Bab 21

22 4 2
                                    

Setelah kejadian Jimin meluahkan perasaannya terhadap Eunji. Mereka semakin Mesra boleh dipendekkan cerita mereka bagaikan Di dunia mereka sendiri. Sewaktu rehat, mereka berdua tak berhenti berpandangan, bersuap-suapan and mcm2 lagi. Ahhh and semenjak hubungan Eunji Dan Jimin Yang lain pun turut duduk bersama sewaktu rehat. Taehyung Dan Aera pula semakin rapat manakala Jungkook Dan Youngmi berkawan baik Akan tetapi identiti Youngmi Yang dikenali sebagai yemi belum diketahui oleh Jungkook.

SKIP

8 November telah pun tiba. Youngmi bangun dengan malasnya terus menuju ke bilik mandi lalu memakai pakaiannya.

 Youngmi bangun dengan malasnya terus menuju ke bilik mandi lalu memakai pakaiannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rambut coklatnya dilepas menampakkan kecantikan diwajahnya. Youngmi Yang dulunya menggunakan spec kini tiada lagi. Youngmi mencapai beg Dan Telefonnya lalu terus turun ke dapur.

Encik Lee Dan Puan Lee tersenyum melihat puteri kesygan mereka turun. Penampilan anak mereka kelihatan lain. Nampak lebih Cantik.

Youngmi :"Good morning pa,ma"

Tuan Lee :"morning syg"

Puan Lee :"morning syg"

Youngmi :"knp dgn omma Dan Appa asyik tersenyum je?"

Puan Lee :"kamu tak ingat Hari ini Hari APA?"

Youngmi :"Hari ini Hari selasa lh ma?"

Puan Lee :"hahahaha, ok mama lupa"

Tuan Lee :'aduhhh kenapa anak Aku tak ingat Hari ni Hari apa' *facepalm*

Youngmi :"papa pula dh knp? Pening?"

Tuan Lee :"takde apa2 just anak papa ini nmpk clueless"

Youngmi :"???"

Puan Lee :"haishhh nanti kamu tahulah. Dah2 Mkn lagi nanti kamu lmbt nak pergi sekolah"

Tuan Lee :"Yelah. Nanti papa hantarkan tapi waktu balik papa tak dpt jemput. Papa meeting"

Youngmi :"ok pa,nanti Yemi tahu nak call spa"

Tuan Lee :"haa baguslh Tu"

-

Youngmi telah pun tiba Di hadapan pagar sekolah. Sebelum turun Dari kereta, Youngmi wajib menyalami papanya. Biasa lh Tu ank Yang baik.

Dihadapan pagar sekolah, kelihatan Jungkook melambai-lambai Youngmi. Bunny smile milik Jungkook dipamerkan. Youngmi Yang perasan terus melambai kembali sambil tersenyum nipis. Mood nya Hari ni tak lh baik sngat. Malas.

From Enemy To A Sweet Lover [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now