1. Bölüm

101 2 0
                                    

Bu benim ilk hikayem yanlış yazımlar olabilir affedin güzel bir hikaye beğeneceğinizi umuyorum okuduktan sonra yorum yapmadan geçmeyin. Derin bir nefes alarak hikayeyi size bırakıyorum :)
© Telif hakları saklıdır.

Yine bir Sonbahar geldi. Dökülen yapraklar kendini gösterdi. İşte yine başlıyorduk ödevlere. Son bir hafta kala sıcak kahvemden bir yudum alıp balkondan ağaçların arasında dökülen yapraklara bakarak "Bu sonbaharda ne yaşayacağım" diye düşünmeye başladım.

Bunları düşünürken zil çaldı ve ben kahvemi oturduğum sandalyenin üzerine bırakıp belime gelen koyu kahverengi düz saçlarımı toplayıp üstümü düzelttikten sonra "Kim o? " diye seslendim. Tanıdığım bir kız sesine benziyordu. Kapıyı açdıktan sonra 1.80 boylarında 18 yaşındaki mavi gözlü kuzenimin olduğunu fark ettim.

Kendisini bütün kuzenlerimden çok seviyordum ama Almanya'da yaşadığı için görüşemiyorduk tatile Türkiye'ye gelmiş ve bana sürpriz yapmıştı. Evde kimse yoktu en azından 1 ay boyunca. Ailem başka bir şehire gitmişti. Tabi ben bu yaz bütün şehirleri arkadaşımla gezdiğim için buna izin vermemişlerdi. Daha doğrusu ben istememiştim yorulmuştum.

Kapıyı kapatıp kuzenimi odama yönlendirdikten sonra "Bu ne güzel sürpriz böyle. Eee yalnız mısın? Teyzem nerede?"diye sordum. Simge"O bu yıl buralara gelmeyecek ben seni özledğim için geldim eğleniriz diye ama gelirken bir şey oldu." o da beni çok seviyordu ama ne olmuştu ki? Ben" Ne oldu? " dedikten sonra gözlerinden akan yaşları durdurmaya çalışıyordu...

Deniz Manzarası♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin