Kap 7

1.2K 7 4
                                    

Der skete ikke mere efter det, han kørte mig hjem eftersom alt mit tøj var vådt og han ikke ville lade mig gå kun i en af hans t-shirts. Jeg træder ud af badet i håb om at følelsen af hans hænder er væk, men nej. Jeg tager noget hygge tøj på og går ned efter mad, min far har ikke været hjemme siden det:"det er et år siden idag" fuck jeg havde glemt det i alt det med styles, jeg nikker tavst."skal jeg ikke tage den flaske der" jeg tager et par skridt tættere på og rækker ud efter den men han rejser sig hurtigt og undviger "fandme skal du ej!!!" råber han, jeg har aldrig set ham sådan her, rasende. "jeg ville bare hjælpe" jeg mumler og kigger ned i jorden "du hjælper aldrig! du passer ikke engang din skole ordentligt og er en skændsel!" han råber mig lige ind i hovedet og jeg kan mærke den første tåre på vej ned ad min kind, hvordan kunne han sige sådan "det passer ikke" hvisker jeg og jeg ved jeg har et desparat udtryk i mine øjne "vel gør det så!" en brændende fornemmelse ligger på min kind inden jeg rammer gulvet hårdt, han slog mig?
Køleskabet er tomt, ingen har jo handlet hvilket ikke burde overraske mig jeg smider mig træt på sofaen og dropper maden, jeg beslutter mig bare for Netflix.

"Så er det op tornerose!" Skriger en stemme ind i mit ansigt jeg kender og jeg smiler ved tanken "gå væk Mira" mumler jeg og kaster en pude efter hende som rammer plet, hun smider sig i sofaen så jeg er nød til at sætte mig op. "Godmorgen" gaber jeg og kigger træt på hende "morgen? KL ER 17" ja okay så måske manglede jeg søvn, jeg trækker på skuldrene "nå men det er lørdag og jeg gik ud fra din far ikke var hjemme og jeg kedede mig så jeg har planer, og først skal du i bad" hun trækker mig op af sofaen og skubber mig op ad trapperne. Den energi den pige har er fantastisk, jeg går ind under det dejlige vand og får vasket mit hår jeg er næsten færdig da Mira råber ude fra "tag det her på og læg en let makeup" forhelvede altså tænker jeg ved mig selv og bliver færdig, jeg tager den kjole på hun havde lagt, en sort kort kjole der sidder helt perfekt, den er ny. Jeg lægger en let, men smuk makeup inden jeg bevæger mig ned ad trappen da jeg ser hende står hun med et stort smil, hun har en kjole der minder om lidt kortere og i mørkeblå også har hun den smukkeste makeup "fuck den sidder perfekt" siger hun med store øjne "mange tak du er den bedste" smiler jeg og går mod hende "jeg har bestilt en masse pizza som er her lige om lidt" smiler hun, den pige kender mig alt for godt og jeg bed mit smil kun bliver større, især da hun popper en flaske champagne og lader festen begynde.

Like loveWhere stories live. Discover now