Voordat alles gebeurde.
~ Max
'Kom je zo naar m'n huis?'
'Ik ben er over 10 minuten schat' hoor ik julia zeggen vanuit mijn telefoon.'Good.' Ik hang op. Alles ligt klaar. Ik kijk tevreden om me heen. Ik heb mijn tv die ik vorig jaar voor mijn 19e verjaardag heb gekregen aangezet. Een grote bak chips staat op tafel en ik heb wat kaarsjes aangestoken. Hopelijk komt ze nu wel 'in de mood'.
Zo blij was ik toen ik eindelijk een kamer had gevonden, en ook nog eens dicht bij het centrum van utrecht.
Het schemert al buiten, ik zie de scooters met jongens door de straten racen en soms verdacht stoppen en wat rondneuzen, ze zijn vast aan het dealen.
Morgen heb ik weer 4 klanten die wiet komen halen. Big business hoor, dat drugswereldje. Als ik niet dealde kon ik deze kamer echt niet betalen, en van mijn ouders moet ik het al helemaal niet hebben.Ik plof op de bank en steek een sigaret op. Ik scroll ondertussen wat door instagram. Ik zie dat ik Drie volgverzoeken van een paar geile chicks heb. Ik accepteer ze niet. Julia checkt alles wat ik doe tegenwoordig. Ik blaas wat rook uit als ik de bel hoor.
~Julia
Het is zondag avond. Zenuwachtig sta ik voor zijn voordeur. Ik doe mijn haren al voor de tiende keer goed en kijk in de reflectie van het raam naar mijn gezicht. Alles zit goed. Ik tuit mijn lippen, ik heb knalrode lippenstift op, wat ik normaal nooit doe. Maar hij zegt dat hij dat altijd zo sexy vind. Ik schrik als de deur plots word geopend. Ik trek snel mijn gezicht weg bij het raam en zet een glimlach op. 'Hey Max' Zeg ik nerveus. 'Hey babe'
Max ziet er als gewoonlijk lekker uit. Goudblonde haren die nonchalant over zijn gezicht vallen, groene ogen en een stoppelbaard. Maar die blik, die kan ik niet weerstaan. Het is net alsof zijn blik zegt.. je bent van mij. En dat ben ik ook, al 8 maanden lang.
'Kom binnen, alles staat klaar' Zegt hij met een glimlach. Hij draait zich om en gebaard dat ik achter hem aan moet lopen. Ik rol mijn ogen. Ik weet wat hij wil, en hij weet ook dat ik dat niet wil.
Ik loop achter hem aan en terwijl ik mijn jas uittrek bots ik perongeluk tegen Noah aan. Noah glimlacht. 'Sorry' Hij geeft me een knipoog en hij loopt door naar de keuken. Noah is Max zijn huisgenoot, en hij is vaak thuis. Gelukkig heeft max zijn eigen kamer. 'Kom je nog?' Hoor ik Max roepen. 'Jaja'
Ik hang snel mijn jas aan de kapstok en loop naar Max's kamer.Als ik zijn kamer binnenkom zit Max shirt-loos op zijn bed en er hangt een wolk rook boven hem. Als hij me ziet duwt hij zijn sigaret uit en wijst hij naar de plek naast hem. Ik trek een zwoele blik en loop naar hem toe.
'Ah schatje ik heb je zo gemist..' Fluistert hij in mijn oor. 'Je hebt me gister nog gezien Max.' Lach ik. 'Ik wil je elke minuut zien.' Zegt Max terwijl hij me langzaam streelt over mijn rug. 'Zullen we een film kijken?' Onderbreek ik hem. 'Ja is goed.' Zegt hij als hij de afstandbediening erbij pakt. 'Welke?'
'Kies maar.'
Ik neem een handvol chips uit de grote bak die op zijn tafel staat. 'Dit is een romantische film.' Grijnst hij als hij het geluid harder zet.
Ik lach en leg mijn hoofd op zijn borst en we kijken erna.Na een tijdje kijken zie ik hem gapen en ook ik begin moe te worden. Ik kijk op mijn horloge. 10 uur al. Ik moet om 11 uur thuis zijn en ik moet nog een stuk fietsen. 'Je gaat toch niet al, hè Julia?' Max heft zijn hoofd en kijkt me doordringend aan. ' Ik moet echt gaan.' Zeg ik verontschuldigend.
