Mobil som radšej položila na poličku vedľa žehličky na vlasy a ponorila sa do úžasného teplého kúpeľu. Zavrela som oči a vychutnávala si to.
Z izby som počula hlasy. Ale veľmi som to neriešila, pretože som bola deprimovaná a zahanbená tým, čo sa stalo.
Asi by som nemala na to veľmi myslieť. Ale zaujímalo by ma, kto je ten môj "strážny anjel".
Po asi pol hodine, veľký pojem o čase som nemala, mi klopala na dvere Sana.
„Našla som ti nejaké veci, pobalila som ti oblečenie ale aj kozmetiku," hovorila mi zatiaľ čo mi dávala na malý stolček, čo je pri vani, moje veci.
„Ďakujem."
Rozhodla som sa už vyjsť z vani, pretože voda začala byť studená. Vošla som do izby a videla som Sanu ako sa rozpráva s Taehyungom, ktoré sa snaží jej urobiť účes.
„To ti ale trvalo, bola si tam cez dve hodiny."
Prevrátila som očami a viac si ho nevšímala.
Bolo skoro 13 hodín poobede a po nás prišiel Kookie na aute. Dala som si tašku do kufru a vyrazili sme do školy.
Pevné som dúfala, že tam nebude aj Mr. Park, pretože nemám chuť ho vidieť.
Hoci musím priznať, že sa mi to páčilo.
„Stany sú dosť veľké, takže to akurát vyjde po troch. Aby neboli nejaké konflikty rozhodli sme sa, že vás podelíme my. Budem hovoriť mena a vy sa postavíte ku stanu. Jungkook, Taehyung, Daemoon. Sani-chan, Ley-chan a Mina-san. Nana, Jissoo a Jessica...." Takto menovala až dokým všetci neboli vo svojich stanoch.
Som rada, že nás dali dokopy. Mina je tiché dievča a často sa nechce s nikým rozprávať. Ale občas s ňou ideme von, aby sa necítila sama.
Stany sú naozaj veľké. Kľudne by sme sa tu vošli aj štyri alebo dokonca aj päť dievčat.
Stáli sme na ihrisku a učiteľka nám hovorila celý program.
„Dnes si usporiadame súťaž vo varení, každý príslušný stan bude proti sebe súťažiť. Kto vyhrá, dostane jednotku za praktické práce. Ďalej si večer pri opekaní zahráme zoznamovačku. Každý o sebe povie nejakú vec, čo vás vystihuje. Zajtrajší program vám bude povedaný zajtra hneď pri raňajkách."
YOU ARE READING
Game Over
RomancePOZOR! Vyskytujú sa v príbehu vulgarizmy a sexuálne scény...15+ ONA- drzá, neznesiteľná a tvrdohlavá On- zlý, arogantný sebec Pravidlá nie sú, je to len proste hra... #179 IN PASSIONATE 3.1.2019 #96 IN OVER 19.1.2019 #11 IN GAME29.1.2019 #77 in BAD...