Preplnená chodba žiakov, takto to tu býva každú prestávku, preto sa najradšej zdržujem na treťom poschodí, pretože tam nikto takýto čas nie je.
Zrejme si myslíš, že som samotár, vyvediem ťa z omylu. Som spoločenský typ človeka, lenže som veľmi problémová. Presne tak, ja si to dokážem aj priznať.
„ Hej, pusinka!"
Och, už zase?! Ja sa ho snáď nikdy nezbavím.
„ Nechceš len tak zájsť na wc si to rozdať?"
„ Uhádol si, nechcem," odpovedala som mu.
Jaemin sa ku mne nebezpečne priblížil.
„ Každé dievča by chcelo byť teraz na tvojom mieste..."
„ Haha, ale ja nie som každá," vyštekla som naňho.
„ Nechaj ju!" Kto to pove... no jasné, na teba som skoro zabudla Taehyung.
„ Nestaraj sa do toho," povedal Jeamin.
„ Prepáč, zrejme som ti skazil rozkoš s ňou," uškrnul sa a žmurkol na mňa.
„ Lenže máš smolu Jea," chytil ma za ruku a ťahal za sebou.
Zabudla som Taehyunga predstaviť, na mojej škole je známy ako "badboy". Všetci sa ho boja, málo kto sa mu vzoprie, napríklad ako ja. Neustále sa sním hádam, robíme si navzájom zle a vždy s ním zostanem po škole. Za chvíľu sa stane z toho tradícia.
„ Pusti ma!" On sa otočil ku mne.
„ Môžeš byť rada, že som ťa od neho zobral preč."
Mal pravdu, som rada.
„ Gomabseubnida ," poďakovala som a išla za Sanou.
Sana je moja najlepšia kamoška, je jediná, ktorá mi vie porozumieť.
„ Sa...?"
„ Kde si zase bola?"
Ako vždy ma karhala.
„Mianhae," musela som sa jej ospravedlniť.
„ Chcela som byť len chvíľu sama." Sana sa len na mňa usmiala.
„ Ley-cha, je ti niečo?"
„ Nie," nervózne som sa usmiala.
Našťastie akurát zazvonil školský zvonček. Ďakujem, že si ma vyslobodil od vypočúvania mojej milovanej kamošky Sany.
Sedím v druhej lavici od okna, pred do mnou sedí Sana a Lucas. Sana je až po uši doňho, neviem čo na ňom vidí. Lenže jej sa páči každý bad boy na škole, čiže aj Taehyung.
Akurát vošiel do triedy aj Taehyung, všetky oči na ňom, čo si o sebe ten chalan myslí?! Spokojne si vykračoval v sprievode Dina a Kookieho. Zastavil pri mojej lavici a povýšenecky sa na mňa pozrel. Najhoršie na tom je, že sedí práve za mnou. Vedľa neho sedí Kuro, je to chalan, ktorý sa správa ku každému milo, ale občas mi lezie na nervy.
Vošla do triedy učiteľka Namjonová, všetci sme sa postavili. Keď sme si sadli, niekto sa surovo potiahol za vlasy. Kto iný ako Taehyung.
„Chceš, aby si ti rozbila hubu?!" Zasyčala som naňho, lenže som si neuvedomila, že nahlas.
„Ley! Už zase chceš byť po škole?"
„Začo?! Za to, že sa bránim? Nevideli ste, čo tento tu spravil?"
„Ja som nič nespravil, toto zjavenie si vymýšľa," argumentoval.
„Zjavenie! Čo si o sebe myslíš?!"
„Som lepší než si ty, priznaj to."
„A dosť, obidvaja ostanete po škole!"
Super! Sadla som si a preklínala deň, keď som stretla toho hlupáka. Kvôli nemu som neustále po škole, pretože neustále provokuje. Otočila sa ku mne Sana a ustarostene na mňa pozerala.
„Neboj Ley-cha, bude to v pohode." Ach, keby že máš pravdu.
Hodina ubehla veľmi rýchlo, všetci sa začali baliť domov, len ja tu musím kvôli tomu primitívovi v škole zostať. Komu som čo urobila, že ma takto vždy trestajú. Väčšinou sedíme v triede 45 minút, ale niekedy sa stane, že nám dajú aj niečo robiť. Ale to sa nestáva často.
„ Obidvaja tu budete v triede, ja musím ísť ešte učiť, potom po vás prídem," povedala a opustila triedu.
No super, som tu znova zavretá s týmto stvorením. Dobre, len sa teraz musím snažiť ho ignorovať. Som tu len ja, som tu len ja, som tu ...
„ Aaahh," zvrieskla som, keď som ho odrazu uvidela pred sebou.
„ Skoro som dostala z teba infarkt!" Buchla som ho do hrude, on sa zatváril, že ho to bolelo.
Skvelý herec.
„ Nudím sa," povedal skleslo.
„Čo navrhuješ?" Spýtala som sa ho neisto.
„ Zahrajme sa nejakú hru," uškrnul sa.Tak to teda dopadne.
„ Akú?"
„ Kto skorej zo školy zdrhne."
„ Ty chceš utiecť zo školy?!"
„ No a čo, aj tak tu nemáme čo robiť," povedal znudene.
„ Dobre, aké sú pravidla?"
„ Na tom to bude najlepšie, žiadne pravidla nebudú, proste len útek zo školy."
„ Prehráš, Taehyung," zaškerila som a schmatla tašku...
YOU ARE READING
Game Over
RomancePOZOR! Vyskytujú sa v príbehu vulgarizmy a sexuálne scény...15+ ONA- drzá, neznesiteľná a tvrdohlavá On- zlý, arogantný sebec Pravidlá nie sú, je to len proste hra... #179 IN PASSIONATE 3.1.2019 #96 IN OVER 19.1.2019 #11 IN GAME29.1.2019 #77 in BAD...