Max begint mijn nek te kussen en probeert met zijn handen onder mijn shirt te komen. 'Weet je het zeker?' Mompelt hij als hij steeds verder omlaag gaat met zijn lippen. Ik kreun. 'Ja, morgen heb ik twee proefwerken.' Ik duw zijn handen langzaam weg. Max gaat door.
'Kom op Babe'
'Neehee, laat me los.'
Max stopt. 'Wow, rustig.'
Hij staat op en blaast alle kaarsjes uit. Hij zet de tv uit en haalt de lege bak chips van de tafel en brengt deze naar de keuken. Ik kijk hem verbaasd na tot dat hij verdwijnt in de keuken en trek dan mijn truitje recht. Dat was snel.
Ik hoor Max iets zeggen. Praat hij nou tegen mij? Maar dan hoor ik Noah lachen, net iets te hard zodat ik het kan horen.
Waar zou dat nu over gaan?
Ik sta op en loop naar de kapstok om mijn jas te pakken. Noah en Max stoppen beide met praten als ze mij horen aankomen. Ze staan beide te roken. Wiet zo te ruiken. Ik kijk Max aan. Hij glimlacht naar me.
Ik stel me vast aan, hij zei waarschijnlijk gewoon iets grappigs.Noah staart me ook aan. Hij is een antiliaanse jongen met donkere krulletjes, best knap eigenlijk. Hij bekijkt me van top tot teen. 'Dusss...' Zeg ik om de stilte te verbreken.
'Ja je gaat toch?' Zegt Max en hij maakt de deur voor me open. 'Thanks''Wanneer zie ik je weer?' Zeg ik als we buitenstaan. 'Ik app je nog, okay?' Max kijkt omzich heen. 'Oke dan' zucht ik. Ik ril. Het is koud buiten en pik donker. 'Moet ik je brengen?' Vraagt max als hij merkt dat ik het koud heb. 'Nee hoeft niet, het lukt wel.'
'Okay' Hij haalt zijn schouders op. 'Bye babe' hij geeft me een kus op mijn wang. 'Doei'
Ik draai me om en loop naar mijn fiets.Als ik bijna thuis ben denk ik na over vandaag. Ik zag Max's telleurstelling in zijn gezicht toen ik vertelde dat ik moest gaan.
Ik heb gelogen. Ik heb morgen helemaal geen proefwerken, maar Max kwam alweer te dichtbij. Ik had hem aan het begin van onze relatie verteld dat ik nog niet klaar was voor seks.
In het begin was hij zo lief en begripvol. Maar na enkele maanden probeerde hij het toch. We kregen een grote ruzie en ik ben boos weggegaan. Ik heb hem zeker twee weken niet gesproken maar ik kwam erachter dat ik echt niet zonder hem kan.Het was al een grote verassing dat hij me leuk vond. Hij is zowat de populairste jongen van de stad. Max heeft veel vrienden en al veel vriendinnetjes gehad. Onder andere Luna, een goeie vriendin van mij.
Luna had in de eerste klas een paar maanden met Max. Maar omdat Luna vreemd was gegaan ging het uit. Luna vond het dus ook niet erg dat ik met Max verkering kreeg, althans, dat zei ze tenminste. Maar met haar weet je het nooit.
Toen Luna en Max hadden was ik al stiekem verliefd op hem. Maar nooit heb ik dit verteld. Pas toen het uit ging durfde ik hem te zoenen tijdens een feestje, en hij vond het niet erg blijkbaar.Ik glimlach maar snel erna volgt een rilling.
Ik fiets langs het JulianaPark. De donkere schaduwen van de bomen geven me een naar gevoel. Snel fiets ik door. Nog maar een paar straten en dan ben ik thuis.
JE LEEST
Bedrog
Mystery / Thriller'De vingers drukten mijn keel dicht en langzaam werd alles zwart' Een vriendengroep krijgt te horen dat het levenloze lichaam van hun vriendin in een bos is gevonden. Langzaam komen er geheimen naar boven en niemand blijkt te zijn wie hij werkelij...