Bugün çok heyecanlıydım hem de hic olmadığım kadar aksama kına gecem vardı bütün kız arkadaşlarımı cagırmıstım ama bir kişi eksikti oda annem şuan yanımda olmasını o kadar çok isterdim ki başka zamanlarda bu kadar değil ama anneler gününde böyle özel günlerde çok arıyorum onları normalde böyle gecede kızlar annelerinden ayrıldıkları için ağlarlar ben annemden ayrılalı uzun zaman olmuştu neye aglıycaktımki bir yanim boştu ama biliyorum o boşluğu ömer dolduracaktı söz vermişti senin annende babanda beni olurum demişti beni bütün bu düşüncelerden sıyıran kapının çalması olmuştu ömer gelmişti hemen gözyaşlarımı sildim ağladığımı anlamasın diye tebessüm ettim saklamaya calıssamda başaramadım anlamıştı ağladığımı telaşla yanıma geldi yüzümü avuçlarının içine aldı .
Ö:birtanem niye ağlıyorsun sen biri bi şey mi dedi yoksa.
Z:yok canım duygusallastım biraz annem babam aklıma geldi şimdi annemin yanımda olmasını çok isterdim bugün.
Ö:biliyorum canım aileni özledin ama biz bunları konuşmuştuk senin ailen benim artık senin eksik yanın benim hem annenle baban seni bû mutlu günde ağlarken görseler ne kadar uzulurlerdi onlara bunu yapma sen mutlu ol ki onlarda seni mutlu görüp mutlu olsunlar bedenleri burda olmasada kalpleri seninle sende biliyorsun bunu.
Z:haklısın tamam özür dilerim aglamıycam .
deyip gözlerimi sildim sım sıkı sarıldım ömer'e oda elleriyle incecik belimi kavradı bu adam benim mutluluk sebebimdi.
Ö:hadi hazırlanmaya başla sen eglenebildigin kadar eğlen.
Z:siz napcaksınız akşam .
Ö:mert demir nihat ben dışarda olucaz yagızda gelicek.
Z:öylemi güzel napcagını söylememe gerek yok demi aşkım.
Ö:yok hayatm yok aşırı içki içmek yok kızlara bakmak yok bakarsam gözlerimi oyar elime verirsin.
Z:Aferin sana ezberlemissin tamam gidebilirsin .
Ö:teşekkür ederim hayatm izin verdiğin için.
Z:dalga geçme ömer çık hadi hazırlanıcam.
Ö:tamam kaçtım ben görüşürüz .
deyip zehrayı öpüp gider akşam olmuştur tüm hazırlıklar bitmiş yavaş yavaş kızlar gelmeye başlamıştır zehrada kaftanını giymiş salona kızların yanına gelir .
A:zehracım çok güzel olmuşsun benim bile gözlerim kamaştı .
Y:ablam benim ya nasıl güzelsin der sarılır.
Z:böyle yapma ama ağlarım ben şimdiden.
L:gelinimizde geldiğine göre eğlence başlasın..
. Gece boyunca omerle zehra sürekli fotoğraf atmışlardır çok eglenmislerdir mezdeke halay aklınıza gelen her türlü oyunu oynamıslardır en son gecenin sonunda davul çalarak ömer gelir(adet kızlar biliyorsunuz) zehra hen şaşırır hem mutlu olur zehranın kınası yakılır slov bi parçada dans ederler eğlence bitince herkes dağılır yalnız kalırlar .
Z:benim düğüne halim kalmadı ya.
çok yoruldum
A:bunlar tatlı yorgunluklar zehracım daha 2 gün var düğüne dinlenirsin.
Ö:düğünde öyle yorgunluk felan anlamam ben söyliyim .
Z:sen hiç yorulmadın heralde rahat konuşuyosun.
Ö:yani ileriyi düşünerek kendimi yormadım çok enerji lazım sonuçta.
ayşe güler kafasını yere eğer zehra ayşe'ye bakar sonra ömer'e çimdik atar .
Ö:aahh ne yapyorsun ya.
Z:napıyorum acaba gec oldu uyusakmı artık .
der kalkıcakken alev gelir icmistir sarhostur.
Al:oo çifte kumrular eglendinizmi bari .
Ö:bu ne hal alev içtin mi sen.
Al:bilmem azcık içmiş olabilirim şu kadarcık.
A:alevcim gel ben seni odana gotiriym.
Al:bi dakka ya yeni geldim daha dur mutlumusun zehracım .
Z:hiç olmadığım kadar hemde .
Al:bu günlerinin tadını çıkar .
Ö:ne diyosun sen.
Z:içmiş ömer kendinde degil üstüne gitme.
Ö:şunu odasına götür ayşe kendine gelene kadar da çıkmasın odadan rezil etmesin kendini.
Al:az kaldı cok az kaldı.
Z:sanki bişey ima ediyor gibi .
Ö:her zamanki alev içmiş saçmalıyor işte boşver sen onu git uyu .
Z:tamam ama sana bi şey sorucam.
Ö:sor
Z:mertin babası hilmi yılmaz haber alıyomusun ondan
Ö:hayır son günlerde pek sesi çıkmıyo.
Z:peki bu sessizlik iyi bir şey mi.
Ö:bilmiyorum zehra bilmiyorum sen düşünme bunları ben gerekeni yapıyorum sen dikkatli ol yeter.
Z:tamam iyi geceler der odasına gider ama zehra hiç rahat değildir kendinden çok ömer için endişeleniyordur içinde kötü bir his vardır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIM
Storie d'amoreAşkı bulacağımı hiç sanmazdım Sonra karşıma sen çıktın Söyle nasıl sensiz yaşarım ben şimdi Yaşardım canım yanmadan da yaşardım Kanım akmadan da umarsız Hayat sen sevmesen de kumarmış Hiç kirletmeden elini Elini gözüme bakmasanda tutardım İnan bana...