Love House♡ 11(Final)

210 14 4
                                    

သူ​ေရာက္​သြား​ေတာ့ ​ေမာင္​က​ေျပာသည္​ Kibum မင္​း ကံ​ေကာင္​းတယ္​တဲ့ ငါ ဒီ​ေန႔ အရက္​မ​ေသာက္ဘဲ မင္​း အ​ေၾကာင္​း​ေတြစဥ္​းစား​ေနခဲ့တာတဲ့....

"​ေမာင္​..."

"​ေျပာ​ေလ Kibum..."

"​ေမာင္​ အခုတ​ေလာ အရက္​​ေတြ အရမ္​း​ေသာက္​​ေနတယ္​ဆို...."

"အင္​း ဘာလဲ... မင္​းက ​ေမာင္​့ကို ဆံုးမဖို႔​ေရာက္​လာတာလား..."

*​ေမာင္​* အခု​ ​ေမာင္​က သူ႔ကိုယ္​သူ ​ေမာင္​ဟု သံုးနႈန္​းလိုက္​ေလတာလား....

​ေမာင္​့မ်က္​ဝန္​း​ေတြက ရီ​ေဝစိုစြတ္​​ေနသည္​... သူ အလိုလားဆံုး​ေသာ တမ္​းတခဲ့ရ​ေသာ အၾကင္​နာ မ်က္​ဝန္​း​ေတြနဲ႔ သူ ရင္​ဆိုင္​​ေတြ႔ဆံုလိုက္​ရသည္​....

"မင္​းနဲ႔ Woohyun လက္​မထပ္​ရ​ေသးဘူးလား မနက္​ျဖန္​ဆိုပဲ မင္​းတုိ႔ တာဝန္​က်တဲ့ၿမိဳ​့​ေလးဆီကို သြားရ​ေတာ့မယ္​မဟုတ္​လား..."

Kibumကို Minhoအတည္​ၿငိမ္​ဆံုး ရင္​ဆိုင္​ႏိုင္​ရန္​ႀကိဳးပမ္​း​ေနမိသည္​...​ ​ေမာင္​့ ဘဝက အမဲစက္​​ေတြနဲ႔ ျပည္​့ႏွက္​​ေနပါၿပီ... ျဖဴစင္​လြန္​းတဲ့ မင္​းကို ​ေမာင္​့ ဘဝထဲ​ဆြဲမ​ေခၚရက္​ဘူး Kibum...

"ငါ့ကို လာနႈတ္​ဆက္​တာလား Kibum..."

သူ႔ကို ​ေမး​ေနတဲ့ ​ေမာင္​့အၾကည္​့​ေတြက ​ေၾကကြဲ ဝမ္​းနည္​းမႈ​ေတြ လႊမ္​းျခံဳလို​႔ေနသည္​ကို သူ​ေတြ႔ရသည္​...

"ငါ လိုက္​သြားရမလား..."

"မင္​းနဲ႔ Woohyun လက္​ထပ္​ၿပီးၿပီ မဟုတ္​လား..."

"ဟင္​့အင္​း..."

"ဘာ​ေျပာတယ္​ Omma အစီစဥ္​​ေတြကို မင္​းလက္​ခံခဲ့တာပဲမဟုတ္​လား...."

"Ommonyi စိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​ ငါ ​ေခါင္​းၿငိမ္​့လက္​ခံလိုက္​မိတာပါ ​ေမာင္​..."

"ဘာ...."

​ေမာင္​့ သူ႔ကို ျပဴးက်ယ္​ဝိုင္​းစက​္​​ေသာ မ်က္​ဝန္​း​ေတြႏွင္​့ၾကည္​့သည္​....

Love House [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now