Ben bütün gemileri kaçırdım
Her şeye hep geç kaldım
Kaldığım limanda suya gömülünce
Artık yoruldum...
Bende en derine gömüldüm...
Limanımda, kaçırdığım gemi de
Sendin sevgilim....
Ben hayata hep geç kaldım...Terk ettiğim şehirdeydim yine, arkama bakmadan kaçıp gittiğim şehire kendi isteğimle gelmiştim işte.
Derince soludum İstanbul havasını sevdiğimi, aşkımı bıraktığım İstanbul, geldim işte neden güzel değilsin şimdi benim gözümde o yok diye mi.
Asaf, burda olmadığı için mi.
Herkesin kalbini çalan güzel İstanbul, benim kalbimi çalan sevgili burda değil diye mi güzel değilsin...
Altı ay olmuştu onu görmeyeli, sanki bir asırmış gibi ne çok özledim seni sevgilim, bunun için ne kadar kendime kızsamda buraya ayak basınca bir kez anladım seni ne kadar özlediğimi gece gözlüm.
Ali ile konuştuktan bir ay sonra gelmiştim, önce biraz toparlanmaya ve grubu toplamaya ihtiyacım vardı.
Dün gitmişlerdi Ankara'ya onlar gidince bizde İstanbul için hazırlıklara başlamıştık ve işte burdaydık.
Herkes odasına yerleşmişti, bende kıyafetleri mi yerleştirip kalan son küçük çantayı açtım.
Bora'nın benim için aldığı tişörtler daha doğru Asaf'tan çaldığı tişörtlerdi. Yağmur'a vermişti bana iletmesi için, belki özler diye kokusunu alınca geçer özlemi diye.
Ali'den istediğim şeyi farkında olmadan Bora yapmıştı, benim canım arkadaşım onun sesini bile dinlettirmişti bana.
Çok özlemiştim çocukları ailem olmuşlardı hepsi, geri döneceklerini biliyordum çünkü hepside çok güçlü adamlardı, benim yakışıklı prenslerim.Gelen kapı sesi ile odamdan çıkıp dış kapıyı açmaya gittiğimde Begüm açmıştı kapıyı.
Hale her zaman ki sıcak gülümsemesi ile Begüm'e selam verip içeri girdi .
Başını çevirip beni görünce hemen gözleri doldu.
Hale," Azzem nerdesin sen deli kız. "
Hale gözyaşları içinde yanıma gelip bana sıkıca sarılınca aynı karşılığı bende ona verdim.
Doyasıya sarılıp ağlayınca odaya geçtik. Hale yanıma oturup bana sarılmaya devam ederken arkadaşlarda odaya gelmeye başladı.
Başını omzuma yaslayan Hale'nin başına bende başımı yasladım.
" Çok özlemişim seni kızıl prensesim."
Hale," Bende seni çok özledim, ne kadar yanına gelmek istesem de Yağmur bunun iyi bir fikir olmadığını beni takip eden adamlar olduğunu söyledi. Onun için gelemedim. "
" Sorun değil böylesi daha iyiydi. "
Hale," Herkes seni çok özledi, özellikle Asaf. "
" Haber varmı onlardan. "
Hale," Evet, Ayla'yla konuştum her şey yolunda dedi. "
" Umarım yolunda gider herşey "
Hale," Bir yer tek kalmış oraya da gitseler tamam bitiyor orda ki işleri. "
" Babam da gitti dün, akşam arayıp haber alırız. "
Hale," Ahmet babam da mı gitti işte buna çok sevindim, onları koruyup kollayan biri olacak orda. "
" Evet canım, babam deneyimli biri ve karşı düşmanı çok iyi tanıyor. "
Alp'in bana olan bakışından olayı hatırladığını anladım.
Bende çok iyi tanıyordum o aileyi Koral ailseni nasıl unuturdum ki.
Yağmur," Ben geldim... "
Resmen çığlık atıp içeri giren arkadaşıma baktım, içerdeki bütün dostlarımıza sarılıp öptükten sonra sıra bana gelmişti.
Yağmur," Gel buraya kuzu çok özledim seni ilk defa bu kadar ayrı kalıyoruz."
" Hasretime dayanamadın geldin ya yanıma, ve haklısın ilk defa bu kadar ayrı kaldık bende seni özledim. "
Hale," Beni de alın aranıza ama. "
Yağmur," Gel buraya gel seksi kızılım."
" Çok seviyorum sizi canımdan çok. "
Alp," Bizde kıskanalım mı yoksa artık birbirinizi bırakacakmısınız. "
" Tamam kıskanma yakışıklı zeusum."
Naz da odaya gelince hepsini tanıştırdım Hale'yle.
" Hale'cim bunlar benim can dostlarım, yardımcılarım, ailem, sığınağım olan insanlar bunlar, ben seni onlara anlattım az çok biliyorlar seni şimdi de seni onlarla tanıştırayım. Su, Ece, Naz, Begüm, Eren, Kuzey ve Alp. "
Hale," Memnun oldum Hale bende. "
Kuzey Hale'nin elini öpüp çapkın bakışlarla Hale'ye bakıp kızları delirten gülümsemesini sundu.
Kuzey," Güzel olduğunu duydum Azze'den ama bu kadar güzel ve alımlı bir bayan olduğunu beklemiyordum doğrusu. "
Yağmur," Hop hop, onun başı bağlı kazanovam geri dur bence."
" Bence de geri dur Kuzey, erkek arkadaşı olduğunu söylemiştim sana."
Kuzey," Değişebilir ama değil mi. "
Hale," Benim ilk ve tek aşkım Toprak ondan başkası olamaz benim için. "
Naz " Ve bizim kazanovayı sonunda biri reddetti, bugünün tarihe geçmesi gerekiyor. "
Herkes gülmeye başlayınca Kuzey'e sana söylemiştim bakışı atıp yerimize oturduk.