Love House♡ 9

128 12 0
                                    

​ေမာင္​တို႔ လက္​ထပ္​ပြဲမက်င္​းပ​ေသးခင္​ သူ အ​ေဆာင္​မွာ ​ေျပာင္​း​ေနျဖစ္​ခဲ့သည္​... အိမ္​ကို မၾကာခဏ​ေရာက္​လာတက္​​ေသာ Dahae​ေၾကာင္​့လည္​းသည္​....

Dahaeရ႕ဲအၾကည္​့​ေတြက သူ႔အ​ေပၚ မလိုမုန္​းတီးမႈ​ေတြမ်ား​ေနသည္​​ေလ... နဂိုကမွ စိမ္​းလြန္​း​ေသာ ​ေမာင္​က အခုဆို လံုးဝပတ္​သက္​ဆက္​ဆံျခင္​းမျပဳ​ေတာ့​ေပ.... ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း သူ ​ေ႐ွာင္​ထြက္​ကာ အ​ေဆာင္​မွာလာ​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​...

"မင္​းကို ​ငါ​တို႔​ေျပာသားပဲ... Minhoက မင္​းကို အ​ေလးအနက္​ မထားပါဘူးလို႔..."

"​ေမာင္​က သူ ခ်စ္​တ့ဲသူတစ္​​ေယာက္​ကို လက္​ထပ္​တာ ျဖစ္​သင္​့ပါတယ္​... ၿပီး​ေတာ့ ငါက မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ ဘယ္​လိုမွ မယွဥ္​ႏိုင္​တ့ဲ ​ေယာက်္​ား​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနတယ္​​ေလ..."

"မင္​းကြာ...."

Jonghyunရဲ႕ မခ်ိတင္​ကဲ ​ေရရြတ္​သံ...

"Minhoကို မင္​း ထာဝရသည္​းခံ ခြင္​့လႊတ္​​ေန​ေတာ့မွာလား..."

"အ့ဲဒါ ငါ့ရဲ႕ အက်င္​့ပဲ​ေလ Taemin..."

"ငါတို႔က​ေတာ့ မင္​း Woohyunကို ​ေရြးခ်ယ္​လိုက္​​ေစခ်င္​တယ္​...."

"မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးထင္​တယ္ Jonghyun...."

"ဘာလို႔လဲ Woohyunကလည္​း Minhoထက္​ ဘာမ်ားခ်ိဳ႕ယြင္​း​ေနလို႔လဲ..."

"မခ်စ္​ႏိုင္​လို႔.... ၿပီး​ေတာ့ ​ေမာင္​ကို သိပ္​ခ်စ္​မိ​ေန​ေသးလို႔ပဲ...."

သူ႔ရဲ႕ ​ေမာင္​့အ​ေပၚ အစြဲအလမ္​းႀကီး​ေနပံုကိုၾကည္​့ၿပီး သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ အံ့ၾသ​ေ​နၾကသည္​....

Woohyunကလည္​း သူႏွင္​့ပတ္​သက္​ၿပီး အခ်စ္​ႀကီးလြန္​း​ေသာ သူတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေန၏...

"Kibum..."

"​ေျပာ..."

"မင္​းရဲ႕ မ​ေတာ္​လိုက္​ရတဲ့ ​ေယာကၡမႀကီးက​ေရာ သူ႔သားကို ဘာမွမ​ေျပာဘူးလား... "

"Ommonyiက ဘာတက္​ႏိုင္​မွာလဲ... ​ေမာင္​့ဆႏၵ အတိုင္​းပဲ​ေပါ့..."

"မင္​းနဲ႔ အတူလာ​ေနမယ္​ဆို..."

"အင္​း...."

Love House [Zawgyi/Unicode]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon