Bab 3

28 7 13
                                    

Cikgu Hoon:
"Ok, Hari ni Cikgu nak lihat kumpulan Yemi menari. Dipersilakan"

( Hah Yemi Tu Nama gelaran Youngmi, Nama gelaran Eunji pulak, Eunbi Dan Aera pulak Hyera. Diaorg tiga tak tahu Nama gelaran mereka. So author baru bagitau. Sorry tau😙 Taehyung just kenal Aera. Sbb Tu dua dpt cam aera)

• Jungkook POV  •
( Eh Tu budak Mata hazel. Nama dia Yemi. Cute btul. Dhlh body dia mantap. Charisma dia. Omg. Sejam bila Aku pndai suka kat perempuan Tu. Aishh)


Baju merah jambu - Youngmi
Baju sweatshirt biru - Aera
Baju crop top - Eunji

(Still Jungkook POV)
( My gosh, look how she move. Wow. Dia comel plus cntk dengan Mata hazel dia. And pergerakan dia fuhh Mantap. Hmphhhh. But Aku still nak tau spa dia.)

• Jimin POV •
( Perempuan Mata biru Tu. Omg. Fall in love Aku tengok. AAAHH Jimin pabo jgn. Kau Ada Eunji. Cukup dia sorang. Tp pergerakan perempuan Tu. Omg)

• Taehyung POV •
( Kalau lh kau tau Aera, Aku minat sngt kat kau. Tambahan pulak kau buat Aku mkin fall in love dengan pergerakan kau. Omg. Buat Aku terkesima. Tapi biar Aku simpan dulu perasaan Aku terhadap kau.)

Cikgu Hoon:
"Terbaik btul Kamu bertiga. Mmg mantap mcm slalu. Bolh tak Cikgu mintak Yemi utk menari solo. Cikgu sngt suka dengan pergerakan kamu"

Youngmi / Yemi:
"Anything for you teacher. I will do it"


No One POV:
Boy 1:
"WOO, go Yemi go!!!
Boy 2:
"Yemi, sudi tak kau jadi lover Aku?!!!
Boy 3:
"Aaa, kau tak layak jadi lover dia. Aku layak"
Boy 4:
"Aaa,idolakuuu!!!
Boy 5:
"Senyap weii, enjoy je tarian dia. Mantap siot"

• Jungkook POV •
(Kau buat Aku mkin Gila Yemi. Siapa kau? Kenapa Aku mcm knl sngt dekat kau? Knp Aku RSA Aku terfall in love dgn kau. AHHH Jungkook. Sedar. Kau tu playboy. Jangan lh. Asal Aku tengok bnyk peminat Yemi ni?)

Cikgu Hoon:
" Terima kasih, Yemi. Kamu mmg terbaik. Baiklah Cikgu nak lihat Jungkook, Jimin Dan Taehyung pulak. Dipersilakan ye kamu bertiga"

From Enemy To A Sweet Lover [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now