36

4.9K 303 50
                                    

Jungkook bawił się kosmykami włosów Taehyunga, który leżał, trzymając głowę na jego kolanach. Oglądali kolejny film, zapominając o niezbyt przyjemnej rozmowie, która wcześniej miała miejsce. Mimo wszystko starszy cieszył się, że nie ma już tajemnic przed Jeonem, natomiast sam brunet zastanawiał się, jak to możliwe, że tak cudowna istota mogła sobie kiedykolwiek robić krzywdę i choć przez chwilę myśleć o sobie źle. Obiecał, że nigdy nie dopuści, by podobna sytuacja miała miejsce i zamierzał dotrzymać słowa.

-Tae, co ty na to, jakbyśmy gdzieś pojechali na weekend? - zapytał, nie zwracając uwagi na następną scenę, wyświetlaną na ekranie.

-Tylko we dwoje? - spojrzał swoimi świecącymi oczkami na twarz młodszego.

-Tylko we dwoje. Wynajęlibyśmy jakiś niedrogi hotel i zwiedzili fajne miejsca - wyjaśnił, mając nadzieję, że Kim się zgodzi.

-A wytrzymasz ze mną dwa dni? - spytał bardziej żartem, na co Jungkook uśmiechnął się szeroko.

-Z tobą mógłbym wytrzymywać każdy mój dzień - odpowiedział i to była chyba najbardziej niespodziewana rzecz, jaka wypłynęła z jego ust, ponieważ po chwili sam zastanowił się nad swoimi słowami i zdecydowanie nie do końca były przemyślane. Taehyung podniósł się z jego kolan i ponownie na niego spojrzał, będąc równie zaskoczony.

-Kookie...

-Wiem, było to trochę nie na miejscu. Przepraszam - powiedział szybko, mając nadzieję, że blondyn nie będzie się czuł jakkolwiek do czegoś zobowiązany.

-Nie, nie, to było miłe, nawet bardzo - odrzekł i przytulił się do swojego przyjaciela, który przyciągnął go na swoje kolana i objął mocniej jego, nieco drobniejsze, ciałko.

-Cieszę się, że akurat do mnie, wtedy napisałeś - stwierdził cichym tonem głosu.

-Ja też się cieszę. Przywiązałem się do ciebie i chyba bym teraz nie wytrzymał bez kontaktu z tobą.

-Lubię mieć cię blisko, wiesz? - przyznał, uśmiechając się w jego ramię.

-A ja lubię być blisko ciebie.

Siedzieli tak kilka, kilkanaście, a może kilkadziesiąt minut. Nie liczyli czasu, bo ważna była dla nich obecność drugiego. Jungkook wiedział, że ta znajomość dużo zmieni w jego życiu, ale nie sądził, że aż tak dobrze będzie się czuł z tą świadomością.

~•~

Najlepiej pisze mi się w nocy, tak więc mam dla Was krótki rozdział. ^-^

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu~

Dobrej nocy/Miłego dnia, słoneczka, zależy kiedy to czytacie. ♡

random person ༄ taekook ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz