BÖLÜM. 13

583 51 2
                                    

Sabah olmuştur zehra uyanmıştır ama ömer yanında yoktur kalkar banyoya bakar odadan çıkacağı sırada komidinin üzerindeki notu görür notta şöyle yazıyodur.

Ö:"gunaydın bitanem demir arayınca acil çıkmak zorunda kaldım seni uyandırmaya kıyamadım güzelce kahvaltını yap ilaçlarını almayı sakın unutma almazsan haberim olur ona göre...

"zehra notu okuyunca tebessüm oluşur yüzünde eline telefonu alır ömer'i arar bir iki calısta açar.

Ö:prenses uyanmış mı ?

Z:normalde prenses prensi öpünce uyanır ama bugünlük böyle oldu kendim uyandım.

Ö:anladım ben seni ama ben sana sabah öpücüğünu verdim sen uyanmadın.

Z:yok ben bunu saymadım ne zaman geliceksin?

Ö:akşam olmadan çıkmam imkansız bi yığın iş var.

Z:anladım tamam ben rahatsız etmiym sen çalış .

der telefonu kapatacağı sırada.

Ö:hayır kapatma kalhvaltını yap hazırlan şoför göndericem sana benim yanıma geliceksin.

Z:ömer napıcam ben şirkette sen çalışacaksın bende oturup seni mi izliycem .

Ö:bak senin şu an şikayet ettiğin şeyi kac kız yapmak istiyor biliyomusun(basta ben) .

Z:öylemi kimmiş onlar oraya geliymde bi göster sen bana

Ö:hadi hazırlan hem sana süprizim var bekliyorum.

der telefonu kapatır zehrada hazırlanıp ömer'in gönderdiği arabayla şirkete gelir zehra şirketten içeri girer tüm çalışanlar zehraya bakıp ne kadar güzel kız diye aralarında konuşuyorlardır geçirdiği kazaya rağmen güzelliğinden bi şey eksilmemistir zehra asistana ömer'in odada olup olmadığını sorar odada olduğunu duyunca kapıyı tıklatır ömer dosyaların içine gömülmüştür zehrayı görünce yerinden kalkar ve zehraya sarılır zehrada ona sarılır.



Z:çok heyecanlandım hani süpriz göster hadi.

O:hayatım bı otur dinlen önce

Z:dinlendim ben hadi ömer çatladım meraktan

Ö:tamam gel gidelim der zehrayı elinden tutup bi odaya götürür .

Ö:işte sürprizin .

Z:napıcam ömer ben burda.

Ö:çalışacaksın hayatım

Z:anlamadım .

Ö:neyini anlamadım güzelim bundan sonra bu şirkette çalışacaksın burası daha senin odan.

Z:ama benim bir işim var zaten.


Ö:ben orda çalışmanı istemiyorum zehra gözümün önünde ol seni istediğim her zaman göriyim istiyorum hem burda sevgilinin şirketi varken başka yerde çalışman ne kadar doğru olurdu .

Z:ya çok mutlu oldum gerçekten çok teşekkür ederim aşkım.

der sarılır.

Ö:ne dedin sen?

der gülerek

Z:mutlu oldum dedim.

Ö:ondan önce

Z:teşekkür ederim dedim

Ö:hayır ondan önce ne dedin

Z:ne dedim ki aşkım dedim

Ö:senin o aşkım diyen ağzını yerim.


der zehraya yaklaşır.

Z:tamam canım sakin ol şirket teyiz farkında mısın ?

Ö:ha anladım burda olmaz evde diyosun yani zehra utanır ömer'in koluna vurur .

Z:ya ben öyle bir şey mi dedim.

Ö:anladım anladım gel tamam utanma.

der kendine çeker sarılır üstüne demir gelir.

D:gençler kusura bakmayn romantik anınızı bozuyorum ama toplantıya girmemiz lazım bu arada yeni işin hayırlı olsun zehra.


Z:teşekkür ederim

Ö:hadi gel sende giriyosun toplantıya.

Z:hemenmi ama.

D:acele etseniz diyorum

Ö:sen herşeyin üstesinden gelirsin korkacak birşey yok hadi gidelim der elini tutar birlikte toplantı odasına girerler bütün gözler uzerlerindedir

AŞKI BULACAĞIMI HİÇ SANMAZDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin