Jeg smasker min hånd ned i hans ansigt kan jeg mærke, jeg kan med det samme mærke han smiler også. "nej" han griner hæst, "så jeg går ud fra du ikke er et morgenmenneske?" jeg vender mig rundt, så vi ligger ansigt til ansigt. "hvis morgen var kl 16 så jo da, ellers nej!" svare jeg ham, han ryster bare på hovedet af mig. Hans ansigt er helt forslået, jeg har så dårlig samvittighed, jeg fik ham rodet ind i alt det her. "det er okay" min fingre glider forsigtigt rundt om han flækkede læbe, "jeg er så ked af det, du må virkelig undskylde" mine øjne må være blanke og han tørre forsigtigt en tåre væk fra min kind "det er okay og det er ikke din skyld" jeg sikker bare, jeg magter slet ikke at snakke om det. Hans mobil ringer, vi får begge et chok. Den kolde luft rammer mig da han rejser sig og finder sin mobil halvt under sengen, "jaja - jeg ved det - rolig - jaja jeg køre hjemme fra nu" er det jeg kan hører ham mumle, han står ude på gangen ved mit værelse.
Er det mærkeligt at han går ud? like så jeg ikke kan høre det? Panikken spreder sig med det samme i kroppen på mig, men da han kommer ind smiler han forsigtigt. Hans øjne er ikke glade mere, men han skjuler det og jeg vil helst ikke blande mig i hans sager, ikke endnu. "Smukke, jeg bliver nød til at gå" han får hurtigt tøj på, inden han bukker sig ned i sengen til mig, han smiler så blidt at alle mine bekymringer forsvinder. Han kysser mig hurtigt og forsvinder så ud af døren, altså hvorfor sagde han at han var hjemme? Hvad skjuler han? og hvorfor sagde han ikke han var ved mig?
Som jeg ligger der, i min seng, kun i undertøj føler jeg mig uendeligt tom, det er sikkert bare en ven, eller nogen som ved at jeg er hans elev, jeg prøver virkelig at berolige mig selv, det virker bare ikke rigtigt. Efter der er gået laaang tid rejser jeg mig endelig og tager et langt bad, inden jeg beslutter mig for at gå ned og handle, vi har intet mad i lejligheden og som det ser ud med min far, sker der vidst ikke det store. Desuden kan jeg heller ikke bare ligge her hjemme og tænke på styles.
YOU ARE READING
Like love
FanfictionJeg er Elle, jeg har selveste Harry Styles og Louis Tomlinson som lærer, det er alt andet end sjovt især får de så gerne vil 'lære' mig ting, der ikke hører til skole. *Jeg ligger mærke til der er helt stille i klassen, og bliver vækket fra min tan...