*prudký nádych úžasu*
Milujem vôňu kávy takto hneď z rána. Buď to znamená, že Ann je už hore, alebo že tu máme zlodeja, ktorý si robí kávu. Tak či tak mi jednu budú musieť dať, čiže. Rozmýšľam, či je dôležité vyjsť z postele, keď je nedeľa. Tak dobre sa mi tu leží, všade kľud, teplúčko. Aj keď vlastne, mal by som vstať, chcel som si ísť kúpiť nové zápisníky a prípadne skočiť niekde do obchodu s oblečením, ako vždy. Pomaly vstávam z postele (komu sa predsa chce ráno vstávať) a mám namierené do kúpeľne osprchovať sa, pri čom stretnem Ann. ,,Bré ránko, pekné strapaté vlasy máš dneska." povedala Ann pri pozeraní na moje vlasy a hneď na to sa zasmiala, pri čom ja s ňou, no bolo to viac na tej strane typu "ešte raz a zomrieš". ,,Hej, dík, nie každý má takú super schopnosť budiť sa v perfektnom stave ako dotyčná pani Ann." odpovedal som s usmiatym pohľadom a pokračoval ďalej do kúpeľne. Otvoril som dvere, vstúpil do tejto modrej, vykachličkovanej kúpeľne v ktorej je zima jak... veľmi. Vyzliekol som sa, vstúpil do tohto sprchového kúta za 2000 eúr a pustil si v ňom hudbu. Aspoň že to má rádio a miesto na pamäťovú kartu, kde si môžem púšťať vlastnú hudbu. Začnem sa sprchovať mojou obľúbenou teplotou vody, aspoň 500°C a zapnem si časovač, aby som tu nebol 2 hodiny ako minule. Prejdú pár momenty a na časovači už je 45 minút. Treba mi už výjsť, onedlho budem mať také tie popáleniny osemdesiateho stupňa. Pomaly vychádzam, vysuším sa uterákom a odbehnem naspäť do vlastnej izby tak, aby ma Ann nevidela takého nahého. Zavriem za sebou dvere a začnem sa prezliekať. Dnes najskôr zoberiem biele roztrhané nohavice, žlté tričko a na to rifľovú mikinu, spolu s bielymi topánkami s trochu vyvýšenou podrážkou. Výjdem z vlastnej izby, prichystám si raňajky a prisadnem k Ann na gauči, pri čom si zoberiem aj tú kávu na kuchynskej linke, ktorá mi už najskôr vychladla, pretože som bol príliš dlho v tej sprche oproti Ann, ktorá tam je väčšinou iba okolo desiatich minút.
,,Prepáč za tú hnusnú vetu odo mňa pred tým, než som išiel do sprchy, ale ďakujem za kávu." povedal som a Annina tvár prešla z urazeného módu do happy módu, čo ma teší. ,,Hovoril som ti už, že dnes idem do mesta? Treba ti niečo?" opýtal som sa Ann skoro hneď, ako som dopovedal prvú vetu. ,,Okay, kľud. Po prvé, nebola som urazená, chcela som len vedieť tvoju reakciu na to, ako by si sa zachoval ak by som bola naozaj urazená na teba aj kvôli takejto hlúposti," pousmiala sa v tóne hlasu, ,,ale hej, chcela som sa ťa spýtať či by si nemohol skočiť do nejakého obchodu, aby si kúpil také tie väčšie balenia fondánu. Aspoň 20. Dám ti peniaze onedlho. Nemalo by to stáť veľa, len okolo 130 eúr." dopovedala. 130 eúr?! No, za toto ja neplatím určite, čiže radšej nech mi dá peniaze, ak nejaký fondán chce. ,,Aký fondán to má byť?" opýtal som sa jej s takým určitým tónom v hlase, čo vyjadruje nechápavosť spolu s udivenosťou. ,,Je tam jeden taký obchod s cukrárenskými pomôckami. Majú tam jedno kilogramový fondán za 6.50 eúr, čiže tam by bolo najlepšie. Inde nechoď, pretože tie fondániky z väčších obchodov sú hrozné." povedala znechutene z myšlienky na tie "fondániky". ,,Okay, daj mi hlavne tie peniaze, lebo toľko ja neplatím určite." odpovedal som a Ann prikývla, otvorila peňaženku na stole pred gaučom a dala mi 150 eúr. ,, Výdavok si nechaj," povedala, " mám celkom dosť peňazí z predchádzajúcich tort, čiže tak."
,,Okay, dík, takžeee... Idem" povedal som a išiel sa obúvať. ,,Okay, bav sa. Hlavne, prosím, nezabudni na ten môj fondán. Zober si nejaký ruksak, bude to ťažké." povedala a hneď som išiel pre svoj ruksak, pretože 20 kíl určite nebudem vláčiť so sebou po celom obchodnom centre. Prišiel som so svojím ruksakom späť, obul sa a odchádzam do obchodného centra.
((časť cestovania autobusom bola odstránená, aby sa dotyčný neunudil k smrti pri čítaní tejto kapitoly. Ja by som to najskôr rozpísal na 80 riadky.))
Hneď ako som vystúpil z autobusu, tak som sa skoro potkol do mláky o, očividne, neviditeľný objekt. Pomaly sa presúvam do obchodného centra, pri čom si odfotím tento nový kus moderného umenia, ktorý sa nachádza na ceste k tomu obchodnému centru. Vyzerá to ako taká pyramída, ktorá je otočená hore nohami, čiže je to celkom cool. Použil som ešte takýto nice effect na mobile, na takej novej appke, čiže to vyzerá, aspoň podľa mňa, miliónkrát lepšie.
ESTÁS LEYENDO
Ďalšia Kapitola
RomanceLeo žil pokojný život, no keď prišiel práve on, všetko sa zmenilo.