X:bensiz kutlama yapıyosunuz demek
Ö:mert senin ne isin var burda.
der gider sarılır ikiside birbirine sarıldıktan sonra
M:vay be demek evlenicektinde beni cagırmayacaktın ha.
Ö:saçmalama mert sen olmadan evlenirmiyim kardeşim nerden çıktın ne zaman geldiin niye haber vermedin.
D:bana haber verdi aslında
Ö:niye soylemedin demir
A:abicim belli ki süpriz yapmak istemişler valla sadece sana değil hepimize süpriz oldu hoşgeldin mert çok güzel bir günde geldin
M:evet onu farkındayım e hadi tanıstırmıycakmısınız
Bizi.Ö:tabi ben sizi tanıstırıym bû zehra müstakbel karım olur kendisi .
omer zehraya döner .
Ö:hayatım buda mert çok eski bir dostum amerikadayken aynı evde kalıyorduk.
zehra elini uzatır
Z:gerçekten tanıştığıma memnun oldum.
M:bende zehra ömer'in aklını başından alan o başarılı kız sensin demek.
der zehra utanır başını eğer.
M:ikinizin adına çok sevindim tebrikler
Ö:sağol kardeşim ayakta kaldık hadi oturalım.
der geçer masaya otururlar hepsi .
Ö:ee hangi rüzgar attı seni buraya
M:amerikada pek bi işim kalmadı bende turkiye ye döndüm
Ö:ne yani temelli mi döndün.
M:öyle gözüküyo
Ö:çok sevindim kardesim yeni işler yapıcaz desene
Z:aşkım yeni gelmiş daha iş deyip gözünü korkutma istersen.
M:yok zehra yok biz alışığız ömer'in bû hallerine tam bir İşkolik kendisi az çok anlamıssındır sende .
Z:yaptığı işe sahip olduklarına önem gösteren biri .
der ömer'e bakıp gülerek omerde zehraya bakar elini tutar.
M:eee düğün ne zaman ömer .
A:bizde bunu konuscaktık .
Ö:yani net bir tarih yok kafamızda.
müzeyyen hanım:önce bi nisan yaparız yüzük takarız siz ne zaman isterseniz o zaman evlenirsiniz .
C. H:ay ben şu kiloları verene kadar evlenmeyin olurmu elbisenin içine giremezsem kahrolurum .
der herkes güler masada .
D:ee hadi kalkalım artık mert sen benle geliyosun dimi .
M:evet bi ev bulana kadar belayım başınıza .
Ö:bizde kal mert .
M:yok kardeşim sağol demir daha uygun olur en kısa zamanda gelicem size zaten .
ömer :bekleriz .
der herkes evlerine dağılır omerlerde eve gelir .
A:hadi herkes yatsın uyusun bu saatten sonra çok işimiz var hazırlıklara baslamak lazım bir an önce.
der alev konuşulanları duyar.
Al:hayırdır ayşecim ne hazırlığı yapıcaksınız ?
A:dügün hazırlığı alev abimle zehra evleniyorlar abim zehraya evlenme teklifi etti.
alev mosmor olur sinirlenir ama belli etmez dişlerini sıkarak .
Al:öylemi sanki biraz hızlı gitmiyomusunuz ömer?
Ö:napalım alev liseli gençler gibi flört mü edelim biz kararımızı verdik beklemeye gerek yok .
Z:aşkım yatalım artık yorucu bir gündü iyi geceler herkese iyi geceler alev .
der ömer'in yanağına öpücük kondurduktan sonra herkes odasına gider 2 gün sonra sabah olmuştur evde telaş vardır Çünkü akşamına omerle zahranın nişanı vardır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIM
RomanceAşkı bulacağımı hiç sanmazdım Sonra karşıma sen çıktın Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi Yaşardım canım yanmadan da yaşardım Kanım akmadan da umarsız Hayat sen sevmesen de kumarmış Hiç kirletmeden elini Elini gözüme bakmasanda tutardım İnan bana...