Eroğlu Davası

15 2 0
                                    

Devasa büyüklükte olan villanın kapısında dururken kapı birden açılı verdi.  Etrafta bir sürü takım elbiseli adam vardı. Kapı arkamızdan kapandı. Bir adam gelip benim kapımı açtı.  Demir'in kapısınıda başka koruma açtı . ' Hoşgeldiniz Efendim ' bunu yürürken bir çok kişi demişti.  Demir ise kimseye birşey demiyordu . Bu adam odun gibi birşeydi. Neyse bunun üzerinde fazla durmamaya karar verdim .  

Evin kapısı açıldığında bizi karşılayan bir hizmetçiydi . "Hoşgeldiniz efendim . "dedi . Daha sonra  benim elimdeki valize elini uzattı . " Sağolun ben taşırım ."dedim hafif bir şekilde de tebessüm ettim . Oda aynı şekilde bana karşılık verdi. Kadın hemen Demir'e döndü . " Bir isteğiniz var mı efendim ? " dedi . " Derin Hanıma odasını gösterin sonrada Derin bana kahve yapsın ." dedi ve merdivenlere yöneldi. 

Kadın önde ben arkasında merdivenlere yönelip çıkmaya başladık . Eve girdiğimizden beri her yerin çoğunlukla siyah tercih edilmesi insanı rahtsız eden türdendi. Demir kesin siyahların efendisi  falandı . 

Bir odanın önünde durduk . Bir fark vardı . Kalacağım odanın kapısı beyazdı . Şaşırmıştım . Çünkü kapıların hepsi siyahtı . Odanın kapısı açıldığında nutkum tutuldu . Tam benim zevklerime göre dizayn edilmişti ve kocamandı. Benim eski evin tamamı sanki odaya dönüşmüştü.  Çift kişilik bir yatak vardı üzerine pudra pembesi örtüler serilmişti.  Üzerinden yere kadar uzanan beyaz tüller vardı . halı odaya ayrı bir hava katıyordu . Bebe mavisi pudra pembesi grinin en açık tonu  hakimdi.  Perdelerde aynı yatağımın yanından sarkan beyaz tüller gibiydi. Odamın sağ tarafında cam vardı . Önünde beyaz masa ve sandalye vardı . Üzerinde bana gereken tablet telefon onlar gibi bir sürü elektronik eşya vardı .   

Kadına dönüp " benim adım Derin ." dedikten sonra elimi uzattım. Kadın yaptığıma şaşırmış olucak ki elime bakakaldı .  Ben en içten gülümsememi  yüzüme yerleştirdim  . Kadında bana aynı şekilde cevap verdi "  Benim adımda Fatma  Derin hanım ." dedi . Bana neden Derin hanım demişti anlamamıştım . Tam  Fatma hanıma birşey söyliycektim  ki kapı sert bir şekilde açıldı . 

 Demir bana öyle kötü bakıyorduki ondan şu an  çok korkuyordum . Bana doğru hızlı adımlarla yaklaştı .  Bileğimi yakaladığı gibi kapıya yöneldi. Korkuyordum . Ama ağzımı açıp ona birşey söylemeye cesaretim yoktu . Dış kapıya yönelmiştik . Kahveyi zamanında yapmadım diye böyle yapıyor desem saçmalık olurdu . Ne olmuştu da bana böyle davranıyordu . Beni arabanın önüne fırlattı . Kafamı tutup anlına dayadı . " SEN BİTTİN . SENDE ONLARDANSIN ! BENİM KARŞIMA O YÜZDEN ÇIKTIN .  AMA ŞUNU BİL Kİ ÖLÜMÜN ŞAHANE OLACAK ! " diye tısladı sinirle. Yine beni sinirle itti. 

Çok hızlı gidiyordu. Beni dinler diye bir umutla ona baktım ama yola odaklanmış çenesinin altındaki kaslar kasılıyordu . Ondan normalde korkmuyordum ama nedense içimden bir ses ondan şu an kork diyordu. 

Yol git git bitmek bilmiyordu ki bu da benim işime geliyordu . O sıra bir telefon sesi arabayı doldurdu . Demir telefona kısa bir bakış attı ardından gözleri beni buldu . Gözleri o kadar acımasız bakıyordu ki insan korkuyordu.                                                                                                                      -Ne var ? dedi sert bir şekilde . Karşıdan gelen insanın sesi duyulmuyordu . Her ne diyorsa  Demir'i sakinleştirmişti . Bana baktı gözlerinde anlamlandıramadığım  bir ifade vardı .

DEMİR KORKMAZ
 
Eve geldiğimizde bana kahve yapmasını ve odasına geçmesini söyledim.

Ahmet'i arayıp Derin'i araştırmasını söyledikten sonra odama girdim .

Kısa bir duşun ardından kahve mi beklemeye koyuldum. Deli kız kim bilir neyle uğraşıyordu.

O sırada Ahmet aradı.
-Efendim .
-Abi kızın soy isminin Eroğlu olduğundan emin misin ?
- Evet oğlum bir sıkıntımı var ?
- Abi bu bizim kökünü öldürmenin peşinde olduğumuz Akif Eroğlu'nun kızlarından  biri onu aramıştık ama hiç bir türlü bulamamıştık .
- Ne diyorsun oğlum sen bunlar benden intikam mı almaya çalışıyor ? Kim lan bunlar soyunu kurutucam onların piç kuruları ...

Telefonu kapatmıştım . Deliye dönmüştüm Derin onu öldürecektim . Onun babası benim abimi öldürdü sıra bendeydi .

Hemen Derinin odasına yöneldim . Elinden tuttuğum gibi onu dışarıya götürdüm . Arabanın oraya geldiğimizde onu arabaya fırlatıp yüzünü yüzüme yakınlaştırdım .
- Sen bittin . sende onlardansın benim karşıma o yüzden çıktın. Ama şunu bil ki ölümün şahane olacak .

Onu öldürecektim.  Ona inanmıştım . Güldüğünde gözlerinin pırıltısına ,yanağında çıkan gamzesine  beni kendine güvendirmesi bunların hepsini ona ödetecektim  .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYDINLIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin