VIII.

137 23 4
                                    

PERSPECTIVA LUI DANBI

Au trecut doua săptămâni de când am acceptat sa ies cu Woohyun si sincer nu regret nici o clipa alegerea făcută . Woohyun este ca un inger pentru mine care a reușit sa ma scoată din lumea mea plina de tristețe . Il iubesc foarte mult pe Woohyun si multumesc parintilor mei care sunt in ceruri ca mi-au trimis acest inger . 

Mai erau doua saptamani  pana la Craciun si abia astept sa vina . Craciunul acesta sunt sigura ca va fii cel mai frumos Craciun de cand au murit parintii mei . Woohyun mi-a promis ca il voi petrece cu el alaturi de familia lui . 

In seara asta , Sojin ne-a invitat la ea acasa . Nu ne-a spus care ar fii motivul dar Amber ne-a atentionat sa ne asteptam la orice nebunie din partea ei . Am ajuns in fata casei lui Sojin unde Jong Suk si Woo Bin ne asteptau . Woohyun a apasat pe sonerie , iar in cateva secunde isi facu aparitia Sojin . 

-Hai intrati mai repede ca mie frig ! striga ea la noi . 

-Vrei sa te incalzeasca oppa ? o intreaba Jong Suk .

-Vrei sa ramai afara ? ii raspunde Sojin tot cu o intrebare . 

-Aish , idiotule ! spune Woo Bin si il loveste pe Jong Suk peste cap . 

Eu si Amber chicoteam in saptele lor ,iar Woohyun intrase deja in casa . Sojin ne-a condus pe toti in living . Acolo am observat ca erau asezate mai multe perini , pungi cu cipsuri si cutii cu suc si bere . Toti am privit-o pe Sojin si așteptam sa ne explice ce se întâmpla de fapt .

-Ce va uitați așa la mine ? Luati loc in seara asta avem maraton de film ! Spune ea vesela .

-Grozav ! Sper ca ai ales film de groaza ! Zice Jong Suk entuziasmat .

-Sunt sigur ca a ales vreun film siropos ! Spune Woo Bin .

-Tăceți amândoi ! Nu am ales nimic așa cum credeți voi ! Am ales ceva care sa va placa tuturor , si anume ...

-Piratii  din Caraibe ! O întrerupe Woohyun care ținea un CD in mana .

-Da , toate cele patru serii ! Ce spuneți va place ? Ne întreabă Sojin . 

-Ar fii putut fii si mai rau ! spune Jong Suk , iar Sojin il loveste in picior . 

Noi restul am inceput sa radem apoi ne-am asezat . Eu cu Woohyun si Amber am ocupat canapeaua , iar ceilalti s-au intins pe jos . Jong Suk luase distanta fata de Sojin ca sa nu il mai loveasca iar . 

**************

Eram la ultima serie , iar noi totii traiam parca momentul , eram asa curiosi sa vedem ce se va intampla incat Sojin nu si-a dat seama ca il strangea pe Jong Suk in brate . Dar acum ma intreb si eu cand ajunsese Jong Suk langa Sojin . 

Woohyun nu prea era atent la film , de cateva minute bune ma tot privea .  Oare de ce ? 

-Am ceva pe fata ? il intreb in soapta ca sa nu ii deranjez pe ceilalti . 

-Stii ca esti foarte frumoasa ? imi sopteste lasandu-mi un sarut usor pe gat . Am vrut sa ii raspund , dar au intervenit Sojin si Jong Suk care au inceput sa strige . 

-NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!  

-Stiam ca asa va face ! spune Jong Suk 

-Nu minti ! Si tu ai crezut ca i-a dat lui pocalul cel bun ! spune nervoasa Sojin . 

-Sunteti niste idioti amandoi ! spune Amber aprinzand lumina in camera . 

-Jack Sparow  e mai tampit ca ei ! Nu inteleg de ce a mai plecat in cautarea corabii lui , nu putea sa isi i-a alta ? Sau mai bine zis sa fure ca doar era pirat ! spune Woo Bin .  

"Black Pearl"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum