Zobudila som sa na strašnú bolesť hlavy. Ako...som... sa dostala domov?!
Asi to bol iba sen. Ľahla som si naspäť a zakryla sa. Natiahla som rukou na stolík a vzala do rúk mobil. Dostala som sms. Toto číslo nepoznám, kto by to mohol byť?
-Ley-chan, doviezol so ťa domov, keď si spala. Dúfam, že sa nehneváš. *3*
Oooo môj bože! Takže to nebol sen! Preboha, mám 48 neprijatých hovorov od Sany, 22 od Kookieho a 61 od Taehyunga. Zrejme ani nevedia, že som bola s Parkom. Zvonil mi mobil, volá mi Sana, určite bude na mňa kričať.
„ Ley-cha! Si v poriadku? Kde si?"
Dávala mi jednu otázku za druhou.
„ Sana? Je mi to ľúto," rozplakala som sa.
Čo som to urobila?!
„ Ley-cha, neplač, som u teba za päť minút."
Schúlila som sa do klbka a revala ako malé decko. Počula som, že niekto otvoril dvere. Cez zaslzené oči som nevedela, kto prišiel. Vrhol sa na postel a silno ma objal.
„ Si v poriadku?" Pozrela som sa na neho.
Pociťovala som vinu. Znova si ma pritiahol k sebe a utišoval ma.„ Neboj sa, bude to v pohode, som tu pri tebe," šepkal mi.
Som rada, že Taehyung prišiel za mnou. Do izby vtrhla Sana. Pribehla ku posteli a ustarostene sa na mňa pozerala.
„ Čo sa stalo včera?" Spýtala sa ma.
„ J-jem-mu s-sa to...po-odar-rilo," dostala som zo seba a ešte viac sa rozrevala.
Taehyung nechápal, čo vôbec vravím, ale Sana vedela, čo tým myslím.
„ Ten sviniar! Ako to mohol urobiť?!" Bola veľmi rozčúlená.
„ Kto? Ublížil ti niekto?"
Otočil sa ku mne.
Ja som len sklonila hlavu.
„ Odpovedz mi!" Zvýšil hlas.
„ Mr. Park." On prekvapene, ale aj zdesene sa pozrel na Sanu.
Ona prikývla na znak súhlasu.
„ Choď si dať teplý kúpeľ, budeš sa cítiť lepšie," ťahala ma do kúpeľni.
„ Zatiaľ ťa pobalím na to stanovanie do školy," usmiala sa.
Zamkla som sa pre pocit bezpečia. Zavybroval mi mobil vo vrecku.
-Drž sa ďalej od Parka...
-Kto si?
-Tvoj anjel strážny :)
YOU ARE READING
Game Over
RomancePOZOR! Vyskytujú sa v príbehu vulgarizmy a sexuálne scény...15+ ONA- drzá, neznesiteľná a tvrdohlavá On- zlý, arogantný sebec Pravidlá nie sú, je to len proste hra... #179 IN PASSIONATE 3.1.2019 #96 IN OVER 19.1.2019 #11 IN GAME29.1.2019 #77 in BAD...