VI.

154 26 3
                                    

Nu stiam ce sa ii raspund ,ma simteam de parca as fii avut mii de fluturi in stomac ,ma simteam ciudat .

-Nu am mai simtit niciodata ce simt acum . reusesc sa ii raspund ,iar el ma ia in brate .

-Auzi si tu asta ? ma intreaba strangandu-ma mai tare in brate .

-Ce sa aud ? il intreb .

-Inimile noastre bat in acelasi ritm ! spune el bucuros .

-Putem merge ? Nu vreau sa intarzi inca din prima zi ! Incerc sa evit acest subiect.

-Sa mergem ! zice si ma ia de mana . Eu cred ca m-am inrosit putin la fata si pe tot parcursul drumului ma uitam la mainile noastre .

-Aici este ? intreaba el aratand spre o cladire ce pe care scria :"Cabinet veterinar" .

-Da aici este ! Eu o sa intru ! ii spun si dau sa plec ,dar el ma trage inapoi .

-Cred ca ai uitat ceva ! imi spune si isi intoarce obrazul aplecandu-se putin . Cred ca vroia sa il sarut pe obraz ,dar mie putin rusine sa fac asta .Ce sa fac ? Sa plec fara sa il sarut ? Daca se supara pe mine ? Pana la urma imi fac curaj si il sarut repede pe  obraz si tot la fel de repede ma indepartez de el .

Am intrat in cladire unde am intalnit o doamna care tinea o pisica in brate probabil astepta sa ii vina randul . Am batut la usa si am intrat .

-Cred ca tu esti fata pe care mi-a recomandat-o fratele meu , nu-i asa ? ma intreaba o femeie inalta si frumoasa care cred ca avea in jur de 27-28 de ani .

-Da . Sper ca nu am intarziat ? o intreb .

-Ai venit tocmai la timp ! Acum te rog sa ma ajuti cu acest iepure nazdravan ! imi spune iar eu ma apropi de ea .

PERSPECTIVA LUI WOOHYUN

O vedeam ca ezita sa imi dea un sarut ,insa  , intr-un final, m-a sarutat pe obraz repede si s-a departat la fel de repede . Eu am inceput sa chicotesc ,era asa de simpatica Danbi .

-Ea e iubita ta ? Aud o voce in spatele meu ,iar eu ma intorc spre persoana respectiva .

-Domnule !? Dumneavoastra ...

-Te rog nu-mi spune asa ! Poti sa imi spui Daniel sa stii ca eu nu te oblig sa imi spui "tata" insa daca o sa ma strigi "domnule " am sa o pun pe mama ta sa te pedepseasca !  Imi spune sotul mamei .

-Am inteles ,...Daniel ! ii spun cat se poate de serios ,iar el chicoteste .

-Si nu mi-ai raspuns la intrebare , ea e prietena ta ?

-Pai ...

-E chiar draguta ! Ar trebui sa o prezinti si mamei tale . Sunt sigur ca o sa se bucure sa o cunoasca !

-Cred ca da . ii raspund putin stanjenit .

-Hai sa te duc acasa ! imi spune si il urmez pana la masina neagra parcata doar la cativa pasi distanta de noi .

Pe tot drmul Daniel a vorbit intruna  . Mi-a dat multe sfaturi cum sa ma comport cu o fata si m-a atentionat sa nu ranesc sentimental nici o fata pentru ca cel mai dureros va fii pentru mine . Oare este adevarat ? Adevarat sau nu eu nu am sa o ranesc niciodata pe Danbi . Ea merita fericire si fericire am sa ii ofer .

*******

Ma aflam in camera mea si ma gandeam la Danbi . Ma gandeam cum de m-am indragostit de ea . Se pare ca intr-adevar exista dragoste la prima vedere . Imi aduc aminte prima oara cand am intalnit-o ,cand i-am vazut acei ochii negrii . Parea asa inocenta ,dar atat de trista . Sper sa reusesc sa o fac fericita .

Mi-am aruncat privirea spre ceas . Era ora 18:31 probabil Danbi trebuie sa iese de la serviciul ei part time . De ce trebuie sa iasa asa tarziu ? E aproape intuneric afara . Cred ca ar trebui sa ma duc sa o iau de acolo . Imi iau jacheta si ies din camera ,iar cand aproape sa deschid usa de la intrare o aud pe mama .

-Woohyun ,unde te duci ?

-Mama ! Cand ai venit ? o intreb ducandu-ma sa o sarut pe obraz .

-Mai devreme am venit . Tu unde te duci ? E aproape ora cinei .

-Pai ...

-Lasa-l draga ! Nu-l mai interoga atata , probabil iese si el in oras cu prietenii lui ! intervine Daniel .

-Ti-ai facut deja prieteni Woohyun ? Ma bucur ca te adaptezi ! Vezi sa nu vii prea tarziu ! ma atentioneaza mama .

-Am inteles ! si inainte sa ies ma uit la Daniel care imi facea semne ,probabil imi ura "faithing " .  Daniel e chiar grozav si ma bucur ca am reusit sa ma inteleg bine cu acest "tata vitreg " .

********

Afara era chiar frig . Normal ca e frig suntem in noiembrie aproape decembrie . In curand e Craciunul si il voi petrece alaturi de ea si va fii unul de neuitat .

Mergeam pe alee ,iar din departare o observ pe Danbi . Mergea uitandu-se in jos . Eu ma opresc in loc si astept sa se apropie . Ea se apropia din ce in ce mai mult pana se izbeste de mine.

-Imi cer scuze ! spune ea ,iar mie imi vine sa rad .

-Te rog domnisoara sa fii mai atenta ! o cert eu ingrosandu-mi vocea ,dar cred ca nu reusesc prea bine sa ma prefac .

-Woohyun , ce cauti aici ? ma intreaba ea ridicandu-si privirea .

-Am venit dupa tine !

-De ce ?

-Pentru ca mi s-a facut dor de tine ! spun si o iau in brate apoi o sarut pe frunte .

-Si eu vroiam sa te vad ! spune ea incet incat abia am auzit-o . Ma bucur ca si ea mi-a simtit lipsa .

-Acu hai sa mergem ! ii spu si o iau de mana .

-Unde ? ma intreaba ea .

-Azi vom avea prima intalnire ! spun eu zambind .

-Prima intalnirea ? intreaba  ea cu o urma de uimire in glas .

-Iti promit ca iti va placea !

Cum credeti ca va fii prima lor intalnire ?


"Black Pearl"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum