„Bylo nepříjemné poslouchat jejich vzdechy celou hodinu" řekla jsem Scooterovi.
„To věřím, ale budeš si na to muset zvyknout. Přece jenom má své potřeby a je to celebrita, takhle to dělají skoro všichni..." abych ujasnila situaci, jsem zrovna se Scooterem v kanceláři. Po škole jsme měli domluvenou schůzku, kde jsme měli probrat další věci kolem mého vztahu s Justinem, ale skončili jsme u včerejška.
„Nemůžeš mu nějak domluvit, aby si je tam vodil, když s ním nebudu?" zaškemrala jsem.
„Chantel, rád bych, ale nedomluvím mu nic. Ohrnul by se tím, že tí platíme, tak ať jsi zticha" vysvětlil mi. Má pravdu, včera tohle Justin na mě použil víckrát.
„Až na to, že by neřekl ať jsem zticha, ale ať držím hubu" oddychla jsem si a pokroutila hlavou.
„Stalo se něco?!"
„To máš jedno, nějak to zvládnu" mávla jsem rukou a podívala se na hodinky. Za chvíli by tu měl přijít Justin.
„Dobře. Takže dneska půjdete na pláž, kde fotografům zahrajete spoustu úsměvů. Musíte vypadat šťastně" přeskočil na téma, kvůli kterému jsme měli tuto schůzuku.
„Jak například?" zeptala jsem se. Tohle mi dělá problém, vzhledem k tomu, že jsem s klukem nikdy netrávila čas o samotě.
„Justin má v tomhle praxi" zasmál se „například tě bude chytat různě kolem boků, bude se na tebe smát a podobně. Ty si můžeš občas položit hlavu na jeho rameno, půjčit si jeho mikinu protože ti bude 'chladno' nebo se na něj dívat zamilovaným pohledem. Prostě musíte dělat věci tak, aby svět pochopil, že jste se do sebe po včerejšku zakoukali"
„Nevím, jak se dívat zamilovaným pohledem, nikdy jsem zamilovaná nebyla" podívala jsem se jiným směrem. Docela se za tohle stydím, taky za to, že jsem neměla nikdy kluka. Ale nějak bez toho žiju a nestěžuju si.
„Hm, prostě se na něho usmívej a nechávej na něm dlouhé pohledy, to by mohlo postačit" řekl. Snad to půjde tak snadně, jak to říká.
„Fajn" jakmile jsem odpověděla, se otevřely dveře od kanceláře. Oba dva se Scooterem jsme se tím směrem podívali, a uviděli Justina. Měl na sobě krátké plážové šortky a bílé tričko, které mu zdobil zlatý přívěšek. Vlasy měl perfektně upravené, jako vždy a na očích opět černé sluneční brýle. Má fakt skvělý styl.
„Nazdar" promluvil směrem k Scooterovi.
„Ahoj. Už jsem Chantel řekl vše o dnešku, co budete na pláži dělat a tak. Pojedete tvou audi nebo SUVem?" zeptal se ho. Justin za sebou zavřel dveře a udělal krok vpřed.
„Přijel jsem audi. Fajn, v kolik jí mám odvézt domů?" úplně mě ignoroval. Ani jednou se na mě zatím nepodíval a dělal, jako bych byla dalším kusem nabýtku v téhle místnosti.
„V sedm ať je doma, a nezapomeň - musí vás vidět spousta fotografů. Opovaž se zase nějakého z nich znovu napadnout. Vše musí probíhat hladce" Scooter mu vyslal varovný signál a Justin neochotně přikývl hlavou.
„Jdeme" otočil se na mě a mávl rukou. Na začátek by stačilo pouhé ahoj.
„Užijte si to" zasmál se Scooter. Justin se na něj znovu otočil a poslal mu vražedný pohled. Já jen celou tuhle situaci ignorovala, přehodila si svou tašku přes rameno a zvedla se z pohovky.
„Měj se" řekla jsem Scooterovi a ten se na mě mile usmál.
V momentě kdy jsme vyšly z budovy - zadním vchodem, kde měl Justin zaparkované své auto, jsme vyrazili na pláž.