mea si isi intoarce privirea spre mine . Si acum intalnesc aceeasi ochii plini de tristete .
-De ce stai aici singura ? o intreb ,iar ea ma priveste fara sa imi dea vreun raspuns . Stii ma bucur ca te-am intalnit . Ieri ai plecat prea repede ... E bine ca am fost acolo sa te salvez ...era pacat ca cineva ca tine sa moara !
-Cred ca era mai bine sa mor ! imi raspunde ea .
-De ce zici asta ? o intreb . Nu imi placea ca ea se gandea la moarte, ma simteam trist auzind-o vorbind asa . Cum poate sa se gandeasca cineva la asa ceva .
Ea nu imi raspunde si pleaca de langa mine . Eu merg dupa ea pana in clasa unde colegii nostri se pregateau de ora de literatura universala . M-am asezat si eu in banca alaturi de Danbi . Am incercat sa vorbesc cu ea sa aflu de ce gandeste asa , dar imediat a intrat profesoara in clasa . Noi ne-am ridicat si am salutat-o . Ea a inceput sa ne povesteasca despre Nicholas Sparks si celebrele sale carti dupa care s-au realizat multe filme celebre precum : ''A walk to remember '' , '' The Notebook '' , ''Dear John '' , ''The Last Song '' etc . Stiam multe despre el pentru ca studiasem in SUA .
-...toate aceste carti se bazeaza pe iubire dragii mei ! , continua profesoara sa ne explice . Cu toti stim ce este iubirea , dar ce inseamna ea pentru voi ? Aceasta este o intrebare la care voi veti raspunde in urmatoarele 5 minute in scris apoi veti da raspunsul in fata clasei !
Am deschis caietul si am inceput sa scriu despre ce stiam eu ca e iubirea . Iubirea pentru familie , iubirea pentru prieteni , iubirea pentru animale si cea mai importanta iubirea dintre doua persoane la care inimile bat in acelasi ritm . Am avut o iubita in SUA , dar asta nu era ceva serios pentru ca nu simteam ca inima ei bate in acelasi ritm cu am mea .
Eram foarte curios ce credea Danbi despre iubire . Am aruncat o privire in caietul ei unde am vazut scris cu litere mari '' EU NU STIU CE ESTE IUBIREA ! '' . Am rams surprins . Cum se poate ca ea sa nu stie ce este iubirea ? Ce fel de viata are ea ? De aceea vrea sa moara ? Am multe intrebari , dar niciun raspuns ...
Colegii au inceput pe rand sa citeasca ce inseamna iubirea pentru ei , dar eu nu eram atent pentru ca ma gandeam la Danbi . Eram curios sa aflu cat mai multe despre ea .
-Nam Woo Hyun ! Este randul tau ! ma striga profesoara , dar nu apuc sa zic nimic pentru ca clopotelul a inceput sa sune . O salutam pe profesoara si apoi iesim din clasa . Danbi o luase inainte ,iar eu in urma ei . Am iesit din curtea liceului , ea nu observase ca eu mergeam dupa ea . Dupa ce ne-am departat putin de scoala am oprt-o prinzand-o de mana .
-Stai putin ! ii zic ei
-Ce vrei ? imi raspunde ea taios .
-Spune-mi de ce ai scris pe caiet ca nu stii ce e iubirea ?
-Pentru ca acesta este adevarul ! imi raspunde ea .
-Dar....vrei sa spui ca familia ta nu te iubeste ?
-Eu nu am familie ! zice trista . Am crescut 8 ani intr-un orfelinat !
-Dar ai 18 ani , pana la 10 ani ai fost cu parinti tai care probabil ti-au oferit iubire !
-Probabil...eu nu imi amintesc ...decat noaptea in care au fost ucisi ! imi zice ea si incepe sa planga . Am simtit cum mi se rupe inima , imi parea rau sa o vad plangand . M-am apropiat de ea mai mult si am luat-o in brate . O strangeam tare , iar ea nu se impotrivea desi ezita sa ma cuprinda cu bratele , dar intr-un final am simtit mana ei pe spatele meu , insa lacrimile continuau sa apara . M-am desprins din imbratisare si i-am sters lacrimile .
-Iti promit ca voi avea grija sa afli ce e aia iubire ! Promit ! i-am zis si m-am aplecat sa o sarut , dar ea s-a panicat si a fugit . Am incercat sa merg dupa ea , dar se urcase repede in autobuzul care tocmai sosie in statia ce se afla in apropiere.
Nu stiu de ce am vrut sa o sarut ,sau de ce i-am facut aceasta promisiune , dar tot ce stiu e ca am simtit ca inimile noastre bat in acelasi timp . Oare ea e cea pe care o voi iubi toata viata ?
Iata si al treilea capitol . Stiu ca am devenit o lenesa , dar va rog sa ma iertati si sa aveti rabdare cu mine .
Cum vi se pare capitolul ?
CITEȘTI
"Black Pearl"
Fanfiction''- Iubire ...? Ce inseama sa iubesti ? '' (Danbi) ''-Nu voi renunta niciodata ! Intr-o zii te voi gasii ! Pentru ca tu esti Perla Neagra si esti doar a mea ! '' ( WooHyun )