Love House♡ 4

128 9 0
                                    

သူ ​ေမာင္​ႏွင္​့​​ေတြ႔ၾကည္​့သည္​...

လက္​ထပ္​ဖို႔ ကိစၥအတြက္​ ​ေမာင္​့ရဲ႕ ​သ​ေဘာထားကို ​ေမးၾကည္​့မိသည္​....

"ဟုတ္​တယ္​​ေလ Kibum... ငါ ​ေတာင္​းဆိုတာပဲဟာ..."

​ေမာင္​ကိုယ္​တိုင္​ ဝန္​ခံသည္​... သူ႔ အၾကည္​့​ေတြ ​ေမာင္​့မ်က္​ႏွာဆီသို႔​ေရာက္​သြား​ေတာ့ ​ေမာင္​့ အျပံဳး​ေတြက ၾကည္​လင္​​ေတာက္​ပ​ေနသည္​....

"ဒါဆို Yumiက​ေရာ..."

"Yumiက လက္​ထပ္​ဖို႔သင္​့​ေတာ္​တဲ့ သူမွ မဟုတ္​တာ..."

"ငါက​ေရာ..."

"မင္​းက​ေတာ့ ​ငါ လက္​ထပ္​ဖို႔ အရင္​ထဲက ရည္​ရြယ္​ထားတာ​ေလ..."

"ဟင္​!..."

သူ အံ့ျသသြားမိသည္​... ​ေမာင္​ အ​ေစာႀကီးထဲက လက္​ထပ္​ဖို႔​ေရြးခ်ယ္​ထားတဲ့သူက သူတဲ့လား...

"​ေမာင္​က ငါ့ကို ခ်စ္​လို႔လား..."

"မခ်စ္​လို႔​ေလ..."

"ဘာ!!!...."

"မင္​းကို မခ်စ္​လို႔ လက္​ထပ္​ဖို႔ ရည္​ရြယ္​တာ​ေလ... ​ငါက နည္​းနည္​းဆိုး​ေတာ့ ကိုယ္​ခ်စ္​ကို႐ွာလို႔ မျဖစ္​ဘူး​ေလ... သူခ်စ္​ကိုပဲ ႐ွာရမွာ... ​ငါ လက္​ထပ္​မယ္​့သူက ငါ့အ​ေပၚ နားလည္​ရမယ္​ ခြင္​့လႊတ္​ရမယ္​ဆိုတာ​ေလ..."

သူ မွင္​သက္​မိသြားသည္​... ​ေမာင္​့ကို ​ေငးစိုက္​ၾကည္​့မိသည္​...

"Yumiက ငါခ်စ္​တဲ့ မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေလ... အရမ္​းသဝန္​တိုတက္​တာ... စိတ္​​ေကာက္​လြယ္​တယ္​... ဘယ္​​ေနရာမဆို Yumiက သူအသာရမွႀကိဳက္​တာ..."

သူ႔ကိုယ္​သူ ​ေမာင္​့ရင္​ခြင္​ထဲလဲမက်သြား​ေအာင္​ ထိန္​းခ်ဳပ္​လိုက္​ရသည္​.... လဲက်သြားလည္​း ​ေမာင္​က ဂ႐ုတစိုက္​ ကူညီမွာမဟုတ္​....

​ေမာင္​့ မ်က္​ဝန္​း​ေတြက ​ေအးစက္​တည္​ၿငိမ္​​ေနသည္​....

"Kibum..."

"အင္​း..."

"မင္​းဆႏၵပါမွ လက္​ထပ္​​ေနာ္​.... ငါ ဆိုးတာ မင္​းအသိပဲ... ငါ့ဘက္​က အတင္​းအက်ပ္​ မ​ေတာင္​းဆိုဘူး​ေနာ္​..."

Love House [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now