Love House♡ 5

119 12 6
                                    

သူတို႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ ​ေက်ာင္​းဝန္​းထဲက ခံုတန္​းတစ္​ခုမွာထိုင္​​ၿပီး စကား​ေျပာ​ေနၾကတုန္​း ​သူ႔နာမည္​ကို ​ေခၚလိုက္​သံနဲ႔ အတူ အနား​ေရာက္​လာတဲ့ ​ေျခသံတစ္​ခု... သူ ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေမာင္​့ရဲ႕ ခ်စ္​သူ Yumi...

"ဒီမွာ Kibum shi..."

သူမ အသံကမာလြန္​း​ေနၿပီး... ​ေဒါသ​ေတြပါဝင္​​ေသာ အၾကည္​့​ေတြႏွင္​့ သူ႔ကိုၾကည္​့​ေန​ေလသည္​....

"ဟုတ္​ကဲ​့ ​ေျပာပါ Yumi..."

"ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​ ႐ွင္​နဲ႔ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေျပာခ်င္​တယ္​..."

သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို ​ေဝ့ၾကည္​့ၿပီး​ေျပာ​ေန​​ေသာ Yumi​ေၾကာင္​့... သူ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို ၾကည္​့ကာ ထြက္​သြား​ေပးဖို႔​ေတာင္​းဆိုမိသည္​...

"မင္​းတို႔ ခဏ​ေ႐ွာင္​​ေပးၾကပါ..."

ဒါ​ေတာင္​ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက အင္​တင္​တင္​နဲ႔ သြားခ်င္​ပံုမရ... သူ ထပ္​ၿပီးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့မွ မသြားခ်င္​သြားခ်င္​နဲ႔ ထြက္​သြား​ေပးၾကသည္​....

"​ေျပာစရာ႐ွိတာ​ေျပာပါ Yumin..."

​ေဒါသ​ေတြနဲ႔ သူမကို သူ ​ေအး​ေဆးစြာပဲ တုန္​႔ျပန္​လိုက္​သည္​.... တစ္​ဖက္​လူဟာ မိန္​က​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​ သူ ပိုၿပီးသတိထားရမည္​​ေလ...

"နင္​နဲ႔ Oppaက လူႀကီး​ေတြ အတင္​းႀကီး​ေပးစားလို႔ လက္​ထပ္​ၾကရ​ေတာ့မယ္​ဆို..."

"ဟုတ္​တယ္​​​ေလ Yumi shi..."

"နင္ ​​ေနာက္​ဆုတ္​​ေပးရမယ္​ Kibum..."

"ဟင္​..."

"နင္​ ဘာျဖစ္​လို္႔ ငါ့ခ်စ္​သူကိုလုတာလဲ..."

"ငါ လုတာမွ မဟုတ္​တာ.... ​ေမာင္​့ရဲ႕ေတာင္​းဆိုမႈ​ေၾကာင္​့ပါ..."

"​အဟက္​! ​ေမာင္​ ဟုတ္​လား... အ႐ွက္​မ႐ွိလိုက္​တာ.... ​ေယာက္​်ား​ေလးတစ္​​ေယာက္​က အျခား​ေယာက်္​ားတစ္​​ေယာက္​ကို ​ေမာင္​တဲ့လား... နင္​ မ႐ွက္​ဘူးလား... ၿပီး​ေတာ့ Oppaက နင္​့ကို ဘယ္​​ေတာ့မွ လက္​ထပ္​ဖို႔​ေတာင္​းဆိုမွာ မဟုတ္​ဘူး... နင္​႐ူး​ေနလား..."

Love House [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now