5. Luku

539 43 9
                                    

Hei jee, saatiin uus kone! Wattpad ei bugaa tässä! :) Pääsen siis todnäk julkaisemaan useammin lukuja :3

Louis

Pyörin hermostuneesti Harryn huoneessa. Ympyrä, jota pyörin aina uudelleen ja uudelleen ei ollut kovinkaan iso, koska Harryn huone oli aika pieni. Ihan tarpeeksi iso huonekaluille ja liikkumiseen. Ovi avautui ja Harry astui sisään.

-KERRO! MITÄ NE SANO? huudahdin ja taisin pelästyttää hänet, oops.

-Rauhotu hassu, se on niille OK, Harry sanoi ja hymyili upeaa hymyään.

-Varmasti? Miten ne regoi?

-Joo, ihan varmasti. Eikä mitenkään ihmeellisemmin. Äiti nyt on tietänytkin homoudestani jo pari vuotta.

-Okei.. sanoin ja halasin kiharapäätä.

-Haluatko jäädä yöksi? Äiti ja isä menevät juhlimaan kaverinsa synttäreitään tänään illalla. Saisimme olla kaksin myöhään.

-Joo, tottakai! Mutta mun pitää käydä kotona ensin, sanoin ja suukotin Harryn poskea.

-Mä tuun mukaan! Harry sanoi ja otti minua kädestä kiinni. Juoksimme yhdessä alakertaan pukemaan takkeja ja kenkiä päällemme.

-Äiti, isä! Louis tulee yöksi tänään, käyhän se?

-Tottakai rakas, lähdemme tänään viimeistään yhdeksältä.

-Okei, menemme käymään Louisilla.

-Haluatteko kyydin? Robin kysyi.

-Me voimme kävellä, kiitos vaan, Harry sanoi ja vedimme ulko-oven perässämme kiinni.

*aikahyppy Louisille*

Harry

-Hei äiti, Louis huusi eteisestä. Tomlinsoneilla oli hieno koti, se oli iso ja avara toisin kuin meidän.

-LOOUIISS! lauma pikkutyttöjä syöksyi Louisin syliin. He olivat oletettavasti hänen pikkusiskojaan.

-Moi tytöt, mitä kuuluu? Louis kysyi tytöiltä.

-Hyvää, kaikki sanoivat yhteen ääneen.

-Harry, tässä ovat siskoni: Lottie, Fizzy, Daisy, Phoebe ja Doris.

-Hei, tervehdin tyttöjä ja he vilkuttivat minulle, jonka jälkeen he juoksivat jatkamaan leikkejään sun muuta.

-Äiti, menen Harrylle yöksi, käyhän se?

-Tottakai, mrs. Tomlinson käveli eteeni ja kätteli minua.

-Hei Harry, Louis on puhunut sinusta paljon. Olittekin kerran meillä, en valitettavasti kotona. Ja niin, nimeni on Johanna.

-Mukava tutustua, mrs. Tomlinson, hymyilin ystävällisesti.

-Sano vain Johanna, nainen hymyili. Louis meni pakkaamaan tavaroitaan ja minä juttelin hänen äitinsä kanssa.

-Tiedätkö Louisin salaisuuden? hän kysyi hiljaa.

-Minkä salaisuuden? kysyin ja nostin kulmiani.

-Hänen homoutensa, tiedätkö siitä?

-Uumm, mrs. Toml- tarkoitan Johanna.. Minäkin olen homo. Louis on poikaystäväni.

-Kiitos Harry, Johanna halasi minua.

-Kiitos mistä?

-Siitä, että pidät hänestä huolta. Hän oli pari vuotta sitten koulukiusattu ja masentunut, toivoin joka päivä, että hän löytäisi jonkun mukavan pojan.

Give me loveWhere stories live. Discover now