Ömer sandalyeyi çeker zehranın yanına oturur elini tutar ve konuşmaya başlar ..
Ö:şuan beni duyuyomusun bilmiyorum ama ben genede söylemek istiyorum sen hayatıma girdiğin günden beri o kadar çok şey degistiki aldığım nefesin bile bile bi anlamı oldu sanki ama sana başka bi şey söylim mi senin nefes almadığın bi yerde senin olmadığın bir dünyada ben nefes almak istemiyorum kızkardeşim dışında hayatıma hicbir kadını almayan ben sen tüm hayatım boyunca yanımda ol istiyorum sabah uyandığımda seni göriyim istiyorum gözlerini benden bir an olsun ayırma istiyorum biliyomusun bunları daha kendıme bile itiraf edemeden sana itiraf ettim sen gözlerini aç herşey çok güzel olucak söz veriyorum yepyeni bi sayfa acıcaz seninle sadece ikimizin olduğu bi dünya kurucaz sen yeterki uyan beni bırakma ..
der ağlamaklı ses tonuyla tam kalkıp gidecekken zehra da ömer'in elini tutar ömer'in yüzünde buruk bi gülümseme oluşur mutlu olur hemen doktorlara haber verir doktorlar yoğun bakıma girerler ömer'i çıkarırlar ..
A:abi noldu doktorlar neden girdi bişeymi oldu yoksa?
Ö:elimi tuttu tepki verdi bana ayşe söylediklerimi duydu.
D:ben dedim sana demi .
der o sırada doktor çıkar odadan.
Dr:hayati tehlikeyi atlattı korktuğumuz olmadı gerçekten çok güçlü bir bünyesi varmış bu kadar zor amaliyata dayanıp tedaviye bu kadar kısa sürede cevap verdi bi kaç tetkik daha yaptıktan sonra normal odaya alıcaz ama o zaman da çok yormayalım lütfen ..
der gider herkes çok mutlu olmuştur birbirine sarılır bi gün sonra zehrayı normal odaya alırlar hemşire de pansuman için yanına girmiştir herkes kapıda hemşirenin çıkmasını bekliyodur hemşire çıkar ve ömer kim diye sorar .
Ö:benim.
Hm.: Hasta uyandı sizi görmek istiyor çok yormayın lütfen..
ömer: tamam .
der ve odaya girer zehra kafasını camdan tarafa çevirmiş duruyodur kapı sesini duyunca kafasını çevirir ömer'i görür ve tebessüm eder omerde gelir yatağın kenarına oturur elini tutar.
Ö:iyimisin bi yerin agrıyomu ?
Z:iyiyim hafif ağrım var sadece.
Ö:ben çok özür dilerim zehra
Z:neden özür diliyorsun?
Ö:seni dinlemedim dur dedin durmadım benim yüzümden oldu bunlar .
Z:hayır seninle bı ilgisi yok kendini suçlama lütfen benim dikkatsizligim yüzünden oldu
Ö:olsun seni koruyamadım.
Z:korudun beni hayata sen bağladın bana kurduğun cümleler beni hayata bağladı .
O:sen beni duydun mu?
Z:duydum iyikide duydum ben şuan duyduğum hiçbirşeyden pişman değilim.
Ö:sana kurduğum hiçbir cümleden pişman degilim sen iyileş ben sana daha neler diyicem .
Z:bu sözleri hatırlatırım ömer kervancıoglu.
der gülerek omerde eğilir zehranın alnına öpücük kondurur
Ö:unutursam fısıldarsın olmazmı? Z:olur.
der ömer tam zehrayı opecekken diğerleri odaya girer ve tüm ambians bozulur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIM
RomanceAşkı bulacağımı hiç sanmazdım Sonra karşıma sen çıktın Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi Yaşardım canım yanmadan da yaşardım Kanım akmadan da umarsız Hayat sen sevmesen de kumarmış Hiç kirletmeden elini Elini gözüme bakmasanda tutardım İnan bana...