Prologi

1.4K 45 1
                                    

Harryn nk.

Heräsin omista maailmoistani kun opettaja sanoi nimeni-varmaan jo viidennen kerran.

-Harry Styles, kuunteletko minua? matikanopettajamme oli nuori nainen, jonka silmät olivat kirkkaansiniset ja hänellä oli pitkät, vaaleat hiukset jotka olivat usein nutturalla. Ja hänen nimensä oli Ms. Smith. Voin myöntää, että olin joskus ihastunut häneen.

-Ööh, joo.

-Kerrohan minulle sitten tehtävän vastaus, nainen virnisti samalla väläyttäen valkoisia hampaitaan.

-Jooh. Niin minkä tehtävän? kysyin ja naurahdin. Olin varmaan tulipunainen.

-Keräähän itsesi, Ms. Smith sanoi ja antoi minulle tehtävämonisteen. Silmäilen paperia hetken ja laitan sen reppuuni, koska tunti loppui juuri.

Olin joskus koulumme suosituimpia oppilaita, kunnes kaikki saivat tietää homoudestani. Nyt minulla ei ollut yhtään ystävää, ei ketään jolle olisin voinut jutella edes tunneilla.

-Hei Styles, mitä hintti?

-Joko sinulla on poikaystävä?

-Miltä tuntuu harrastaa seksiä pojan kanssa?

Sain kuulla samat kysymykset joka päivä. En välittänyt siitä. Tai välitin, itseasiassa olisi tehnyt mieli rupea itkemään, mutta se olisi alentanut mainettani yhä entisestään.

Pidän katseeni maassa kävellessäni kohti biologianluokkaa, kunnes törmään johonkin, tai johonkuhun. Nostan pääni ja nään entisen kaverini, Johnin.

-Sori, sanoin ja jatkoin matkaa. John tarttui minua olkapäästä ja käänsi minut ympäri.

-Älähän hoppuile. Tulet koulun taakse viimeisen tunnin jälkeen, ok?

-J-joo, änkytin ja irrottauduin pojan otteesta. Mihinköhän olin suostunut. Tai en kai muuta voinutkaan.

Give me loveWhere stories live. Discover now