Am luat-o de mana si am tras-o dupa mine . I-am promis ca o sa ii placa prima noastra intalnirea , dar adevarul este ca nu stiu unde sa o duc , totul a fost atat de spontan . Daca am inceput asa voi continua sa fiu spontan .
-Ti-e foame ? o intreb in timp ce treceam pe langa un restaurant .
-Umm...da ! imi raspunde ezitand putin .
Am intrat in restaurant si amandoi am comandat ddeokbokki si kimbap . Lui Danbi ii placea mult kimbapul , cred ca aceasta este mancarea ei preferata . Ma bucur ca am descoperit una din preferintele ei si mai am multe de aflat despre ea .
-Nu mananci ? ma intreaba ea facandu-ma sa realizez ca eu defapt ma holbam la ea .
-Ba da ! spun si gust din ddeokbokki . Esti foarte frumoasa Danbi ! ii zic , iar ea lasa privirea in jos .
-Si tu esti simpatic ! ma complimenteaza .
Auzind-o am inceput sa zambesc cu gura pana la urechi . Ma bucuram sa descopar ca ea incepe sa nu se mai simta ciudat in preajma mea . Stiu ca poate visez prea mult , dar sper ca in curand sa aud din partea ei :" Te iubesc , Woohyun !" . Cat mi-as dorii sa fac asta , insa nu pot sa o grabesc .
Am prins-o de mana si am simtit cum tresare la atingerea mea . Ma uitam in ochii ei negri si mi se parea ca e putin speriata .
-De ce te temi ? o intreb , iar ea lasa privirea in jos .
-Umm...nu ma tem ...de tine ...dar mie frica de ...ummm...mi-e frica de sentimentele pe care le am ...mi-e frica sa nu sufar ...
-Inteleg ce vrei sa spui ...eu ...eu o sa incerc sa te fac fericita ! i-am spus mangaindu-i mana .
-Multumesc pentru ca incerci ! Chiar apreciez ! imi zice punandu-si mana ei peste a mea .
Ne priveam amandoi fara sa zicem nimic . Nici nu cred ca avem nevoie de cuvinte .
-Uite draga ce cuplu dragut ! se aude o voce de femeie din spatele meu .
-Imi aduce aminte de vremea cand eram si noi tineri ca ei ! aud si o voce barbateasca .
Imi intorc privirea in aceea directie si vad un cuplu de batrani . I-am salutat frumos si m-am intors inapoi la Danbi .
-Mergem ? am intrebat-o ,iar ea a aprobat usor din cap .
Am iesit din restaurant si am luat-o in directia raului Han . Din cate am auzit va avea loc un foc de artifici si cred ca lui Danbi ii va placea mult .
Mergeam pe strada luminata de cateva beculete . Era o seara placuta chiar daca era putin frig . Am prins-o de mana pe Danbi , ma simteam bine alaturi de ea si sper ca este reciproc .
-Te simti bine ? o intreb curios sa aflu raspunsul ei .
-Da . Imi place sa ma plimb ...alaturi de tine !
Raspunsul ei m-a facut sa zambesc si sa ma simt fericit si deasemenea sa ma intreb cum am reusit sa ma indragostesc asa de ea . Mi-am adus aminte de cuplul de batranei de la restaurant si am inceput sa imi imaginez cum am arata eu si Danbi batrani alaturi de multi nepoti . Cat de idiot pot sa fiu . Am inceput sa ma gandesc asa departe . Nici nu am intrebat-o daca vrea sa fie iubita mea . Cred ca ar trebui sa o fac in seara asta sau cu alta ocazie ? Sau sa fiu pur si simplu spontan ?
******
Am ajuns cu Danbi in parcul de langa raul Han . Focul de artificii nu a inceput inca . Cred ca e un moment bun sa o intreb .
-Stii...vreau sa te intreb ceva ! ii zic iar ea isi intorce privirea spre mine .
-Ce anume ?
-Pai ...stiu ca e cam din scurt , dar ...vrei sa fii iubita mea ? am spus intr-rasuflare .
Cred ca am luat-o prin surprindere . Ea si-a intors privirea spre rau . Au trecut cateva minute fara ca ea sa zica ceva . Parca stateam pe ghimpi si muream de curiozitate sa aflu raspunsul .
-Nu stiu ce raspuns sa iti dau ! auzind ce mi-a spus m-am intristat putin , dar cred ca mai exista o speranta ca ea sa accepte .
-Umm...inteleg .am spus trist .
-Dar ... . Acest "dar" spus de ea mi-a facut inima sa tresalte . Dar cred ca as putea accepta sa am o relatie cu tine !
Auzind aceste cuvinte am mers catre ea si am strans-o puternic in brate . Eram asa de fericit . Am simtit cum a tresaltat . Probabil din cauza zgomotului produs de artificiile care colorau cerul instelat .
Eu nu m-am putut abtine si am sarutat-o pe Danbi . Fiori imi strabateau intregul corp , iar inima imi batea cu putere . Alaturi de ea ma simteam intr-o alta lume . O lume in carea ea a inceput sa insemne totul pentru mine . O lume in care am nevoie de ea ca de aer .
Am gasit fata perfecta si am sa o tin alaturi cat voi trai eu si chiar daca am sa mor ,am sa fiu ingerul ei pazitor .
V-a placut capitolul ? Cred ca va-ti asteptat ca prima lor intalnire sa decurga altfel si sa nu fie asa banala . Oricum ...vreau sa va intreb daca doreste cineva sa il anunt cand postez urmatorul capitol ? Daca da va rog sa imi spuneti :D
CITEȘTI
"Black Pearl"
Fanfiction''- Iubire ...? Ce inseama sa iubesti ? '' (Danbi) ''-Nu voi renunta niciodata ! Intr-o zii te voi gasii ! Pentru ca tu esti Perla Neagra si esti doar a mea ! '' ( WooHyun )