Bab 11- situasi eunji dan jimin

18 4 8
                                    

Jungkook Dan Youngmi telah meninggalkan Aku Dan Aera bersama ahli BTS NI. Ya ampun!! Semua hensem2 belaka terutamanya crush Aku sendiri lh,Park Jimin❤

'Aku pun curi2 tengok dia Yang asyik atur rambut dia ke belakang. Ouchhh hensemnya. Malaikat mana lh ni ye Yang berjaya Tawan Hati Aku. Serius Aku suka dia.'

Semasa Eunji sedang sibuk mengusha crushnya, Mata Jimin pun bertembung dengan Mata Eunji. Masa seakan berhenti hanya mereka berdua Dalam dunia masing-masing. Jantung Eunji berdegup dgn lajunya manakala Jimin pula blushing ntah papa mcm babun.

Jimin pov
' Kenapa Aku Rasa lain macam? Kenapa dgn jantung Aku ni? Knp dia berdegup laju? Kenapa Aku tengok Eunbi mcm Eunji? Kenapa Rasa Tu wujud? Adakah ini cinta? Adakah dia Eunji? Ehh tak mungkin. Bnyk betul persoalan Aku ni. Hmmm. Bila diperhatikan lama, Eunbi NI mcm cntk Gak. Mata warna biru, yes my favourite colour. Rambut coklat, panjang. Ehh jap bukan kah Eunji Ada Mata biru?? Ehhh waitt. APA kau ckp ni jimin. Tapi betul  ke ni Eunji Yang Aku kenal? Ehh kau slh org agaknya.'

End of Jimin pov

Eunji aka Eunbi pov
' Aku merasakan diriku bagai Dalam awanganKenapa lh boleh berjumpa an mamat ni'? Aishh buat Aku dup dap dup dap je❤ style nya yg segak lagilah bergaya menambahkan ketampanannya '

Tanpa membuang masa,Jin pun mengajak mereka utk melepak Di sebuah kafe. Setibanya mereka Di kafe,Jimin cepat2 mengambil tempat Di hadapan eunji. Jimin ingin memulakan perbualan namun tidak kesampaian apabila hyera iaitu kwn kpd Eunji sdg berborak dgnnya. Jimin hanya sekadar menjadi pemerhati. Jimin melihat setiap inci muka Eunbi. Semakin lama dia melihat, semakin jatuh cinta Jimin kepadanya. Namun Ada satu perkara Yang membuatkan Jimin tertanya-tanya, knp muka Eunbi seakan serupa dgn Eunji?

Namjoon Yang sedar Akan tingkah laku Jimin, cepat-cepat menegur Jimin lalu berkata,

Namjoon:
"Uitt, kau usha dia ke?" *Smbil menunjukkan hatinya ke arah Eunbi*

Jimin sekadar mengangguk lalu mengukir satu senyuman.

Namjoon:
"Ada class kau Jimin, kalau dpt Kan, kau jadikan lh DIA milik kau sebelum org lain ambil"

Jimin:
"Aku tak nak"

Namjoon:
"Sbb APA?"

Jimin:
"Sbb semakin Aku rapat dgn dia, semakin jatuh cinta dgn dia. Dan Aku still curiga dgnnya and Aku still nak kenal dia lebih mendalam"

Namjoon:
"Curiga? Maksud kau?"

Jimin:
"Dia seakan serupa dgn seseorang yg amat Aku kenali"

Namjoon:
"Siapa?"

Jimin:
"Park Eunji"

Namjoon sekadar meng'ooo' Kan Saja kata2 Yang dikeluarkan oleh Jimin. Walaupun dia tidak mengenali perempuan yg bernama Eunbi namun dia pasti Jimin sudah mula jatuh cinta kepadanya.
Akhirnya Jimin sudah tahu mcm mana perasaan sayang itu muncul. Jimin Kan still budak. Pftt sorry guys

•to be continue•

Adakah tekaan Jimin betul terhadap Eunbi? Lajunya perasaan cinta DLM diri masing2 Dan adakah hubungan mereka Akan menjadi sah?  Kita belum tentu lagi. So hrp maaf ye readers SBB author mmg buat cerita ni pendek SBB bab ni author buat tentang situasi. Akan muncul next chapter pskml situasi Aera Dan Taehyung. Nantikan ye. So vote lh utk author yee😚🌸 author sngt menghalau so enjoy!!!!

From Enemy To A Sweet Lover [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now