Love House♡ 2

144 9 4
                                    

​ေမာင္​့မွာ ခ်စ္​သူ႐ွိတယ္​တဲ့...

"​ေမာင္​့ခ်စ္​သူက ဘယ္​သူလဲဟင္​..."

"Yumiတဲ့..."

"Yumi?...."

"ဟုတ္​တယ္​..."

"​ေမာင္​ သူမကို  သိပ္​ခ်စ္​တာပဲလား..."

​ေမာင္​့ထံမွ အ​ေျဖကိုၾကားရရင္​ သူနာက်င္​မွာကို သိလ်က္​နဲ႔ သူ​ေမးမိသည္​...

"ခ်စ္​တာ​ေပါ့ သူမက စီပြား​ေရး​ေမဂ်ာက Queenတစ္​​ေယာက္​​ေလ..."

"အင္​း... ​ေမာင္​ ခ်စ္​တယ္​ဆိုထဲက ဘယ္​လိုမိန္​းက​ေလးမ်ိဳးလဲဆိုတာ ငါ ခန္​႔မွန္​းလို႔ရတယ္​.... သူမက ​ေမာင္​ လက္​ထပ္​မယ္​့ မိန္​က​ေလးမ်ိဳးလား..."

​ေမာင္​​ေျပာဖူးတယ္​​ေလ ​ေမာင္​နဲ႔ လက္​ထပ္​မယ္​့သူဟာ ​ေမာင္​့ကို နားလည္​မႈ​ေပးႏိုင္​ရမယ္​ မခ်ဳပ္​ခ်ယ္​ရဘူး အဲ့လိုလူမ်ိဳးကိုပဲ ​ေမာင္​ကလက္​ထပ္​မွာတဲ့​ေလ... သူမက​ေရာ အဲ့လိုမိန္​းက​ေလးမ်ိဳးလား...

​ေမာင္​ စဥ္​းစား​ေနသည္​.... ​ေမာင္​ သူ႔ကို ျပံဳးျပ၏... ​ေမာင္​့ အျပံဳး​ေတြကို သူ သ​ေဘာက်သည္​ ခ်စ္​သည္​...

​ေမာင္​ဟာ သူရဲ႕ အရမ္​းခ်စ္​ျမတ္​ႏိုးရတဲ့​ေယာက္​်ားတစ္​​ေယာက္​...

"​ေမာင္​ ငါ​​ေမး​ေနတယ္​​ေလ... Yumiကို မင္​း လက္​ထပ္​မွာလားလို႔..."

"ငါ မဆံုးျဖတ္​ရ​ေသးဘူး Kibum..."

"မဆံုးျဖတ္​ရ​ေသးဘူး...."

"အင္​း..."

သူ​ေပ်ာ္​သြားမိသည္​... ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ သူ ​ေမာင္​့ကို ​ေမွ်ာ္​လင္​့လို႔ရ​ေသးသည္​​ေလ...

"Kibum မင္​းကို Nam Woohyunဆိုတဲ့တစ္​​ေယာက္​က ဖြင္​့​ေျပာထားတယ္​ဆို..."

"အင္​း..."

"​ေကာင္​းပါတယ္​... သူက ပညာလည္​းတက္​တယ္​ ႐ုပ္​ရည္​ကလည္​း​ေျပာစရာမလိုဘူး... ျပည္​့စံုတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ပဲ​ေလ... မင္​း ​ေရြးခ်ယ္​သင္​့တယ္​..."

"​ေမာင္​..."

"​ေျပာ..."

"​ေမာင္​ ငါ​ေျပာၿပီးၿပီပဲ... ငါက ​ေယာက်္​ားတိုင္​းကို ခ်စ္​တာမဟုတ္​ဘူး မင္​းဆိုတဲ့ ​ေယာက္​်ားတစ္​​ေယာက္​ကိုပဲ ခ်စ္​တာ..."

Love House [Zawgyi/Unicode]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang