Love House♡ 6

135 11 7
                                    

"သား​ေလး... မမႀကီးဆံုးၿပီ...."

သူ ​ေဆးရံုကို ​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း arjushiရဲ႕ ​ေျပာလာတဲ့ စကားက မာမီဆံုးၿပီတဲ့လား...

"ဟင္​...."

မျဖစ္​ႏိုင္​တာ... မာမီက ခ်က္​ခ်င္​းႀကီး အခုလိုျဖစ္​သြားရတာ သူ မယံုႏိုင္​ဘူး...

​ေမာင္​့ရဲ႕ Ommaလည္​း ​ေရာက္​လာသည္​...

မာမီက ႏွလံုး​ေသြး​ေၾကာက်ဥ္​းတဲ့​ေရာဂါတဲ့... ဘယ္​အခ်ိန္​ထဲက ထို​ေရာဂါကို မာမီခံစား​ေနခဲ့ရတာလဲ... သူကို စိုးရိမ္​တဲ့စိတ္​​ေၾကာင္​့ မာမီ့္​ေရာဂါ ပိုျဖစ္​လာတာျဖစ္​မည္...

"သား အိပ္​မက္​ မက္​​ေနတာမ်ားလား မာမီရယ္​..."

"သား​ေလးရယ္​ Ommonyiတို႔လည္​း စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူးကြယ္​..."

Ommonyiရဲ့ ရင္ခြင္ထဲ ခိုခြင္ကာ ​​​သူ ငို​ေနမိၿပီ​ေလ...

​ေမာင္​လည္​း မ်က္​ရည္​​ေတြ ​ေဝ့သီ​ေနသည္​... ​ေမာင္​လည္​း မာမီ့ကို ခ်စ္​တဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ပဲ​ေလ... မာမီ ကိုယ္​တိုင္​လည္​း သူနဲ႔​ေမာင္​ လက္​ထပ္​မွာကို မလိုလား​ေပမယ္​့ ​ေမာင္​့ကို​ေတာ့ ခ်စ္​သည္​​ေလ...

မာမီ့နာ​ေရးၿပီးဆံုးသည္​အထိ Ommonyiနဲ႔ သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​​းေတြထံမွလြဲ၍ ​ေမာင္​့ ထံမွ အား​ေပးစကားကို သူ မၾကားခဲ့ရ​ေပ...

တကယ္​ဆို ​ေမာင္​ သူ႔ကို အား​ေပးစကားနည္​းနည္​း​ေလာက္​ျဖစ္​ျဖစ္​​ေျပာ​ေပးသင္​့သည္​... သူကိုယ္​တိုင္​လည္​း​ေမွ်ာ္​လင္​့မိသည္​... သို႔​ေပမယ္​့ ​ေမာင္​့ထံမွ ႏွစ္​သိမ္​့စကား တစ္​စံုတစ္​ရာ ထြက္​မလာခဲ့... ​ေနႏိုင္​လိုက္​တာ ​ေမာင္​...

တကယ္​တမ္​း သူ႔​ေဘးနားမွာ ဂ႐ုတစိုက္​ ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပး​ေနခဲ့တာ Woohyunပင္​... ​ေမာင္က​ေတာ့ သူႏွင္​့ ခပ္​ခြာခြာပင္​​ေနခဲ့သည္​...

သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔ အတူ Woohyunက လို​ေလ​ေသးမ႐ွိ​ေအာင္​ အစစ အရာရာ ကူညီ​ေပး​ေလသည္​... Woohyunက ​ေမာင္​့ထက္​​ေတာ့ သာလြန္​​ေနတာအမွန္​ပင္​ သူ႔အ​ေပၚထားတဲ့ အခ်စ္​​ေတြကလည္​း ​ေမာင္​့ ထက္​​ေတာ့သာလြန္​​ေနတာပင္​... အာ သူ​ေမ့သြားတယ္​ ​ေမာင္​က သူ႔ကိုမွ မခ်စ္​ဘဲ​ေလ...

Love House [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now