Love House♡ 3

141 9 0
                                    

"Kibum...."

"ဟင္​..."

"ငါနဲ႔ Yumiတြဲ​ေနတာျမင္​​ေတာ့ မင္​း ရင္​ထဲမွာ ဘယ္​လိုခံစားရလဲ..."

အဲ့လို​ေမးတဲ့ ​ေမာင္​့ကုိ သူ ဆတ္​ခနဲၾကည္​့မိသည္​... ​ေမာင္​့ မ်က္​ႏွာမွာ​ေရာ မ်က္​ဝန္​း​ေတြမွာပါ တင္​းမွာမႈလံုးဝမ႐ွိ...

"​ေျဖ​ေလ...."

"​ေမာင္​က ဘာသ​ေဘာနဲ႔​ေမးတာလဲ... ငါ ခံစားရတာ​ေပါ့ ​ေမာင္​... ဒါ​ေပမယ္​့ ​ေမာင္​ ​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​မလား... ငါက ​ေမာင္​့ကို အျမဲ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေန​ေစခ်င္​တယ္​..."

"အဟက္​..."

​ေမာင္​က သူ႔ အ​ေျဖကို သ​ေဘာက်စြာ ရယ္​​ေမာ​ေန​ေလသည္​.... တကယ္​ထူးဆန္​းတယ္​... ​သူ အ​ေ႐ွ႕မွာ ​ေမာင္​ ​ရယ္​​ေမာတယ္​ဆိုတာမ်ိဳးက ႐ွိမွမ႐ွိခဲ့တာပဲ...

အျမဲတမ္​း အထင္​​ေသး ရန္​လိုတဲ့ အၾကည္​့​ေတြနဲ႔ပဲ ​ေမာင္​ၾကည္​့တက္​တာ​ေလ... ၾကည္​့ရတာ ​ေမာင္​ Yumiနဲ႔ လက္​ထပ္​​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​....

"​ေမာင္​ Yumiကို လက္ထ​ပ္​ဖို႔ ​ေရြးခ်ယ္​လိုက္​ၿပီလား..."

"ဘာဆိုင္​လို႔လဲ..."

"​ေမာင္​ အူျမဴး​ေနလို႔​ေလ..."

"​ငာ့ဘဝမွာ အဲ့လို​ပဲ ​ေကာင္​မ​ေလးမ်ဳိး​ေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိတာပဲ​ေလ..."

"​ေမာင္​ Yumiတစ္​​ေယာက္​ပဲကို ရည္​းစားထားတာ မဟုတ္​ဘူးလား..."

"မဟုတ္​ဘူး Yumiက​ေတာ့ အတဲြအမ်ားဆံုး​ေပါ့..."

​ေမာင္​က မိန္​းက​ေလး​ေတြနဲ႔ ​ေတာ္​​ေတာ္​အတြဲမ်ားသည္​... ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြကလည္​း ​ေမာင္​့ကို သ​ေဘာက်ၾကသည္​​ေလ...

"​ငာ လက္​ထပ္​မယ္​့သူက ​ငါ့အ​ေပၚ
အရမ္​းနားလည္​ၿပီး ခြင္​့လႊတ္​တတ္​တဲ့ သူကိုပဲ ​ငာကေရြးခ်ယ္​မွာ..."

သူ႔ ရင္​ခုန္​သံ​ေတြ နည္​းနည္​း​ေတာ့ ျမန္​သြားရသည္​... ​ေမာင္​့ အ​ေပၚ နားလည္​ၿပီး ခြင္​့လႊတ္​​ေပးႏိုင္​တဲ့သူက သူတစ္​​ေယာက္​ပဲ႐ွိတယ္​ဟုထင္​မိသည္​....

"​ငာက လြတ္​လပ္​မႈကို လိုလားတယ္​.... အခ်ဳပ္​အခ်ယ္​မခံခ်င္​ဘူး... ဘဝတစ္​​ေလွ်ာက္​လံုး အ​ေပ်ာ္​​ေတြနဲ႔ပဲ ​ေလွ်ာက္​လွမ္​းခ်င္​တာ..."

Love House [Zawgyi/Unicode]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang