Ömer zehranın kolyesini verdikten sonra şirkete gider demir odada onu bekliyordur.
Demir:nerdeydin abi sen geldim yoksun normalde bu kadar geç gelmezsin onun için sordum.
Ömer:zehranın yanından geliyorum.
Demir:anlamadım?
Ömer:neyini anlamadın demir?
Demir:sabah sabah rüyanda mı gördün zehrayı ?
Ömer:hayır tabiki kolyesini arabada düşürmüştü onu vermeye gittim.
Demir::sen niye götürdün ki leylaya verseydin o verirdi.
der imalı şekilde.
Ömer:yolumun üstüydü geçerken verdim ne var bunda?
Demir:tamam bir şey demedik iyi yapmışsın
. der alev odaya girer .
Alev:ömer neyi iyi yapmış demir banada söyleyin.
derÖmer:senlik birşey yok alev ne oldu bişeymi diyeceksin.
alev bozulur ama belli etmez
Alev:ya ben şey dicektim bu akşam bişeyler mi yapsak hem ihaleyi kutlamış oluruz.
Demir:beni es geçin başka birine sözüm var
Alev:peki ömer biz gidiyoruz o zaman demi?
Ömer:nereye alev ben gelicem demedim
Alev:hadi ömer eğleniriz biraz eski günlerdeki gibi.
Ömer:ısrar etme alev gelmiycem sen nere gitmek istiyosan gidebilirsin seni tutan yok.
Alev:öyle olsun .
der suratını asar ve odadan çıkar.
Demir:sen niye gitmedin ömer ?Ömer:ne isim var benim eğlencede hoşlanmıyorum böyle şeylerden biliyosun.
Demir:peki madem bende cıkıym artık yarın görüşürüz
Ö:tamam görüşürüz.
der neredeyse akşam olmuştur ömer de işlerini bitirmiş çıkmak için hazırlanıyodur ayşe arar .
Ayşe:abicim nerde kaldın seni bekliyoruz
Ömer:geliyorum canım yoldayım.
Ayşe:tamam çabuk gel seninle konuscaklarım var.
Ömer:gelince konusuruz.
der ve teli kapatır ömer eve gelmiştir salondakilerin yanına gider oturur aradan 1 saat gecer hepsi kahve iciyolardır .
Ömer:aysecim sen ne konuscaktın benimle .
Ayşe:iyi hatırlattın abi yoksa unutuyodum ben bugün zehrayla konuştum.
ömer bian şaşırır.
Ömer:zehraylamı konuştun neden?
Diye sorar
Ayşe:evet abi bizim dernekten bi arkadaş eşine yıldönümü süprizi yapcakmıs mekan felan sorunca bende zehranın çalıştığı yeri söyledim biliyorum güzel bir yer orası çünkü.
Ömer:zehra ne dedi peki?
Ayşe:kabul etti her türlü konuda yardımcı olabileceğini söyledi ben varya gerçekten bu kızı çok sevdim abi oturmasını kalkmasını biliyo ağır başlı.
Cevriye hala:al benden de o kadar güzel gelinim güzelliğine zaten laf yok su damlası gibi masallah.
ömer bunları duyunca yüzünde istemsizce bi gülümseme oluşur cevriye hala ayşe'yi durter ve ömer'in yüz ifadesini gosterir ayşe sorar
Ayşe:abicim neye gülüyorsun?
ömer bian kekeler
Ömer:ihi hiiç bişeye ayşecim aklıma bişey geldi de
Ayse:hımm öyle olsun
Ömer:musedenizle ben artık odama gidiym .
der ve herkese iyi geceler dedikten sonra odasına gider eline telefonu alır.
ömer:arasammı ki
diye sorar .
Ömer:nasıl arayacaksam artık sanki numarası var.
diye söylenir telefonu elinden bırakır ve banyoya gider telefonun sesini duyunca geri çıkar yabancı bir numara arıyodur ömer telefonu açar.
Ömer:efendim
Zehra:iyi geceler rahatsız etmedim demi zehra ben .
ömer sok olur suratındaki aptalca gulumsemeyede engel olamaz.
Ömer:yok hayır rahatsız etmedin bişeymi oldu.
Zehra:su mekanı soran arkadaslarınıza söyleyin eğer uygunlarsa yarın görüşelim diycektim ayşe'yi aradım sana söylememi istedi numaranı o verdi yani.
Ömer:peki tamam bu senin numaran demi.?
Zehra:evet kaydet istersen
Ömer:ettim bile
Zehra:peki tekrardan kusura bakma rahatsız ettim iyi geceler
Ömer:hic sorun deil sanada iyi geceler .
der ve kapatır sabah olur ömer kahvaltı için salona gider cok neşeli ve hareketli davranıyodur .
müzeyyen hanım: oğlum neseni neye borçluyuz?
diye sorarÖmer:ihaleyi aldıkta annecim ona seviniyorum.
der ayseyle cevriye hala da birbirine bakar ve gülerler ömer kahvaltısını yaptıktan sonra arkadaşını arar ve direk zahranın mekana giderler ömer zehrayı görür. Elini kaldırır Zehra omerleri görür yanlarına gelir.
Ömer:hoşgeldiniz .
der güler yüzle geçer bi masaya oturur lar tüm ayrıntıları Konustuktan sonra aysenin arkadaşları kalkar gider Ömerle Zehra yanlız kalir.
Zehra: bişey icermisin?diye sorar omer kahve ister ve Kahveler gelir içmeye başlarlar Zehra sorar .
Zehra:sen böyle kafana göre takiliyosun karın felan bişey demiyomu?
omer: karım mı ben evli değilim.
der
Zehra :ne degilmisin ama geçen günkü yanında gelen üzerine su dokulen kadın alevdi galiba bana senin karın olduğunu söyledi.
omer sinirlenir yumruğunu sıkar ve acil gitmesi gerektiğini söyler zehrayla vedalasir ve sinirle sirkete doğru gider alevi odasına çağırır..
Bir günde 5 bölüm attım bugünlük bu kadar yeter devamı sonra :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIM
RomanceAşkı bulacağımı hiç sanmazdım Sonra karşıma sen çıktın Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi Yaşardım canım yanmadan da yaşardım Kanım akmadan da umarsız Hayat sen sevmesen de kumarmış Hiç kirletmeden elini Elini gözüme bakmasanda tutardım İnan bana...