3. Bölüm

43 1 0
                                    

Sevgili okuyanlarım hikayenin yeni bölümlerini kısa sürede yayınlamaya çalışıyorum dün yazamadığım için üzgünüm. İyi okumalarrr :)

O kadar güzel bakıyordu ki ona bakmaya doyamıyordum bir dakika kadar bakıştıktan sonra konuyu değiştirmek istedim çünkü utanıyordum ve"Yüzümde bir şey mi var?" diye sordum.                         

Çınar "Beni gören kızlar üstüme atlıyorlar ama sen öyle değilsin seninle onların arasındaki farkı bulmaya çalışıyorum." dedi. Daha çok utanmıştım ki belli etmiyordum küçük bir gülümsemeyle "Ben her kız değilim" dedim ve kapıyı açıp inmek için hazırlandım. Tam inecektim ki Çınar arkamdan"Damla sakıncası yoksa numaranı verir misin" dedi.                                            

Vay vay vay şuna bak seennn benden önce davrandı. Numarayı ona verip  indikten sonra yavaşca kapıyı kapatıp arabanın gitmesini bekledim. Araba gittikten sonra zile basıp merdivenlerden çıktıktan sonra kapıya geldim ve beni Simge karşıladı. Ona belli etmemeye çalıştım.

-Damla nerelerdeydin seni merak ettim yoksa o çocuk sana kötü şeyler mi yaptı?

-Yoo hayır gerçekten öyle bir şey yapmadı sadece tanıştık. Emre hala burada mı?

-Burada kalması için ısrar ettim ama bugün arkadaşında kalacakmış.

Emre bir şeyler karıştırıyor ama ne Simge'ye söylesem bana darılır mı? Damla ne diyorsun kızım sen ya  kuzenini üzmek mi istiyorsun? Şimdi ondan daha önemli bir mesele var.

(Evimiz iki katlı ve çok geniş babamla annem çalıştıkları için iyi para kazanıyorlar) Simgeyle konuşmayı bitirdikten sonra üst kata çıkıp odama girdim ve yatağımın üstüne heyecanla atladım.     

Yastığımı da dizlerimin üstüne koyduktan sonra telefonumu çıkarıp beklemeye başladım. Hadi ara artık ara ara diye dalmışken telefon sesiyle aniden uyandım...

Mertin adını Çınar yaptım umarım kızmamışsınızdır. Birde bir dahaki bölümde sizlere karakterlerin ismini yazmaya çalışacağım. Kısa oldu sanki bir dahaki bölümü uzun yazarım. Okuduğunuz için tşk ederim :) :) :)

Deniz Manzarası♊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin