Love House♡ 1

233 10 0
                                    

​ေမာင္​က သူနဲ႔လက္​ထပ္​မယ္​ဟု ​​မာမီေျပာလာ​ေတာ့ သူအရမ္​းအံ့ျသတုန္​လႈပ္​မိသည္​...

'​ေမာင္​'

​ေမာင္​့နာမည္​က Minho... Choi Minho... ​ေမာင္​ဆိုတာက သူတစ္​ဦးတည္​ကပဲ ​ေခၚတဲ့ ​ေမာင္​့ရဲ႕နာမ္​စား... အစက​ေတာ့ ​ေမာင္​က မႀကိဳက္​​ေပမယ္​့ ​ေနာက္​​ၾကာလာ​ေတာ့ ဘာမွမ​ေျပာ​ေတာ့​ေပ... အဓိက,က ​ေျပာမရလို႔ မ​ေျပာ​ေတာ့တာဆိုရင္​ ပိုမွန္​လိမ္​့မယ္​....

​ေမာင္​က သူနဲ႔ ငယ္သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ေလ... ဒါ​ေပမယ့္​ မသင္​့ျမတ္​က်... အိမ္​နီးနားခ်င္​း​ေတြလည္​းျဖစ္​ ငယ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြလည္​းျဖစ္​​​ေပမယ္​့ ​ေမာင္​နဲ႔သူက ရန္​ဘက္​​ေတြလိုျဖစ္​​ေနၾကသည္​... အဲ့ဒါကလည္​း ​ေမာင္​့ဘက္​ကပါ...

"​ေမာင္​... ငါကလြဲၿပီး ဘယ္​သူမွမခင္​နဲ႔ သိလား..."

သူ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ​ေမာင္​့ကို ပိုင္​ဆိုင္​လိုစိတ္​ျဖင္​့ ​ေမာင္​့ကို သူ​ေတာင္​းဆိုဖူးသည္​...

"မင္​း ဟာ​ေလ သိပ္​အတၱႀကီးတာပဲ Kibum... ငါစိတ္​နဲ႔ငါပဲ... ငါ ခင္​ခ်င္​တဲ့သူနဲ႔ ငါခင္​မယ္​... ငါ့ကို လာမခ်ဳပ္​ခ်ယ္​နဲ႔ ငါမႀကိဳက္​ဘူး...."

ဟုတ္​ပါတယ္​ သူဟာ ​ေမာင္​နဲ႔ ပါတ္​သတ္​ရင္​ အတၱႀကီးတယ္​ ​ေမာင္​့ကို သူကလြဲၿပီးတျခားသူနဲ႔ မခင္​​ေစခ်င္​... ​ေမာင္​ကအဲ့လို႔မဟုတ္​ လြတ္​လပ္​မႈကို သ​ေဘာက်တယ္​ ​ေမာင္​့ကို ခ်ဳပ္​ခ်ယ္​တာမ်ိဳးကို ​ေမာင္​မႀကိဳက္​....

​ေမာင္​က မိတ္​​ေဆြ အ​ေပါင္​းသင္​းမ်ားလြန္​းတဲ့သူ... ​ေဖာ္​​ေရြလြန္​းတဲ့​ေမာင္​့မွာ အမ်ားဆံုးက မိန္​းက​ေလးသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြျဖစ္​သည္​...

ငယ္​စဥ္​ထဲကပင္​ ​ေမာင္​့ကို သူ သံ​ေယာဇဥ္​ႀကီးမားစြာ ခင္​တြယ္​မိသည္​... ​ေမာင္​က​ေတာ့ သူ႔ကို အျမဲ ဥ​ေပကၡာျပဳ​ေနသူတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​သည္​...

လူႀကီး​ေတြက​ေတာ့ ​ေမာင္​နဲ႔ သူ႔ကို ရင္​းႏွီး​ေစခ်င္​လို႔ ငယ္​စဥ္​ထဲက ​ေက်ာင္​းကို အတူသြား​ေစသည္​...

​ေမာင္​ မျငင္​းခဲ့​ေပမယ္​့... ​ေက်ာင္​း​ေရာက္​တာနဲ႔ ​ေမာင္​နဲ႔သူဟာ မသိတဲ့သူ​ေတြသာ...

Love House [Zawgyi/Unicode]Onde histórias criam vida. Descubra agora