Epilog

209 4 1
                                    

Dupa 3 ani...

-Stop ! strig si ma opresc din alergat , In secunda asta te imbraci ! arat spre rochita rosie din mana mea 

Dar ea doar rade la mine si fuge iar , doar in pampers .
Inspir adanc , micuta fiinta imi mananca zilele , astazi este una dintre cele mai importante zile din viata lui Tris , iar eu intarzii .

Asta fac de 3 ani , alerg dupa un mic fundulet , dupa funduletul micutei Jasmine.

Jasmine...

,, - Nu stii daca o sa avem vreodata copiii ! rad si il sarut 

-Ba da ! O sa avem o fetita , exact ca tine , parul tau, buzele tale , nasul tau si ochii mei minunati! spune Adam si da sugestiv din sprancene 

-Eu aleg numele , ca la ce priceput esti tu la nume , probabil o sa o cheme Peppa ! 

-Hei ! Am nume foarte frumos si apropo , Peppa e dragut ! rade el , O sa numar pana la 3 si spunem cate un nume , ok ? 

-Ok ! 

-1,2...3! Jasmine !

-Jasmine ! spunem amândoi la unison , raman uimita , la fel si el , nici daca ne-am fi propus nu ne-am fi gandit la acelasi nume 

-Abia astept sa o cunosc pe micuta noastra Jasmine !

-Si daca o sa fie baiat ? 

-O sa fie fata , iti promit ! 

Apoi  ma saruta...''

Si si-a tinut promisiunea , mai bine decat as fi crezut , dar in ziua când Jasmine s-a nascut , el nu stia asta , când am spus cum o cheama , nu si-a amintit , nici macar când asistenta a intrebat cine e tatal nu a reactionat...

,,-Ce mica e ! plang eu când asistenta mi-o da in brate , iar mama o priveste prin FaceTime , anulandu-si zborul de saptamana viitoare si rezervând unul pentru maine 

-Te-ai gandit la un nume ? intreaba Tris entuziasmata 

Inspir si expir , il privesc pe Adam cu coada ochiului .

-Jasmine ! spun si nu ma pot opri din plans 

Tresalta ! Atat , nu vorbeste , nu ma priveste , nu o priveste .

-Imi pare rau sa va deranjez , dar tatal copilului trebuie sa vina sa semneze cateva hartii ! spune asistenta 

O privesc panicata .

-Chiar este nevoie de tata ? Sunt eu aici...

-Imi pare rau , acesta este noul protocol ! raspunde asistenta zâmbind si asteptand 

Il privesc pe Adam , el se uita pe fereastra , de parca Jasmine nu ar fi copilul lui.

Colton se ridica de pe scaunul de unde statea si ma priveste tinta , iar in privirea lui pot vedea toate promisiunile pe care vrea sa mi le faca .

-Ma intorc imediat ! spune cu o voce ragusita , iar eu il privesc pana iese si dupa aceea, privesc usa inchisa .

Colton mi-a acceptat copilul 

Chiar daca nu e al lui  . ''

Si pentru asta o sa ii fiu mereu recunascatoare . Pentru tot ce a facut si inainte si dupa Jasmine , pentru ca nu a m-ai trimis actele de divort , pentru ca are grija de fiica mea , pentru ca ne iubeste neconditionat...

Jasmine fuge la el in brate si eu rad , pentru ca el o gadila , iar ea incearca sa il opreasca cu manutele ei mici , este familia pe care mereu mi-am imaginat-o , pe care mi-o doream , chiar daca nu Adam este cel care o invarte acum pe Jasmine , ci Colton ,pe care il iubesc numai pentru ca exista .

Pretul FericiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum