4. luku

613 38 4
                                    

louis

-Niin minäkin sinua Louie.

Harry sanoi rakastavansa minua. Kävelimme koko loppumatkan hiljaa sanomatta mitään. Pari autoa meni ohitsemme ja sade vain yltyi. Sataisi edes lunta.

Harryn ulko-ovelle päästyämme Harry avasi oven ja kävelimme

sisään. Potkin kengät jaloistani ja laitoin litimärän takkini naulakkoon. Katsoin itseäni peilistä ja suin märkiä hiuksiani.

-Ihan hyvin ne on, mustalla nahkasohvalla istuva Harry sanoi. Naurahdin hiljaa ja menin hänen viereensä istumaan.

-Louis, hän sanoi kun pääsin istumaan.

-Kerro rakas, sanoin ja käperryin hänen kainaloonsa ja suljin silmäni.

-Miks sä... suutelit mua. Tai siis ei siitä haittaa oo mut-

-Suutuitko sä? kysyin ja silitin miehen reittä.

-EN! En todellakaan. Se tuli vain niin yhtäkkiä.. Tai...

Painoin huuleni Harryn omille keskeyttäen tämän puheenvuoron.

-Niin mitä? kysyin kun irrottauduimme toisistamme.

-Ei mitään. Rakastan sua. Kaikki hyvin.

Harry

Istuimme olohuoneessa Louisin kanssa katsomassa elokuvaa. Olin puoliunessa, elokuva oli tosi tylsä. Havahduin kun puhelimeeni tuli viesti.

-Oliks toi sun? Louis kysyi.

-Joo, sanoin ja kaivoin puhelimen taskustani. Se oli äidiltäni.

'Hei Harry, muistathan, että lähdemme ylihuomenna lomalle. Oletko löytänyt kaveria luoksesi, sillä välin kun olemme poissa? Palaamme ennen aatonaattoa, lupaan sen. Meillä menee töissä vielä pari tuntia.

Olet rakas! <3: äiti'

-Louis, haluaisitko olla kanssani muutaman päivän ensi viikolla? Äiti ja isä menevät lomalle ja siskoni on joululoman kavereidensa kanssa.

-Vielä kysyt! Tottakai!

-Hyvä juttu, sanoin ja suukotin miehen sänkeä.

Vastasin viestiin:

'Joo, olen. Hän on meillä tälläkin hetkellä, tapaat hänet kun tulette kotiin. x Harry'

-Tapaat tänään vanhempani, sanoin ja suljin telkkarin, koska leffa loppui.

-Kiva juttu! Muuten, haluatko näyttää missä täällä on vessa?

-Yläkerrassa, tule, näytän sen sulle, sanoin ja nousin ylös.

Kävelin ruskeita puuportaita yläkertaan, Louis perässäni. Osoitin valkoista ovea.

-Siinä, mä meen alas tekemään ruokaa. Haluutko syödä myös?

-Kiitti. Ja joo, voin mä. En syöny koulussakaan kunnolla.

Hymyilin ja lähdin alas.

Louis

Pesin käteni ja avasin vessan oven.

-Helvetti soikoon! kuulin Harryn huudon alakerrasta.

-Harry?! juoksin portaat alas niin nopeasti kuin mahdollista. Suuntasin keittiöön ja näin kun Harry piti kättään vesihanan alla ja laski siihen vettä.

-Mitä kävi?

-Leikkasin veitsellä sormeeni, hän sanoi ja huomasin verivanan tiskipöydällä.

Give me loveWhere stories live. Discover now