Klişe günlerinden birinin daha sonuna gelmişti.Gündoğumu ile uyanmış,siyah takım elbisesini kuşanmış beş dakika uzaklıktaki durağa gidip otobüse binmişti.Sabah kahvesini yine iki şekerli aldıktan sonra ofise giriş yapmış ardından iki metre karelik odasında ofisin gelir-gider durumuyla ilgilenmeye başlamıştı.Nihayet eve geldiğinde kravatını çıkartıp bir köşeye atabilmişti.Yorgunluktan iştahı bile olmayan adam odasına geçmişti zorda olsa.Pencere önündeki koltuğuna oturdu ve sebepsiz bir şekilde dışarısını izlemeye başladı.Aniden gök gürlemiş birkaç saniye sonrada yağmur taneleri düşmeye başlamıştı.İyiki tam vaktinde eve gelmişim diye geçirdi içinden,yoksa şimdi hali ne olurdu.Pencere camındaki su taneciklerinin birbirinden kaçışı,o inci tanesi gibi parlayışları bir anlığına onun için dünyanın en güzel görüntüsüydü sanki.Pencereyi adeta yıldızların gökyüzünü süslemesi gibi süslemişti damlacıklar.Bu ona sebebi açıklanamayan bir huzur veriyordu.Biran gözü dışarıda çil yavrusu gibi kaçışan insanlara takıldı.Elinde şemsiyesi telaşla kaldırımda koşturan bir bayana almıştı gözü.Şemsiyenin bile etki etmediği bu sağanakta sırılsıklam olmuştu.Şansa tam karşıdan karşıya geçecekken kırmızı ışık yanmıştı.Kadının o an içinden ne kadar beddua ettiğini rahatça işitebiliyordu sanki.Kırmızı ışıkta durması yetmemiş gibi birde hızla önünden geçen araba bahtsızlığına bahtsızlık katmış,tepeden tırnağa sırılsıklam olmuştu.Sebepsizce bu duruma sırıtmıştı adam ama durumun ne kadar içler acısı olduğunu adı gibi biliyordu.Sıcaklığın yer ettiği o rahat koltuğundan kalktı.Bir hızla paltosunu ve kapının arkasında asılı olan şemsiyesini alıp saniyeler içinde dışarı fırladı.Koşar adım halinden bin pişman o kadının yanına vardı.Kendi gibi narin şemsiyesinin bu yağmura dayanamayıp kırıldığını farketti.Atik bir hareketle kendi şemsiyesini açıp kadının yanına yaklaşıp yağan yağmurun onu daha fazla harap etmemesini sağladı.Yanında birinin varlığını hisseden kadın yavaşça yüzünü ona çevirdi.Bu gözler ona çok tanıdık geliyordu ki adam da aynı şeyi düşünüyordu.Birden adamın zihninde üç yıl önce iş amaçlı yurtdışına gittiği o gün canlandı.Aynı gözlere sahip kişi ordada vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Taneleri
RomanceO gözler..Yine çıkmıştı karşısına.Aklında söylecek binlerce şey var iken o sadece susuyordu.. (Hikaye başta 3.kişi ağzından başlamış olsada sonralardan diyaloglara yer verilecektir.Umarım ilginize ortak olabilirim.)