Part 5.

984 102 27
                                    

Včerejší den byl zvláštní, myslím setkání s Justinem. Byl přesně takový, jak ho Scooter popisoval. Nevím proč jsem v kouku duše doufala, že bude jiný. Stejně mě jeho chování nebude nijak ovlivňovat. Někdy musíte pro peníze a svou budoucnost udělat spoustu šílených věcí a tohle je ta má 'šílená věc'. Dnes je ten den, kdy přijde Scooter do školy a oznámí výherce. Už vidím výraz všech mých spolužáků, když řekne mé jméno. Z mých myšlenek mě vymanilo klepání na dveře.

,,Můžu dovnitř?" ozvala se zpoza dveří máma.

,,Ano, chystám se do školy" odpověděla jsem a stanula z postele. Máma vešla dovnitř a v rukou držela nějaké ošoupané oblečení.

,,Tohle mi včera věnovala paní Merin v práci. Její dcera už to nenosí, tak ji napadlo, že by se ti to mohlo líbit" řekla a podala mi ho.

,,Mami..."povzdychla jsem si. Neměla jsem v plánu ji o tom, co se bude dít, něco říct, ale každý den, co strávím s Justinem, dostanu 100 dolarů, takže by na to stejně brzy přišla. Mimochodem - na této částce jsem se včera dohodla se Scooterem. Částka 500 dolarů, o které mi říkal zněla sice krásně, ale tolik peněz si za jeden den vzít nemůžu.

,,Jsem vděčná za každý kus oblečení, co mi doneseš, ale už to nemusíš dělat" odložila jsem to oblečení na postel a přiložila dlaně na její ramena.

,,Co tím myslíš?" podivně se zatvářila.

,,Uh... Je to na dýl, tak si pojď sednout" přiložila jsem svou ruku na její ramena a potlačila jí směrem k mé posteli. Jakmile jsme seděli naproti sobě, jsem začala vysvětlovat celou situaci.

,,Před pár dny byly u nás na škole rozhovory. Ptali se nás tam na obyčejné otázky z běžného života, no a ten muž - Scooter Braun mi udělal nabídku. Sešla jsem se s ním předevčírem i včera a já jeho nabídku přijmula. Omlouvám se, že jsem ti lhala, ale musela jsem. Ty by jsi s tím určitě nesouhlasila, ale já vím jak moc potřebujeme každý cent či dolar" sklonila jsem svůj zrak, abych nemusela vidět její zklamaný výraz, když jsem se přiznala, že jsem jí lhala a tajila před ní spoustu věcí.

,,O co jde? Proč si myslíš, že bych s tím nesouhlasila?" zeptala se a já zvedla svou hlavu do úrovně, abych jí mohla vidět do očí.

,,Mami, nejprve... to o čem se bavíme nikdo nesmí vědět, ano? Musí to zůstat jen mezi námi. Je to moc důležité" upozornila jsem ji. Měla bych problémy, kdyby se s tímhle máma někomu svěřila.

,,Dobře, slibuju, že si nechám pusu zamčenou na sto zámků" řekla a usmála se.

,,Jeden známý zpěvák má problémy - píšou se o něm špatné věci a ne všechny z nich jsou pavda. Budu hrát jeho přítelkyni - což napraví ty špatné řeči o něm a já za to dostanu peníze" vyhrkla jsem to na ni tím nejjednodužším způsobem, jakým jsem mohla.

,,Jaký zpěvák? Jaké špatné věci a kolik peněz?" zasypala mě několika otázkami najednou.

,,Justin Bieber, sex s různými dívky, rychlá jízda v autě, kouření marihuany, pití alkoholu. Dostanu sto dolarů za každý den, co s ním budu, a když půjdeme na nějakou událost, tak dostanu 200 dolarů" musela jsem říct pravdu o jeho skandálech, kdyby ne tak si je sama zjistí. Já je zjistila tak, že mi Scooter ukázal všechny časopisy, kde se o něm psalo, a skoro v žádném o něm neřekli nic pěkného.

,,Chantel, nechci aby jsi se s někým takovým stýkala" začala protestovat.

,,Mami, ty peníze mi zajistí vysokou školu. Navíc dnes dostanu 500 euro na oblečení, takže dneska po škole půjdeme na nákupy. Obě dvě si zasloužíme po těch letech zajít na nákupy a koupit si nějaké pěkné nové oblečení. A nechci slyšet ne" zatvářila jsem se vážně. Tenhle můj výraz na mámu vždycky zabere.

Fake LoveWhere stories live. Discover now