(Nasledujúca kapitola sa odohráva mimo dejovú líniu príbehu. Toto je akoby len fanfic, ktorý je založený na vlastnom deji a nijak nenaväzuje na hlavný príbeh.)
Leo vošiel do obývačky, kde už sedel jeho priateľ ktorý snažil sa poskladať také, podľa neho, otravne ťažké puzzle s tématikou Silvestra. ,,Už len hodina, Thejko, musíš to stihnúť do polnoci, ako si vravel. Naozaj nechceš pomôcť?'' opýtal sa Leo s miernym úškrnom na tvári a sarkazmom v hlase. To puzzle má 500 kusov a on si myslí, že to poskladá za deň. Samozrejme, niekto by to určite dokázal, no on asi nie. ,,JA TO STIHNEM, DOBRE?!'' komicky si priložil prsty na boky hlavy a začal premýšľať. Už mal okolo 50 kúskov a on nie a nie aby mu pomohol Leo. ,,Dobre no, ale ak to nestihneš,'' hovorí sadajúc si k nemu pričom po posadení mu vlepí jednu jemnú pusu na líce a pokračujúc: ,,tak čistíš záchod ty.'' povedal s ešte väčším úškrnom a odišiel z miestnosti pomalým krokom pozerajúc na Theovu tvár, ktorá bola v tvare, čo je niečo medzi hnevom, smiechom, smútkom a frustráciou.
Prešla pol hodina a Theo oficiálne hlási, že dokončil puzzle. Leo, potkýnajúc sa o všetko možné pri svojom behu do obývačky z týchto informácií, ostal v úžase hneď ako prišiel a uvidel dokončené puzzle. ,,JAK TO?'' opýtal sa dramaticky Leo. ,,No, kúzelníci nikdy neprezrádzajú svoje triky, to predsa vieš.'' povedal Theo, teraz on s týmto sexy úškrnom a nechal Lea kochať sa jeho rýchlosťou so skladaním puzzle. Leo stále nechápal, no rozhodol sa odísť, aby začal chystať veci na oslavu nového roka. Ohňostroje dal rovno vedľa vchodových dverí, teda, aspoň tie, ktoré tam ešte neboli. Začal chystať šampanské a vybral koláče ktoré urobili skôr ráno spolu s Theom, všetko položil na stôl do obývačky a teraz to už bolo len nekonečné rozprávanie a šťastie z toho, že môžu žiť spolu, a že spolu vkročia do nového roka šťastní. Šťastie zo šťastia.
Prešlo pár chvíľ a v telke už začína odpočet. Leo a Theo idú spolu s nimi, Theo ešte s plnými ústami perníkov. Už len 10 sekúnd do nového roka, oni už sú úplne bez seba a kričia na celý byt čísla od 10 do 0. ,,TRIII! DVAAA! JEEEDNAAAAAAAA!'' kričia zborovo, pričom na čísle 1 Theo omylom hodil ovládačom po podlahe, čím sa rozbil. Theo aj Leo to očividne odignorovali a prvá vec, ktorá nasledovala po čísle 1, bol bozk, zdieľaný našimi chlapcami. ,,Šťastný nový rok, Leo.'' povedal Theo pozerajúc sa mu do očí asi 10 centimetrov od tých jeho. Leo vypustil slzu šťastia, no spomenul si, že musia ísť von a sláviť Silvester tak, že zaútočia na nebo. Theo zobral všetken ohňostroj v dvoch taškách a začali všetko zapaľovať. Nebo bolo biele 95% času, čiže jeden by si aj pomyslel, že je noc. Hlavne s týmito všetkými výbuchmi všade navôkol.
Na nebi bol mix kadejakých farieb a rôzne zvuky sa ozývali z každej strany. Bolo to, ako povedal Leo, pekelne krásne.
Nastal čas odpáliť ohňostroj, ktorý svet ešte nevidel. Bol špeciálne vyrobený pre Lea a Thea na oslavu nového roka. Ohňostroj sám stál €1500 ,čiže ak nebude fungovať, tak sa najskôr zbláznia. Ohňostroj mal vytvoriť na oblohe dúhu, čo bolo ideálne pre Lea a Thea.
,,Takže, pripravený?'' opýtal sa Theo idúci ku krabici s napätím v tvári. ,,Nemôžem byť viac.'' povedal Leo a posúril ho aby to už zapálil. Po zapálení pribehol hneď k Leovi a po pár sekundách bolo začuť len rýchle výbuchy. Obaja pozreli hore a skoro odpadli od úžasu. Bolo to presne také, ako si želali, aby to bolo.
Obaja sa otočili k sebe, pozreli si do očí a jediné, čo nasledovalo bol len ten najvášnivejší bozk zatiaľ. Teda, aspoň podľa Thea. Bozkávanie pokračovalo aspoň pár sekúnd, pričom v diaľke esteticky vybuchovali rôzne ohňostroje vytvárajúc farby ideálne pre fotku.
,,Šťastný nový rok.'' povedal Leo. ,,Aj tebe.'' povedal Theo, hneď po tom ako ho objal.
Poznámka autora:
Prajem každému z vás šťastný nový rok, hlavne zdravie a lásku do toho nášho nového roka a nech je vám 100x lepšie než všetky predošlé roky dokopy a prosím, nezabite sa pri zabíjaní neba <3
- Mižgo
KAMU SEDANG MEMBACA
Ďalšia Kapitola
RomansaLeo žil pokojný život, no keď prišiel práve on, všetko sa zmenilo.