17.BÖLÜM

442 38 5
                                    

Bu bölümü hakan altun-dugunse düğün şarkısıyla dinleyin daha çok zevk alırsınız


Zehranın gördükleri karşısında gözleri dolar her taraf güllerle mumlarla doludur trafiğin ortasında sâdece ikisi vardır herşeyin başladığı yerdedirler ilk tanıştıkları yerde yani zehranın ömer'in lastiğini patlattığı yerde koskoca caddenin ortasnda..

Z:ömer sana inanamıyorum bunlar herşey o kadar güzel ki .

Ö:her şey senin için bugün seninle hayatımız değişecek tâbi buna sen karar vericeksin.


der etraftan ayşe nihat müzeyyen hanım demir leyla cevriye hanım hatta yasemin bile hepsi çıkar omerle zehraya bakar.

Z:sizin ne işiniz var burda.

Ö:ben çağırdım sana şuan burda söyleyeceğim herşeye hem ailelerimiz hemde koca İstanbul sahit olsun istiyorum şimdi soracaksın neden burası diye öyle alalade bi yerde başlasın istemedim burası seni ilk gördüğüm yer kalbimin ritminin değiştiği yer zehra .


der elini tutar sen benim kabul olmus en güzel duamsın gözlerinin içine bakıp hergün sukrettigim en değerli varlıgımsın şimdi gökyüzüne bak bulutlar sana bi soru soracak.

der işte tam o anda havai fişeklerle benimle evlenir misin zehra yazıyodur zehra görür ağlamaya başlar ömer diz çöker .

Ö:gördün işte gökyüzü sana soruyu sordu bende sana soruyorum geri kalan bütün ömrünü benimle gecirirmisin zehra benimle evlenirmisin .

Z:bütün bı ömrümü seninle geçiririm.

Ö:yani

Z:yani evet evet evet.

der ömer güler elindeki yüzüğü zehranın parmağına takar ve kucağına alıp döndürmeye başlar herkes onları alkışlar ve yanlarına gelip tek tek tebrik ederler zehra hâlâ aglıyodur.

Ö:ağlama artık yeter .

Z:beni o kadar mutlu ettinki iyiki hayatıma girmişsin iyiki seni tanımışım seni çok seviyorum.

Ö:seni o kadar çok seviyorum ki bunu sana anlatamam yasatırım.

Z:yasatmana gerek yok iliklerime kadar hissettim bugün herşeyi der yine sarılırlar.

A:hadiyin ama bû kadar romantizm yeter evlenince bol bol opersin karını.

D:aynen hadi kutlamaya gidiyoruz o zaman.

Z:ne kutlaması

L:bu günü kutluycaz zehracım.

CH:ammada oyalandık ayoll hadi gidelim.

der ve bı mekana giderler omerle zehra o kadar mutludurlarki gözlerini hiç bir bir lerinden ayırmazlar o anda dans müziği çalar.

A:abi hadi kalkın.

der ömer zehranın elinden tutar dansa kaldırır birbirlerine sarılı bi şekilde dans etmeye başlarlar diğer herkeste dans etmeye başlar arkadan bı ses gelir.

X:bensiz kutlama yapıyosunuz demek..

Akşam bir bölüm daha gelicek  şimdilik bu kadar :)

AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin