3

172 5 0
                                    

Stiti cum e sa te simti neajutorat ? Sa te simti singur , fara sprijin ? Eu stiu , nu e placut deloc ! 

***

-Sofia , ma asculti ? imi trece o mana prin fata ochilor Natalie 

-Da ! spun automat 

-E da , numai de ascultat nu ma ascultai , la ce te gandeai ?

-La nimic important ! 

-Ok , tipul ala chiar ti-a pus capac mult mai repede decat ma asteptam ! 

-Ce ? Nat ! Nu mi-a pus nimeni nimic ! 

-Atunci spune-mi ca nu la el te gandeai ! 

Las privirea in jos si ma joc cu degetele in poala , si-a dat seama , mereu isi da seama 

-Sof , e bine daca incepi sa simti , de ce te supara asta ! 

-Natalie , parca am spus ca nu mai discutam despre asta ! 

-Ba da , o sa discutam ! Asa ca lasa jos castile si scuipa tot !

Imi ia castile din mana , iar eu imi strang saliva in gura pregatita sa o scuip 

-Nu la asta m-am referit , inghite-o ! imi spune ea , amenintandu-ma cu degetul aratator , asa ca oftez 

-Mi-e frica , ma intriga si asta nu e bine ! Iti imaginezi , l-am vazut de 2 ori in viata mea si deja nu pot sa nu ma gândesc la el ! 

-Crezi ca iti place ?

-Cred ca sunt curioasa ! Are ceva ce nu pare normal , iar asta ma instiga ! 

-Daca zici tu...

-In fine , tu cu roscatul ala ce faci ! incerc sa zâmbesc 

-Il cheama Dean si e foarte de treaba ! 

Rad de fata pe care o face atunci când spune asta si ma intind pe marginea mea de pat , pupând-o pe obraz de noapte buna , in seara asta avea sa innopteze la mine .

Si adorm încercând sa nu plang , pentru ca daca baiatul asta reuseste sa imi darame zidurile , sunt moarta ! 

***

-Sam ! strig când ma trezesc , iar Nat ma ia in brate încercând sa ma linisteasca 

-Gata , calmeaza-te , a fost un cosmar ! 

Respir adanc si expir , inchid ochi si incerc sa imi controlez respiratia 

-Hai sa ne pregatim , altfel o sa întârziem ! ii spun si ma ridic , dar stiu ca ma priveste cu mila , toti o fac 

***

In pauza de pranz ma asez la mine in banca si imi mananc in liniste marul , in timp ce privesc clasa , e una suficient de mare , cu multe ferestre si banci de cate 2 .
E vopsita in nunate de gri cu draperii albastre si banci albe , cred ca a fost modernizata din Fondurile Europene .

-Sofia ? vine un coleg spre mine 

-Da ! ii raspund si ma uit la el , e dragut , seamana cu un fost coleg de al meu din generala 

-Ai cumva o sticla de apa ? Mi-am uitat-o pe a mea si mor de sete ! 

-Sigur ! spun si ii intind sticla de apa 

-Apropo mai devreme te cauta un baiat ! 

-Care baiat ? 

-Nu stiu , statea in pragul usi si se holba la tine , cred ca e baiatul care a stat cu tine la ora de psihologie ! 

-Ok ! Mersi ! ii zâmbesc si ies din clasa , si il vad , acolo retras intr-un colt alaturi de grupul lui , dar chiar daca toti sunt galagiosi si rad , el nu , simte ca e privit si ma tintuieste cu privirea , oare poti simti atatea lucruri intr-un timp atat de scurt ? 

Dar atunci când o fata se apropie de el sarutandu-l si agatandu-se de gatul lui cu mainile stiu ca totul e doar o imaginatie .
Inchid incet ochi si vreau sa ma intorc in clasa , nu inainte sa il privesc si sa vad in privirea lui...frica ? 
Intru repede si ma pregatesc pentru urmatoarea ora , daca lui ii era frica , inseamna ca eu sunt deja o cauza pierduta 

Pretul FericiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum