ANYONG ^^ Multimedya Chin Hwa :) Aslında koymayacaktım ama bir okuyucumun hatırına koydum.Beğenmezseniz siz yine hayalinizdeki Chin Hwa'yı düşünerek okuyabilirsiniz :) İyi Okumalar Chingu :)
-Chin Hwa--Oppa ben Lee Ra girebilir miyim ?
Arkamı döndüğümde Lee Ra kapıyı yarıya kadar açmış kafasını uzatıyordu.Yanına gittim ve oturması için köşeli koltuğu gösterdim.Küçük mavi tüylü çantasını masanın üzerine koyup oturdu.
-Hoşgeldin Lee Ra. dedim yanındaki yuvarlak koltuğa otururken.
-Oppa nasılsın ? dedi hafif gülümseyerek.Bir sorun olduğu belliydi.Lee Ra benim çocukluk arkadaşımdı.
-İyiyim de sen kötü görünüyorsun.
-Oppa.. deyip ağlamaya başladı.Oturduğum yerden kalkıp yanına oturdum.Ne yapacağımı bilemiyordum.Birden sarılıp daha da ağlamaya başladı.Boşlukta kalan elimi sırtına dolayıp sıvazlamaya başladım.
-Lee Ra.. dedim fısıldayarak.
Benden ayrılıp yaşlı gözlerle bakmaya başladı.Baş parmaklarımla gözyaşlarını sildim.
-Sakinleş ve bana neler olduğunu anlat.Ama önce soğuk çay içmek ister misin? dediğimde olumlu anlamda kafasını salladı.Telefonu elime alıp evde çalışan hizmetlilerden birini aradım ve iki soğuk çay getirmesini söyledim.
-Şimdi neler olduğunu anlat bakalım.
-Yi Jung oppa..
Kalbimdeki boşluk birden bire iğne batmışcasına sızladı.Evet o boşluk Yi Jung'a aitti.Kardeşime..Şimdi oradaki ihanet sürekli bana eziyet ediyordu.
-Ne oldu Yi Jung'a ? diye sordum merakla."Yoksa bir şey mi oldu? Hastanede mi ? Ne oldu söylesene Lee Ra."
Onu omuzlarından tutmuş sarsıyordum.
-O çok kötü.O kız..Ceren gittiğinden beri her gün içiyor ve sarhoş oluyor.Odasından çıkmıyor ,kimseyi görmek istemiyor.Moon Jung'ı bile.
Ceren..Onu özlemiştim delice.Unutmaya çalışmak ahh berbatça.Yi Jung onu bu kadar çok mu seviyordu gerçekten.Kız kardeşini bile görmek istemeyecek kadar.
Hizmetli ajumma (teyze) soğuk çayları getirdiğinde bir yudum aldım.
-Ben ne yapabilirim ? diye sordum gözlerimi elimdeki bardaktan ayırmadan.
Elimi tutup sıktı.
-Oppa ona ancak sen yardımcı olabilirsin.
Gülmeye başladım.Hatta kahkaha atmaya..Lee Ra bana deli görmüş gibi bakıyordu.Açıkcası suan gerçekten deli gibiydim.
-Lee Ra,kuzenin benden nefret ediyor.Kimseyi görmeyi kabul etmezken beni nasıl kabul eder?
-Oppa, ne nefreti.O sana çok değer veriyor.
Daha fazla gülmeye başladım.Yi Jung mı ? Gerçekten mi ?
-Lee Ra bu tamamen saçmalık.
-Yi Jung oppa sırlarını bir tek benimle paylaşır bunu bilirsin.Küçüklük fotoğraflarınız , dostluk bileklikleriniz ve yedinci yaş gününde hediye ettiğin oyuncak arabayı hala saklıyor.
Güldüm.Sesim kısılıyordu sanki.
-Kı..kırmızı araba mı ? dedim titreyen sesimle.
-Evet o.Ayrıca geçen yıl eşkıyalar tarafından alışveriş merkezinin arkasında sıkıştırıldığında..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN GÜZELSİN (Kore)
أدب المراهقينKızımız Ceren.Hepimiz gibi o da bir korecandı.Her şey Güney Kore'de kazandığı üniversite ile başladı.Bakalım kızımızın başına neler geldi ? -Çünkü sen farklısın.Sen güzelsin..