Bab 7

16 5 7
                                    

Selepas tamat perbalahan diantara Eunji, Aera,Jimin,Taehyung Dan Jungkook. Eunji Dan Aera mencari Di mana Youngmi.

Aera:
"Weii semua tempat dah Kita geledah, Youngmi Masih tak dapat jumpa. Ughh geramnha Aku dgn jungkook"

Eunji:
"Aku Rasa Aku tahu kat mana Youngmi sekarang."

Aera:
"Mana?"

Eunji:
"Rooftop"

Aera terlebih dahulu memecut Eunji. Biasalah atlet sekolah. Setibanya mereka smpai Di rooftop, mereka mendengar esakan Youngmi. Eunji dengan segera terus memeluk Youngmi. Si alien pun turut serta.

Eunji:
"Weii, dhlh Tu Yemi. Sorry kalau tak dpt protect kau awal.😔"

Aera:
"Takpe yemi, pasti Ada karma. Lee youngmi, fighting!!"

Eunji:
"Nae fighting!!"

Youngmi:
"A-aku r--indu d-iaa"

Aera:
"Siapa?"

Youngmi:
"....."

Aera:
"Ckplah sapa?"

Youngmi:
"M-ark"

Eunji Dan Aera terkejut dengan jawapan Youngmi.

Eunji:
"Yemi, mark Kan dh pergi tinggalkan kau. Takkan kau still rindu dia. Dh berbelas tahun kau tunggu"

Eunji Dan Aera sememangnya tahu siapa mark kerana Youngmi menceritakan kisah mark sewaktu mereka Masih sekolah rendah. So diaorg mmg dh lama knl. Tp still serupa babun

Aera:
"Yelah, kau apehal ingat dia? Dia pergi weiii"

Youngmi:
"Korang tak ta-hu.. A-aku terju-mpa dgn dia dkt Jalan Yang penuh dgn s-akura tempoh h-ari"

Eunji:
"Kenapa kau tak ckp awal?"

Youngmi:
"Tkut ko-rang tak percaya. Serius.. Aku rindu dia"

Youngmi lalu memeluk erat Eunji Dan Aera. Mereka pun turut simpati Akan Masih youngmi.

• Aera POV •
'Aku simpati dengan kau Youngmi. Takpe Aku dan kentang always Ada dgn kau. Sbb kau shbat sejati. Kita Akan Bala's dendam dgn si Ju On Tu. Takpe'

End of Aera POV

Youngmi Dan rakannya terus balik ke rumah. Kira ponteng aaa. Baju spare takde. So balik kg

Youngmi melangkah longlai masuk ke dalam rumah. Youngmi berasa hairan kenapa rumahnya senyap sahaja paduhal ibu bapanya meninggalkan nota ringkas kepadanya bahawa mereka Ada business trip.

(Ayat author tak cntk. Berhuhuhu kejap)

From Enemy To A Sweet Lover [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now