Bab 1

49 8 22
                                    

Hari ni adalah hari isnin yang merupakan Hari persekolahan. Young mi dengan rasa malasnya,bangun masuk bilik mandi. Tp sebelum dia pergi mandi, dia kena stretching dulu. Rutin harian katakan. Then dia buat lh urusan dlm bilik mandi tu. Dah habis mandi,dia dry kan rmbut dia yg tak seberapa pnjng ni.Appa pula hantar dia ke sekolah jam 6:35 pagi. Biasalah kan, skolh dia start pukol 7 pagi.

Hah, korang nak tengok uniform Youngmi Kan? Meh author tunjukkan.

Encik Lee:"Youngmi!! Kamu dh siap tak? Kalau dh siap turun utk breakfast sebelum appa hntr kamu ke sekolah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Encik Lee:
"Youngmi!! Kamu dh siap tak? Kalau dh siap turun utk breakfast sebelum appa hntr kamu ke sekolah."

Youngmi:
"Ye appa, skjp!!"

Dengan pantasnya youngmi turun Dari tangga sampaikan omma membebel takut Youngmi jatuh.

Puan Lee:
"Youngmi!! Omma dh ckpkan jangan berlari turun tangga. Kalau tak mesti muka dh sembah kat lantai"

Youngmi:
"Sorry omma, tak sengaja pun. Tkut lmbt nnti membebel pula si Appa nnti"

Encik Lee:
"Hah, kantoi kutuk Appa."

Youngmi:
"Hahaha, kenyataan pa. Hah, Appa dh breakfast?"

Encik Lee:
" Sudh, tunggu kamu je lagi. Cepat. Nnti Appa masuk kerja lambat. Kamu taukkan nnti jam"

Youngmi:
"Aaaaaa, iyelah paa. Ok, Youngmi dh abis. Jom pa"

Selepas habis mkn, Youngmi Akan letak pinggan dlm sinki then dia tak terlupa jugak utk bagi pelukan utk ibunya serta ciuman Di pipi. Lalu Youngmi dgn ayahnya meluncur ke jalan raya.

Beberapa minit kemudian, Youngmi akhirnya sampai ke sekolahnya. Jam menunjukkan pukul 6:40 pagi. Tidak terlupa juga, Youngmi pergi memeluk ayahnya serta cium pipi ayahnya lalu masuk ke dalam kawasan sekolah dgn beg disandang penuh cool. (Swag siot. K hambar = _ =)

Sesampai Youngmi ke dlm kelas, seperti biasa, dia awal dtg drpd dua rakan karibnya. Dia terus duduk lalu mengeluarkan earphone dan memasang lagu.
Belum habis lagi dengar lagu, Si Alien datang menyergah. Siapa si alien? Ofc Song Aera spa lagi kalau bukan dia. Hahahaha

From Enemy To A Sweet Lover [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now