45.BÖLÜM

338 31 6
                                    


ÖMER'DEN; zorda olsa zehrayı gerçekleri öğrenmesi için ikna etmiştim en az zehra kadar bende merak ediyordum gerçek annesinin kim olduğunu en önemlisi onu neden bırakıp gittiğini bütün bu soruların cevabını almak için zehraların eski mahallesine gelmiştik leylanın verdiği adrese göre herşeyi bilen hatice teyzenin evini arıyorduk arabadan inip el ele evi aramaya başladık kısa süren aramanın sonucunda bulmuştuk evi dışı kırmızı boyali kocaman bahçesi olan 2 katlı bir evdi bahçe de oynayan 7 8 yaşlarında küçük bir kız çocuğu vardı yanına gittik .

Z:meraba şeker kı

X:meraba siz kimsiniz ?

Z:ben zehra hatice teyzeyi arıyoruz biz tanıyomusun sen?

X:evet nenem o benim niye arıyosunuz nenemi ?

Ö:biz birşey sorucaz ona evdemi?

X:evet gelin gotiriym sizi omerle zehra küçük kızı takip ederler ve evin 2.katına çıkarlar küçük kız kapıyı çalar ve 60 lı yaşlarda tonton bir teyze kapıyı açar.

X:nine bu abiyle abla seni arıyolarmıs.

HT:benimi tamam kızım sen git aşağıda oyna hadi.

Z:tanıdınmı beni hatice teyze?

HT:tanımam mı güzel kızım sen ne kadar büyümüş güzelleşmişsin zehra böyle hadi kapıda kaldınız geçin içeri der omerle zehra geçip içeri otururlar.

HT:bu oğlum kim zehra kocanmı?

Z:evet hatice teyze

HT:maşallah pekde yakısmıssınız allah ayırmasın kızım.

Ö:teşekkür ederiz

Z:hatice teyze buraya geliş sebebimi biliyorsun demi ?

HT:biliyorum kızım biliyorum leyla söyledi geleceğini.

Z:tamam hadi anlat herşeyi bana .

der hatice teyze herşeyi anlatmaya başlar omerde varlığını hissetmesi için zehranın elini tutar .

HT:annen sana doğum yaparken öldü babanda seni annesiz kalmaman için gitti sevimle evlendi ama sevim hiçbir zaman seni öz kızından yaseminden ayırmadı.

Z:yasemin de gerçek kardeşim değil o zaman .

HT:olur mu kızım kardeşsiniz sadece anneleriniz farklı sonra aradan 2 yıl geçti annen çıktı geldi meğerse ölmemiş bizim öyle bilmemizi istemiş.

Z:neden neden peki niye böyle bir şey istemiş?

HT:başka bir adamla ilişkisi varmış o zamanlar onunla yurt dışına gidebilmek için böyle birşey yapmış iliskisi olduğu adam hamile bir kadını kabul etmiycegi için doktorla iş birliği yapmışlar ve doğumda öldü dedirtmis herkese sonrada yurt dışına gitmiş o adamla ilişkisi bitincede bu annen gelip seni sevimle babandan istemiş hukuki yollara başvurmuş seni tekrar almak için eğer alsaydı seni yurt dışına götürecekti seni ne yaptıysa seni alamadı babanla sevim seni ona vermek istemediler baktı alamıyo seni pes etti geri yurt dışına döndü der zehranın gözleri dolar ama ağlamaz .

AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin